Testtråd

9dpo eller 9 dager etter en 5 dagers blasto? Brukte du ovitrelle ? Den ser positiv ut ja :D blir spennende i morgen!
gå helt i surr disse forkortelsene, vet ikke hvorfor jeg prøver Altså 9 dager etter innsett av et 5 dagers embryo. Jeg tok Ovitrelle før egguttak ja. Første forsøk med innsett. Kan absolutt ikke tro det er graviditet, det føles som mensen er rett rundt hjørnet. Men bruker Utrogestan så den gjemmer den godt i så fall

gå helt i surr disse forkortelsene, vet ikke hvorfor jeg prøver Altså 9 dager etter innsett av et 5 dagers embryo. Jeg tok Ovitrelle før egguttak ja. Første forsøk med innsett. Kan absolutt ikke tro det er graviditet, det føles som mensen er rett rundt hjørnet. Men bruker Utrogestan så den gjemmer den godt i så fall
Haha nei, det er ikke lett :laughing002 Ja, men da bør ovitrelle være ute! Det er helt normalt å føle at mensen skal starte :HeartredTest i morgen med morgen urin så krysser vi fingrene:smiley-angelic001

Fantastisk :Heartred Må jo nesten bare ha vært senere eggløsning enn du trodde, eller hva? :love017 Så fine tester!
Det må jo ha vært det! Kan jo også hende HCG bare var skikkelig lavt i starten, og at det da tar ekstra lang tid før det er merkbart? Vi la inn aksjer 12.01. Jeg trodde EL var 13. samboer mente det kanskje var 18. Testa positivt først 31. Så hele tidslinja er jo rar. MEN det er stigning, og det er fint! Jeg har symptomer, og det er fint. Klamrer meg fast til det og forsøker nyte det så lenge jeg kan :)

Ikke tatt digital siden tirsdag (05.02), da var det 1-2. Tenkte egentlig vente litt til med å ta en ny en, men mulig jeg må ta den siste i morgen.
Du har jo nesten dyestealer på de siste der, så ser jo kjempebra ut :love017

Jeg hadde 1-2 på 8dp5t, første gang jeg testet digital. Så 2-3 på 10dp5t. Offisiell testdato fra sykehuset er i morgen for meg, så jeg tar nok en digital i morgen. Men har ikke heelt dyestealer enda, så må forvente 2-3 tror jeg, også håpe på 3+. Er vel egentlig ikke noe krise at det ikke kommer på 4+6 håper jeg :smiley-angelic001

Du har jo nesten dyestealer på de siste der, så ser jo kjempebra ut :love017

Jeg hadde 1-2 på 8dp5t, første gang jeg testet digital. Så 2-3 på 10dp5t. Offisiell testdato fra sykehuset er i morgen for meg, så jeg tar nok en digital i morgen. Men har ikke heelt dyestealer enda, så må forvente 2-3 tror jeg, også håpe på 3+. Er vel egentlig ikke noe krise at det ikke kommer på 4+6 håper jeg :smiley-angelic001
Ikke helt stødig på forkortelser, men dp57, vil det si dager etter innsett av 5 dagers embryo? Blir så spennende med digital! Sist svangerskap mistet jeg i uke 9, og da tror jeg ikke stigningen var like god som nå. Er faktisk litt usikker på om testene i det hele tatt ble så sterke. Jeg tenker vel jeg må bestille en tul for å måle svangerskapslengde, er bare usikker på når.

Ikke helt stødig på forkortelser, men dp57, vil det si dager etter innsett av 5 dagers embryo? Blir så spennende med digital! Sist svangerskap mistet jeg i uke 9, og da tror jeg ikke stigningen var like god som nå. Er faktisk litt usikker på om testene i det hele tatt ble så sterke. Jeg tenker vel jeg må bestille en tul for å måle svangerskapslengde, er bare usikker på når.
Ja stemmer, så i dag er jeg 13 dager etter transfer av 5 dagers embryo, så dpo 18 vil det vel kunne sammenliknes med :happy:

Krysser fingrene for videre fine tester og at bønna sitter for deg og :smiley-angelic001:love017

Back
Topp