Testtråd

Blir jo helt koko da jeg ifølge mens skulle vært 5+1, samtidig som mannen mener el var senere og i følge den datoen er jeg 4+1. blir nødt å bestille en privat ul spørsmålet et bare når :smiley-ashamed004
Høres forvirrende ut. En hel uke er jo mye så tidlig! Når fikk du første positive test da?

31.01, negativ 29.01 og testet ikke 30.01. Vet man ikke har garantier, samtidig blir jeg besatt av å finne svar på om det ligger an til å gå veien eller ei.
Ja, skjønner det! Høres jo kanskje mest ut som at samboeren din har rett :happy: hcg utvikler seg jo ulikt for hver graviditet, men stigning er vel alltid et godt tegn:happy:

Ja, skjønner det! Høres jo kanskje mest ut som at samboeren din har rett :happy: hcg utvikler seg jo ulikt for hver graviditet, men stigning er vel alltid et godt tegn:happy:
Ut i fra kvalmen jeg kjenner på så stiger det i allefall! Samtidig er jeg (tydeligvis) ekstremt sensitiv på hcg. Har blitt så kvalm alle ganger helt fra uke 4/5. Også de gangene jeg har mistet.

Ut i fra kvalmen jeg kjenner på så stiger det i allefall! Samtidig er jeg (tydeligvis) ekstremt sensitiv på hcg. Har blitt så kvalm alle ganger helt fra uke 4/5. Også de gangene jeg har mistet.
Huff. Det er kjipt med kvalme, spesielt når det ikke blir baby ut av det.

Det går bra, takk som spør :Heartred
Var ganske deppa på lørdag, men har akseptert det nå. Leser på nett at SA kan vare i flere uker, så håper jeg i det minste er så heldig at det går over fort. Er på 3. dag nå med kramper og smerter. Heldigvis skjedde det så tidlig, ellers ville vel smertene vært værre.
Veldig trist å lese… Håper du blir raskt gravid igjen. Det er vondt og trist uansett hvor tidlig man mister, tenker på deg❤️

Er disse alt for svake til å være 12-13 dpo? Fårt positiv digital 1-2 i går, men styrken på disse stresser meg..

De er litt sterkere i virkeligheten, må ikke* myse eller lete etter de, men syns de er veldig svake i forhold til alle andre her sine..

Vedlegg

• IMG_1324.jpeg
    IMG_1324.jpeg
    247,3 KB · Visninger: 22
Last edited:
Er disse alt for svake til å være 12-13 dpo? Fårt positiv digital 1-2 i går, men styrken på disse stresser meg..

De er litt sterkere i virkeligheten, moniker myse eller lete etter de, men syns de er veldig svake i forhold til alle andre her sine..
mine så sånn ut 12 dpo! så tror det er helt normalt

Dagens og gårdagens. Synes jeg ser en svaaaak stigning? Samtidig blir jeg litt urolig over at testene er så svake. De var det sist også og det endte med en sa.

Vedlegg

• IMG_3268.jpeg
    IMG_3268.jpeg
    400,2 KB · Visninger: 12
  • IMG_3280.jpeg
    IMG_3280.jpeg
    375,8 KB · Visninger: 12
Dagens og gårdagens. Synes jeg ser en svaaaak stigning? Samtidig blir jeg litt urolig over at testene er så svake. De var det sist også og det endte med en sa.

Er en stigning på testene, men husk; en kan ikke alltid bruke tester til å se stigningen❤️ Om du er bekymret ville jeg fått foretatt HCG-måling med to dagers mellomrom for å se stigningen❤️

Er en stigning på testene, men husk; en kan ikke alltid bruke tester til å se stigningen❤️ Om du er bekymret ville jeg fått foretatt HCG-måling med to dagers mellomrom for å se stigningen❤️
Jeg er klar over det. Jeg er bekymret (som alltid) men tror ikke nødvendigvis hcg-måling hos legen ville hjulpet nevneverdig. For ikke å snakke om alt styret det er med å skille dra til legen. Jeg har for nå konkludert med at hjemmetester er nok, og at jeg må lytte mer til kroppen. Jeg er kjempe kvalm (så fremst jeg ikke spiser) og har de symptomene jeg typisk har tidlig i svangerskapet. Prøver holde meg fast i de tankene, samtidig som jeg tester daglig :p skal ta ny digital også, men er usikker på hvor lenge jeg bør vente mellom? Noe råd?

Jeg er klar over det. Jeg er bekymret (som alltid) men tror ikke nødvendigvis hcg-måling hos legen ville hjulpet nevneverdig. For ikke å snakke om alt styret det er med å skille dra til legen. Jeg har for nå konkludert med at hjemmetester er nok, og at jeg må lytte mer til kroppen. Jeg er kjempe kvalm (så fremst jeg ikke spiser) og har de symptomene jeg typisk har tidlig i svangerskapet. Prøver holde meg fast i de tankene, samtidig som jeg tester daglig :p skal ta ny digital også, men er usikker på hvor lenge jeg bør vente mellom? Noe råd?

Jeg er så testetøs atte:hilarious: så jeg testet hele tiden. Fikk gravid 1-2 når jeg var 9dpo(3u+2d), gravid 2-3 når jeg var 13dpo(3u+6d) og nå den siste gravid 3+ igår 20dpo(4u+6d)❤️

Back
Topp