Testtråd

20260130_182412.jpg

20 dpo /5+0

Prøvde meg på en digital, men den kom det opp feilmelding på. Så får spare den siste til i morgen :)
Testene går opp og ned i styrke, så er veldig spent på resultatet på blodprøvene denne uken.
20260131_072835.jpg

Våknet med spotting, brunt blod.. tok test og den er fremdeles positiv. Er dette dårlig tegn? :(

Streken fra i dag:
Vis vedlegget 478564

Overigår:
Vis vedlegget 478565
Kan det vere, men ikkje nødvendigvis! Har hatt litt spotting sjøl uten å vere så bekymra. Testen din er jo positiv, men den er ikkje så veldig sterk, men avhenger hvor mange dpo du er. Det viktigaste er at HCG-en stiger. Sjekk ut en annen type test, evt ta blodprøve hos legen:) lykke til

Siden noen spurte om hvilke batcher jeg har brukt, så skrev jeg det inn på det ene bildet..er så forskjell i testene. Så en må ikke bli nervøs om man føler de ikke "stiger" nok:Heartred Babyplan er blitt skikkelig dårlig iallefall, og ikke alltid batcherfra Male sure er like bra heller.
20260131_093508.jpg

20260131_103918.jpg

De stavtestene er ikke noe bra lenger, så bruk noen andre tester å teste med❤️ spotting kan være starten på SA, men kan også være helt ufarlig og et lite blodkar som er ryki❤️
Har bestilt strimmeltester. Håper de kommer i neste uke. Men tror nok det er SA. Føles som det, men utrolig kjipt å ikke vite for sikkerhet for da kunne jeg i det minste tatt et glass vin som trøst.

Har bestilt strimmeltester. Håper de kommer i neste uke. Men tror nok det er SA. Føles som det, men utrolig kjipt å ikke vite for sikkerhet for da kunne jeg i det minste tatt et glass vin som trøst.

Fælt å bli gående slik i limboland å ikke vite❤️ Håper det bare er en uskyldig, liten blødning❤️

Åh jeg er så fortvilet!! Skjønner ingenting. Fikk positiv RFSU strip her om dagen, svaaak strek men strek er strek tenker jeg liksom. Den viste sa svak strek på 1-2 uker. Tok makesure strip idag to dager etterpå, helt blank. Burde ikke det vært svak strek på den da liksom???
Håper på det beste for deg! :Heartred kanskje prøve clearblue digital test?

Åh jeg er så fortvilet!! Skjønner ingenting. Fikk positiv RFSU strip her om dagen, svaaak strek men strek er strek tenker jeg liksom. Den viste sa svak strek på 1-2 uker. Tok makesure strip idag to dager etterpå, helt blank. Burde ikke det vært svak strek på den da liksom???

Kan hende du har hatt en kjemisk graviditet?:confused:

Våknet med spotting, brunt blod.. tok test og den er fremdeles positiv. Er dette dårlig tegn? :(

Streken fra i dag:
Vis vedlegget 478564

Overigår:
Vis vedlegget 478565
Hvor langt er du på vei?
Jeg spotter/blør litt, men testene stiger. Er ikke bekymret for det. I min forrige graviditet så spottet jeg og blødde egentlig ganske mye fra 3+5 til 10 uker på vei. Våknet også med sterke magesmerter etterfulgt av blødninger, og trodde det gikk galt mange ganger. Hun er nå 4 år :Heartpink

Hvor langt er du på vei?
Jeg spotter/blør litt, men testene stiger. Er ikke bekymret for det. I min forrige graviditet så spottet jeg og blødde egentlig ganske mye fra 3+5 til 10 uker på vei. Våknet også med sterke magesmerter etterfulgt av blødninger, og trodde det gikk galt mange ganger. Hun er nå 4 år :Heartpink
Takk for at du deler, og godt å høre at det gikk så bra selv med så skumle symtomer! Håper jeg er like heldig! :Heartred

Jeg er akkurat 5 uker på vei i dag. Har heldigvis ikke kommet noe friskt rødt blod enda, så har fremdeles håp ❤️

Opplevde du like store blødninger som ved mens, og var det like rødt?

Har spotta i hele dag. Men har ikke blødd like mye som ved vanlig mens, og blodet har ikke vært knallrødt. Så er ikke 100% sikker at det er SA på gang enda.

Takk for støtten! :Heartred
Åh, det er så krevende å ikke vite. Jeg kjenner godt følelsen av å spotte og samtidig tråle etter svar som hjelper en til å tro det går veien. Dessverre har jeg ingen solskinnshistorie å dele. En ting jeg har lært av mine opplevelser er at jeg innerst inne visste at det var en sa fra første dråpe med spotting.

Åh, det er så krevende å ikke vite. Jeg kjenner godt følelsen av å spotte og samtidig tråle etter svar som hjelper en til å tro det går veien. Dessverre har jeg ingen solskinnshistorie å dele. En ting jeg har lært av mine opplevelser er at jeg innerst inne visste at det var en sa fra første dråpe med spotting.
Kjipt å høre at det gikk den veien med graviditeten din! :Heartred

Ja jeg mistet all håp nå. Fikk kraftige menssmerter med kramper og blødde mye mørkerødt blod med klyser. Frister å ta meg en glass whisky for dette må jo være en SA, men samtidig er jeg så redd for om jeg drikker også var det ikke SA.

Chat gpt mener det ikke er noe håp mer.

Kjipt å høre at det gikk den veien med graviditeten din! :Heartred

Ja jeg mistet all håp nå. Fikk kraftige menssmerter med kramper og blødde mye mørkerødt blod med klyser. Frister å ta meg en glass whisky for dette må jo være en SA, men samtidig er jeg så redd for om jeg drikker også var det ikke SA.

Chat gpt mener det ikke er noe håp mer.
Nå er det en stund siden altså. Denne svake streken er fortsatt uten spotting, så har enda håp!

Uff, det var leit å høre! Stemmer for at du gjør akkurat det du trenger for å ta vare på deg selv<3

Back
Topp