Testtråd

Ikke at jeg har noe som helst erfaring med dette, men har lest en del i min tid som prøver. Er flere ting som kan føre til høy hcg, men flere barn er definitivt en mulighet. Høy hcg er ofte tegn på det, men kan også bare være et tegn på en sunn og fin graviditet og rask økning er kjempe viktig i en sunn graviditet. Leste faktisk i går at jo høyere hcg jo mer progesteron produserer man, noe som er kjempe bra. Ønsker du tvillinger?☺️
Nei, har 3 barn fra før av, så det er nok med 1 av gangen :angelic: har ikke erfaring med det jeg heller. Så blir spennende å se på ultralyd!

Nesten termintvillinger☺️ ja blir mitt første barn, men er min 3. graviditet, og de forrige gangene var det ikke så mange symptomer så forbinder ikke det med noe bra, men prøver å tenke at jeg ikke kan styre hva som skjer uansett, det blir som det blir☺️
Det er koselig :love017
Trist å høre at du har mistet:Heartred Nei, man kan jo dessverre ikke styre noe.. Og tror ikke man kan merke noen forskjell heller. Tror jeg hadde ganske like symptomer i den graviditeten som endte i en MA som da jeg var gravid med sønnen min.
Håper dette er terminspiren din:Heartred

Kan man utifra testene «vite» at det kanskje er flere enn en? Jeg fikk så utrolig tidlig positiv test denne gangen, kun 6 dpo, og dye stealer 10 dpo.. Forrige gang fikk jeg ikke positiv test før etter ikm. Er veldig tidlig kvalm denne gangen og..
wauw! Blir spennende å se etter hvert da :D

Snakker om tester, så måtte jeg jo teste :p
20260125_213145.jpg

14 dpo, og nå har jeg vel nådd IKM også! Håper testene fortsetter med å bli sterkere. Tenker kanskje ta en ny digital på torsdag (en uke etter første positive test). Gir meg ved evt. dye stealer og forhåpentligvis en 3+ etter hvert.

Sa vel egentlig til meg selv at jeg ikke skulle være like testegal denne gangen, men vanskelig når man har mange tester liggende!

Vedlegg

• IMG_7517.jpeg
    IMG_7517.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 7
13dpo og igjen var urinen veldig tynn og utblandet, men drikker en del vann om kvelden :) Strekene er ikke så sterke, men velger å tro på at det stiger som det skal:happy119
Kjenner jeg orker ikke å stresse med å måle hCG-stigningen med blodprøver og slikt denne gangen, nå tar jeg det heller litt rolig❤️ Første gangen siden 2012 jeg nå bare tar det easy:p

Har ingen særlige symptomer utover trøtthet, litt ømme pupper, fryyyser og økt utflod:angel5 meeen vet at de kommer nok:hilarious: Har medisiner mot hyperemesis stående klart i skapet;)

Screenshot_20260126_120412_FF.jpg

20260126_111621.jpg

20260126_115459.jpg

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Orket ikke å holde med mer enn 45 minutter:p
20260126_121954.jpg

20260126_121901.jpg

20260126_122229.jpg

20260126_161816.jpg

Mye mulig jeg innbiller meg, men syns jeg ser antydninger til en liten spire. Går og venter og venter på en mens som ikke kommer, og har masse murringer så forstår ingenting…

Vedlegg

• IMG_2670.jpeg
    IMG_2670.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 12
Melder meg forsiktig inn her, tør nesten ikke håpe siden vi har prøvd i over tre år nå. Dette er vårt andre forsøk med IVF og jeg fikk svaaak positiv test 9 og 10 DPO. Synes stigningen er litt svak, men håpet er fortsatt der:love2

På onsdag skal jeg inn på riksen for å ta blodprøve for å sjekke hcg (vanlig prosedyre ved IVF).

Vedlegg

• IMG_7538.jpeg
    IMG_7538.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 13
  • IMG_7536.jpeg
    IMG_7536.jpeg
    286,5 KB · Visninger: 13
Back
Topp