Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wææ. Skal vi ha en nr 4 ?dog ikke overrasket da vi ikke har tenkt prevensjon denne mnd og vi stort sett klaffer da men omg mange følelser her nå morgentrim og 5 dager til forventet mens.
Vis vedlegget 478091
Takk. Og gratulerer til deg. Føles uvirkelig. Så tror ikke helt på detGratulerer så mye med nr 4 i magenHer venter vi vårt syvende barn
![]()
forventet ikke så klar strek allerede i dag heller. Haha. Men for en lykkeGratulerer9DPO og hadde en følelse. Denne testen var tatt på ettermiddagen, så ikke morgenurin ny test i morgen på 11dpo

Har opplevd flere ganger at make sure gir tydeligere streker vertfall!14 dpo og føler på en uro fordi strekene nesten ikke har økt de siste dagene. Det vsr det som hende sist, de ble sterkere og så svakere igjen. Googler meg ihjel og samenligner med tidligere svangerskap. Gikk derfor og kjøpte make sure på butikken nå isted, og ser at den er litt tydeligere. Krysser alt jeg har for at dette ikke går galt nå...
Vis vedlegget 478126
Håper du bare har et dårlig parti med babyplan14 dpo og føler på en uro fordi strekene nesten ikke har økt de siste dagene. Det vsr det som hende sist, de ble sterkere og så svakere igjen. Googler meg ihjel og samenligner med tidligere svangerskap. Gikk derfor og kjøpte make sure på butikken nå isted, og ser at den er litt tydeligere. Krysser alt jeg har for at dette ikke går galt nå...
Vis vedlegget 478126