Testtråd

Wææ. Skal vi ha en nr 4 ?dog ikke overrasket da vi ikke har tenkt prevensjon denne mnd og vi stort sett klaffer da men omg mange følelser her nå morgentrim og 5 dager til forventet mens.
Vis vedlegget 478091

Gratulerer så mye med nr 4 i magen :love017 Her venter vi vårt syvende barn:binkybaby
Takk. Og gratulerer til deg. Føles uvirkelig. Så tror ikke helt på det :laughing001 forventet ikke så klar strek allerede i dag heller. Haha. Men for en lykke:)

20260124_112831.jpg

14 dpo og føler på en uro fordi strekene nesten ikke har økt de siste dagene. Det vsr det som hende sist, de ble sterkere og så svakere igjen. Googler meg ihjel og samenligner med tidligere svangerskap. Gikk derfor og kjøpte make sure på butikken nå isted, og ser at den er litt tydeligere. Krysser alt jeg har for at dette ikke går galt nå...
20260124_162228.jpg

14 dpo og føler på en uro fordi strekene nesten ikke har økt de siste dagene. Det vsr det som hende sist, de ble sterkere og så svakere igjen. Googler meg ihjel og samenligner med tidligere svangerskap. Gikk derfor og kjøpte make sure på butikken nå isted, og ser at den er litt tydeligere. Krysser alt jeg har for at dette ikke går galt nå...
Vis vedlegget 478126
Har opplevd flere ganger at make sure gir tydeligere streker vertfall!

Vis vedlegget 478126
Håper du bare har et dårlig parti med babyplan :Heartred

Last edited:
12dpo(3+5) og kjenner litt ømme pupper, oppfylt nederst i magen og fryyyser ennå :love017

Morgenurinen var så tynn og utblandet, da jeg drakk masse vann før jeg la meg igår, så var forberedt på at testene kanskje ikke var sterkere, men til min store overraskelse så jeg faktisk fortsatt forskjell:smiley-bounce012

20260125_092750.jpg

20260125_092942.jpg

Screenshot_20260125_094912_FF.jpg

Testet på 2.urin... ble ikke noe 2-3 gravid på den digitale:p

20260125_105601.jpg

20260125_110007.jpg

19 dpo og gir meg med testingen der, blir bare mer kokko av å stirre på di testene. Fikk endelig en dye stealer litt urolig av at jeg ikke kjenner så mange symptomer, litt ømme bryster og litt trøtt, håper det tar seg opp i uke 5-6. I følge Flo har jeg termin 4. oktober, når har dere termin? Og kjenner dere mye symptomer?☺️
IMG_9707.jpeg

19 dpo og gir meg med testingen der, blir bare mer kokko av å stirre på di testene. Fikk endelig en dye stealer litt urolig av at jeg ikke kjenner så mange symptomer, litt ømme bryster og litt trøtt, håper det tar seg opp i uke 5-6. I følge Flo har jeg termin 4. oktober, når har dere termin? Og kjenner dere mye symptomer?☺️
Vis vedlegget 478174
Passer jo bra å slutte med en dye stealer da! :D
Jeg har termin 5. Oktober ifølge menstermin.
Og er 4+2 idag:Heartred
Jeg er ganske kvalm.. og merker stikk i brystene og murring i korsryggen. Er helt normalt å ikke merke noe også altså:) Blir det ditt første barn?

Last edited:
Vis vedlegget 478174

Herlig å avslutte testingen med en dyestealer :smiley-bounce012 :love017 :gen014 Helt normalt å ikke ha noen særlig symptomer❤️ Jeg er 3+5, og har termin 9.Oktober.

Kan man utifra testene «vite» at det kanskje er flere enn en? Jeg fikk så utrolig tidlig positiv test denne gangen, kun 6 dpo, og dye stealer 10 dpo.. Forrige gang fikk jeg ikke positiv test før etter ikm. Er veldig tidlig kvalm denne gangen og..

Passer jo bra å slutte med en due stealer da! :D
Jeg har termin 5. Oktober ifølge menstermin.
Og er 4+2 idag:Heartred
Jeg er ganske kvalm.. og merker stikk i brystene og murring i korsryggen. Er helt normalt å ikke merke noe også altså:) Blir det ditt første barn?
Nesten termintvillinger☺️ ja blir mitt første barn, men er min 3. graviditet, og de forrige gangene var det ikke så mange symptomer så forbinder ikke det med noe bra, men prøver å tenke at jeg ikke kan styre hva som skjer uansett, det blir som det blir☺️

Kan man utifra testene «vite» at det kanskje er flere enn en? Jeg fikk så utrolig tidlig positiv test denne gangen, kun 6 dpo, og dye stealer 10 dpo.. Forrige gang fikk jeg ikke positiv test før etter ikm. Er veldig tidlig kvalm denne gangen og..
Ikke at jeg har noe som helst erfaring med dette, men har lest en del i min tid som prøver. Er flere ting som kan føre til høy hcg, men flere barn er definitivt en mulighet. Høy hcg er ofte tegn på det, men kan også bare være et tegn på en sunn og fin graviditet og rask økning er kjempe viktig i en sunn graviditet. Leste faktisk i går at jo høyere hcg jo mer progesteron produserer man, noe som er kjempe bra. Ønsker du tvillinger?☺️

Back
Topp