Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha altid godt å kunne skylde på graviditet! Da er alt liksom greitTok en test igjen i kveld
Vis vedlegget 477930
Har vært veldig irritabel i dag. Har egentlig vært det i flere måneder siden jeg sluttet med snusnå kan jeg skylde på graviditeten da
![]()

Krysser fingre for deg!Hei dere! Hva tenker dere om denne? Er 16 dpo, 4+1 i dag. Jeg har hatt to missed abortions før dette så krysser alt jeg har for at jeg får bli i denne termingruppa
Syns selv denne er mye sterkere enn mine forrige tester 16 dpo, tok blodprøve 14 dpo og skal ta en i morgen, er så spent på om dette holder.
Lettere sagt enn gjor, jeg vet
Jeg ser

Tenker jeg skal gjøre det i morgenJeg serVill tatt en Clearblue, den digitale med pluss/minus! Fikk selv det rådet tidligere i dag. Da blir det mer svart på hvitt og mindre tyding
![]()
Hatt en MA 7+4 oppdaget uke 12 og en BO oppdaget uke 9. Har ingen barn enda så har ingenting annet å sammenligne med, får vente å se hva blodprøvene sier. Takk for støttenKrysser fingre for deg!
Den ser jo veldig fin ut, men det er jo dessverre ingen garanti for at det ikke vil være MA.. Jeg fikk så sterke tester og så et levende foster i uke 7, men det hadde likevel endt i MA da vi kom på ordinær tidlig ultralyd. Da jeg hadde BO derimot var testene mye svakere.
Prøv å tenk at sjansene egentlig er størst for at det skal gå bra, og ikke legg for mye i testene..Lettere sagt enn gjor, jeg vet
![]()
Krysser fingrene
Har faktisk nesten akkurat det samme, bare at BO-en ble oppdaget uke 10. har heller ingen barn. Det er så kjipt med MA. For min del klarer jeg ikke helt å tro at ting er bra, selv om det ikke er noen dårlige tegn, fordi erfaringen tilsier at kroppen min ikke «skjønner» når det er noe galt heller…Hatt en MA 7+4 oppdaget uke 12 og en BO oppdaget uke 9. Har ingen barn enda så har ingenting annet å sammenligne med, får vente å se hva blodprøvene sier. Takk for støttensatser på at dette går veien
Ja samme her, aner ikke hvordan en sunn graviditet kjennes ut. Allikevel er det et håp som vokser inni meg for hver dag om at dette skal gå bra. Håper virkelig alle her får skattene sine denne gangenHar faktisk nesten akkurat det samme, bare at BO-en ble oppdaget uke 10. har heller ingen barn. Det er så kjipt med MA. For min del klarer jeg ikke helt å tro at ting er bra, selv om det ikke er noen dårlige tegn, fordi erfaringen tilsier at kroppen min ikke «skjønner» når det er noe galt heller…
Håper virkelig det er vår tur nå![]()