Testtråd

Ikke at jeg har noe som helst erfaring med dette, men har lest en del i min tid som prøver. Er flere ting som kan føre til høy hcg, men flere barn er definitivt en mulighet. Høy hcg er ofte tegn på det, men kan også bare være et tegn på en sunn og fin graviditet og rask økning er kjempe viktig i en sunn graviditet. Leste faktisk i går at jo høyere hcg jo mer progesteron produserer man, noe som er kjempe bra. Ønsker du tvillinger?☺️
Nei, har 3 barn fra før av, så det er nok med 1 av gangen :angelic: har ikke erfaring med det jeg heller. Så blir spennende å se på ultralyd!

Nesten termintvillinger☺️ ja blir mitt første barn, men er min 3. graviditet, og de forrige gangene var det ikke så mange symptomer så forbinder ikke det med noe bra, men prøver å tenke at jeg ikke kan styre hva som skjer uansett, det blir som det blir☺️
Det er koselig :love017
Trist å høre at du har mistet:Heartred Nei, man kan jo dessverre ikke styre noe.. Og tror ikke man kan merke noen forskjell heller. Tror jeg hadde ganske like symptomer i den graviditeten som endte i en MA som da jeg var gravid med sønnen min.
Håper dette er terminspiren din:Heartred

Kan man utifra testene «vite» at det kanskje er flere enn en? Jeg fikk så utrolig tidlig positiv test denne gangen, kun 6 dpo, og dye stealer 10 dpo.. Forrige gang fikk jeg ikke positiv test før etter ikm. Er veldig tidlig kvalm denne gangen og..
wauw! Blir spennende å se etter hvert da :D

Snakker om tester, så måtte jeg jo teste :p
20260125_213145.jpg

Back
Topp