Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow, såpass mye tydeligere på så kort tid!! iiiih
Wow, såpass mye tydeligere på så kort tid!! iiiih![]()
Ser ut som vi har fått oppleve en kjemisk graviditet denne gang. Testene ble litt sterkere før de nå er svakere.Krysser fingre for at det er din tur nå![]()

Ser ut som vi har fått oppleve en kjemisk graviditet denne gang. Testene ble litt sterkere før de nå er svakere.
Lykke til alle andre![]()
Masse lykke til med videre prøvning
Ånei… lykke til med videre prøvingSer ut som vi har fått oppleve en kjemisk graviditet denne gang. Testene ble litt sterkere før de nå er svakere.
Lykke til alle andre![]()

Oi!! GratulererMelder meg inn her sånn foreløpig da jeg hadde en følelse av noe og tok test sånn rundt 16-tida i dag som da viste en ganske klar rosa strekEr kun 9 uker, 10 uker på onsdag siden fødsel og full ammer han.

Gratulerer!Melder meg inn her sånn foreløpig da jeg hadde en følelse av noe og tok test sånn rundt 16-tida i dag som da viste en ganske klar rosa strekEr kun 9 uker, 10 uker på onsdag siden fødsel og full ammer han.
Et bevis på at amming ikke er prevensjon
Melder meg inn her sånn foreløpig da jeg hadde en følelse av noe og tok test sånn rundt 16-tida i dag som da viste en ganske klar rosa strekEr kun 9 uker, 10 uker på onsdag siden fødsel og full ammer han.

Nei, altså hadde ikke trudd det her i det hele tatt.Gratulerer!Et bevis på at amming ikke er prevensjon
![]()
Virker jo som det er meant to be det her daNei, altså hadde ikke trudd det her i det hele tatt.
Etter vi mista i nov 24 tok det 4 mnd før jeg ble gravid med L uten at jeg amma og nå ble jeg tydeligvis det allerede 2 mnd etter fødsel og da med kun to «forsøk»![]()
![]()
Planen var å prøve til høsten igjen, men er ikke lei meg. Kun små redd for hvordan det her blir![]()
JaVirker jo som det er meant to be det her daSpesielt når dere vet dere vil ha flere! Er det baby nr 2?
![]()
Typisk at det lykkes fort når man ikke prøverNei, altså hadde ikke trudd det her i det hele tatt.
Etter vi mista i nov 24 tok det 4 mnd før jeg ble gravid med L uten at jeg amma og nå ble jeg tydeligvis det allerede 2 mnd etter fødsel og da med kun to «forsøk»![]()
![]()
Planen var å prøve til høsten igjen, men er ikke lei meg. Kun små redd for hvordan det her blir![]()

Wææ. Skal vi ha en nr 4 ? dog er jeg jo ikke overrasket da vi ikke har tenkt prevensjon denne mnd,og vi stort sett klaffer damen omg mange følelser her nå og
5 dager til forventet mens.
Vis vedlegget 478091
Her venter vi vårt syvende barn