Testetråd

Heeh, følte jeg var litt på kanten med den kommentaren ja! Hihi :dance008
Det er deres femte barn? :Heartred

Synes det har vært mange sterke tester her ganske tidlig, så kan jo være noe med fargestoff og hvordan det reagerer på HCG, men iallefall veldig tydelig gravid da! :hilarious:
Skulle ønske! Men nei, er «bare» nr 3 :smiley-ashamed004 :hilarious: Men vi vil ha fler! Kanskje bare ikke på en gang :laughing001 Ja, føler jeg egentlig kan slutte å teste nå! Er liksom gravid «nok» haha

Skulle ønske! Men nei, er «bare» nr 3 :smiley-ashamed004 :hilarious: Men vi vil ha fler! Kanskje bare ikke på en gang :laughing001 Ja, føler jeg egentlig kan slutte å teste nå! Er liksom gravid «nok» haha
Ahha, jeg forstår! Drømmer om 5 i framtiden, men ikke helt der enda. :D
Skjønner godt at du helst vil ta det litt om litt, ikke få hele flokken på null komme svisj! :hilarious:
:talk017

Jeg er så spent på alles ultralyder! Kan nesten ikke vente. :p

Det må være godt å klare å legge bort testingen helt også da. Jeg tror jeg skal klare det før en stund også. Hehe :)

Ahha, jeg forstår! Drømmer om 5 i framtiden, men ikke helt der enda. :D
Skjønner godt at du helst vil ta det litt om litt, ikke få hele flokken på null komme svisj! :hilarious:
:talk017

Jeg er så spent på alles ultralyder! Kan nesten ikke vente. :p

Det må være godt å klare å legge bort testingen helt også da. Jeg tror jeg skal klare det før en stund også. Hehe :)
Det satt langt inne hos meg å slutte, hadde holdt på hver dag i 2 uker :laughing001 men herregud så deilig å slutte og. Bare stole på at dette går veien, for testene er bra :love7:Heartpink

Back
Topp