LilleVidunder
Forelsket i forumet
Det ble 2-3 når jeg tok nettopp ja4+2 er nok litt tidlig å få 3+, mange får det ikke før de er i uke 5![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ble 2-3 når jeg tok nettopp ja4+2 er nok litt tidlig å få 3+, mange får det ikke før de er i uke 5![]()

Kommer nok 3+ idag løpet av ukenDet ble 2-3 når jeg tok nettopp ja![]()

Den ene er vel tidligtest og den andre ikke? Litt vanskelig å sammenligne med to ulike merker. Men det viktigste er stigning hver 48 til 72 time11 dpo morgen og 12 dpo morgen. Er stigningen og styrken bra? Er så stresset![]()

beklager at jeg ikke presiserte. Det første bildet er fra igår begge to, og det andre fra idag. Tidligtest og vanlig test på begge jaDen ene er vel tidligtest og den andre ikke? Litt vanskelig å sammenligne med to ulike merker. Men det viktigste er stigning hver 48 til 72 time
Uansett fin styrke på de![]()
Syns de ser bra ut11 dpo morgen og 12 dpo morgen. Er stigningen og styrken bra? Er så stresset
Åja hahaha trodde det var samme bilde fra ulike vinkel. Man ser økningen til i dag der jaJa b
beklager at jeg ikke presiserte. Det første bildet er fra igår begge to, og det andre fra idag. Tidligtest og vanlig test på begge ja
![]()

Kjempefin stigning.11 dpo morgen og 12 dpo morgen. Er stigningen og styrken bra? Er så stresset![]()
Husk at det kan stagnere litt eller se litt svakere ut om det er utvannet urin osv, hvis du tester ofte. Jeg ble litt stresset en stund tidligere i uka, men når jeg sammenlignet med 48 timer før ish så var det jo helt klar dobling/stigning

(Men generelt svak farge. For MS og alle andre viste tydelig strek for 48 timer siden. Og da var rfsu blank! Men fikk tom for andre..)

Jeg syntes denne siden var fin:Har fått tatt HCG blodprøve i dag. Jeg er 20/21 dpo i dag. Hva er normal HCG-verdi rundt den tiden?![]()
Ut fra den der ligger det i alle fall godt over midtverdienJeg syntes denne siden var fin:
www.betabase.info/chart/basic/single
Får se videre utvikling om 2 dager!Kan jeg spørre hvilken verdi du fikk?Ut fra den der ligger det i alle fall godt over midtverdienFår se videre utvikling om 2 dager!
Den var på 4456Kan jeg spørre hvilken verdi du fikk?Jeg målte også rundt samme tid som deg. Var vel 23 dpo, så litt etter. Vet man ikke skal sammenligne, og det øker jo fra dag til dag, men litt moro å høre om andres verdier og tester.
![]()
Enn din? Har du tatt dag to også?Ahha! Det var jo kjempefin og høy verdi da! Jeg fikk 4704, så var veldig fornøyd. Fikk svaret først i dag, etter en uke, og jeg har vært så bekymret så jeg ble veldig lettet. Hadde ikke trodd den skulle være over 1000 engang, for kjenner så lite.Den var på 4456Enn din? Har du tatt dag to også?

Fin verdi det ogsåAhha! Det var jo kjempefin og høy verdi da! Jeg fikk 4704, så var veldig fornøyd. Fikk svaret først i dag, etter en uke, og jeg har vært så bekymret så jeg ble veldig lettet. Hadde ikke trodd den skulle være over 1000 engang, for kjenner så lite.
Sjekka ikke stigning da. Redd jeg blir helt paranoid om det ikke stiger nøyaktig som jeg håper, også hater jeg blodprøver.
Fikk samtidig beskjed om TSH (stoffskifte-hormon) på 4,1, og det skal være under 2,5 i første trimester, helst. Så det neste her blir å få fiksa det hvis det ikke går seg til asap.![]()
Hehe ja det er noen nervepirrende døgn når man venter på om det har steget nok. Tenkte jeg skulle la være å ta prøvene men når jeg syntes jeg fikk mindre symptomer følte jeg at det ble best
Ja, fint å kunne sjekke med blodprøver når man tviler.Fin verdi det ogsåHehe ja det er noen nervepirrende døgn når man venter på om det har steget nok. Tenkte jeg skulle la være å ta prøvene men når jeg syntes jeg fikk mindre symptomer følte jeg at det ble best
Hva gjør dem for å få ned stoffskiftet?