Testetråd

Ja b
Den ene er vel tidligtest og den andre ikke? Litt vanskelig å sammenligne med to ulike merker. Men det viktigste er stigning hver 48 til 72 time :)

Uansett fin styrke på de :happy:
beklager at jeg ikke presiserte. Det første bildet er fra igår begge to, og det andre fra idag. Tidligtest og vanlig test på begge ja
:)

11 dpo morgen og 12 dpo morgen. Er stigningen og styrken bra? Er så stresset :nailbiting:
Kjempefin stigning. :smiley-ashamed004 Husk at det kan stagnere litt eller se litt svakere ut om det er utvannet urin osv, hvis du tester ofte. Jeg ble litt stresset en stund tidligere i uka, men når jeg sammenlignet med 48 timer før ish så var det jo helt klar dobling/stigning:happy:

11 dpo
RFSU bruker helt syyyykt lang tid på å vise streken!!:bag::hilarious: (Men generelt svak farge. For MS og alle andre viste tydelig strek for 48 timer siden. Og da var rfsu blank! Men fikk tom for andre..)

Tenkte den var negativ etter 3 min… Men så plutselig kom denne vakre streken her frem. Fin økning fra i går kveld eller?:angelic:
Blir å kjøpe MS nå, så det kommer mer spam :hilarious:
Når fikk dere 2-3 på digital?

Vedlegg

• IMG_4777.jpeg
    IMG_4777.jpeg
    637,8 KB · Visninger: 19
Ut fra den der ligger det i alle fall godt over midtverdien :love7 Får se videre utvikling om 2 dager!
Kan jeg spørre hvilken verdi du fikk? :) Jeg målte også rundt samme tid som deg. Var vel 23 dpo, så litt etter. Vet man ikke skal sammenligne, og det øker jo fra dag til dag, men litt moro å høre om andres verdier og tester. :)

Den var på 4456 :gen014 Enn din? Har du tatt dag to også?
Ahha! Det var jo kjempefin og høy verdi da! Jeg fikk 4704, så var veldig fornøyd. Fikk svaret først i dag, etter en uke, og jeg har vært så bekymret så jeg ble veldig lettet. Hadde ikke trodd den skulle være over 1000 engang, for kjenner så lite. :dance008:love017
Sjekka ikke stigning da. Redd jeg blir helt paranoid om det ikke stiger nøyaktig som jeg håper, også hater jeg blodprøver. :hilarious:

Fikk samtidig beskjed om TSH (stoffskifte-hormon) på 4,1, og det skal være under 2,5 i første trimester, helst. Så det neste her blir å få fiksa det hvis det ikke går seg til asap. :p

Ahha! Det var jo kjempefin og høy verdi da! Jeg fikk 4704, så var veldig fornøyd. Fikk svaret først i dag, etter en uke, og jeg har vært så bekymret så jeg ble veldig lettet. Hadde ikke trodd den skulle være over 1000 engang, for kjenner så lite. :dance008:love017
Sjekka ikke stigning da. Redd jeg blir helt paranoid om det ikke stiger nøyaktig som jeg håper, også hater jeg blodprøver. :hilarious:

Fikk samtidig beskjed om TSH (stoffskifte-hormon) på 4,1, og det skal være under 2,5 i første trimester, helst. Så det neste her blir å få fiksa det hvis det ikke går seg til asap. :p
Fin verdi det også :joyful: Hehe ja det er noen nervepirrende døgn når man venter på om det har steget nok. Tenkte jeg skulle la være å ta prøvene men når jeg syntes jeg fikk mindre symptomer følte jeg at det ble best:happy:

Hva gjør dem for å få ned stoffskiftet?

Fin verdi det også :joyful: Hehe ja det er noen nervepirrende døgn når man venter på om det har steget nok. Tenkte jeg skulle la være å ta prøvene men når jeg syntes jeg fikk mindre symptomer følte jeg at det ble best:happy:

Hva gjør dem for å få ned stoffskiftet?
Ja, fint å kunne sjekke med blodprøver når man tviler. :)

Legen min bare sa at vi kunne se bort fra at stoffskifteverdien var for høy, for svangerskapet påvirker verdiene til å bli feil uansett. Så hun bare føysa det bort, men jeg leser på nett at verdiene jeg har bør behandles med tabletter som hjelper stoffskiftet. FSH burde ligge mellom 0,1 og 2,5 i første trimester, og min verdi var på 4,1. Skal be om en kontrollmåling i første omgang. :) Tror ikke fastlegene er spesielt gode på hormoner og forventede nivåer, i alle fall ikke min fastlege. :p
Det som er veldig dumt er at det er litt økt fare for SA ved stoffskifteproblem, og det var derfor jeg ville ta prøven, også bare skjønner ikke legen resultatet tydeligvis. Må fikse sjæl (igjen). :dance008

Back
Topp