Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle ønske! Men nei, er «bare» nr 3Heeh, følte jeg var litt på kanten med den kommentaren ja! Hihi
Det er deres femte barn?
Synes det har vært mange sterke tester her ganske tidlig, så kan jo være noe med fargestoff og hvordan det reagerer på HCG, men iallefall veldig tydelig gravid da!![]()
Men vi vil ha fler! Kanskje bare ikke på en gang
Ja, føler jeg egentlig kan slutte å teste nå! Er liksom gravid «nok» hahaAhha, jeg forstår! Drømmer om 5 i framtiden, men ikke helt der enda.Skulle ønske! Men nei, er «bare» nr 3![]()
Men vi vil ha fler! Kanskje bare ikke på en gang
Ja, føler jeg egentlig kan slutte å teste nå! Er liksom gravid «nok» haha

Det satt langt inne hos meg å slutte, hadde holdt på hver dag i 2 ukerAhha, jeg forstår! Drømmer om 5 i framtiden, men ikke helt der enda.
Skjønner godt at du helst vil ta det litt om litt, ikke få hele flokken på null komme svisj!
Jeg er så spent på alles ultralyder! Kan nesten ikke vente.
Det må være godt å klare å legge bort testingen helt også da. Jeg tror jeg skal klare det før en stund også. Hehe![]()
men herregud så deilig å slutte og. Bare stole på at dette går veien, for testene er bra 

For noen flotte streker du har

Det er en god følelseDet satt langt inne hos meg å slutte, hadde holdt på hver dag i 2 ukermen herregud så deilig å slutte og. Bare stole på at dette går veien, for testene er bra
![]()

Jeg fikk 3+ uke 4+6 og bare en her hvertfallNei ikke si det daHolder med 1!
![]()
Så gøy! Dette lover jo veldig bra da!Første gang jeg drister meg til digital også i dag![]()

Livets første dyestealer! 18dpo/4+4Vis vedlegget 477185
Jeg fikk svar på prøvene mine nå. 115 på 15dpo og 305 på 17dpo![]()
Såå fine streker!!5+0 i dag(20dpo)![]()