Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
takk, funnet ut termin er 7 september, og jeg fødte 9 september i 2020Jøss! Gratulerer![]()
Trur ikkje du kan håpe på sterkare strek vertfall, den blir vel ikkje stort sterkare enn denneHva tror dere?
Tenker jeg skal legge testene vekk og ta en digital neste søndag.

GratulererHer er testen jeg tok i går, den første testen jeg har tatt dette svangerskapet!
Det er sååå rart, for tidligere svangerskap har jeg begynt med supersvake tester og "jobbet" meg oppover til veldig positiv test!

Nei, og bli jo bare stresset om det er variasjon i fargestofferTrur ikkje du kan håpe på sterkare strek vertfall, den blir vel ikkje stort sterkare enn denne![]()
så får hente selvkontrollen nå som det er nytt år
Huff skjønner at du ikke likte det, men den er sterk og fin, så legg den vekk du ogsåSikkert lurt, jeg var dum nok til å ta en ny idag, 20 dpo. Den var omtrent helt lik som 18 dpo... men strekene er jo omtrent like sterke...
Vis vedlegget 345141

Jeg er jo håpløs selv
men syns du skal det for de der var veldig fine
Kanskje vi må inngå en avtale?Som å se rekka hos meg... tror vi er fler som bør slutte nå....

Jeg har også en sånn rekkeSom å se rekka hos meg... tror vi er fler som bør slutte nå....
For å unngå å bli helt sprø med testing de neste dagene og faktisk bare få «ro» med at alt får gå sin gang har jeg gjort klar sånn at alle testene som er igjen ryker i morgen tidlighåper på 2-3 på digital
![]()
Wow!! Tidlig å få 3+ det vel4+6 i dagSkal prøve å roe ned testingen nå og begynne å tro på at dette kan gå bra
![]()
Vis vedlegget 345126
Så gøy!Det er kanskje det? Fikk 3+ når jeg var 5+1 sist og følte jeg tok en stor sjanse når jeg testa allerede i dag, så ble veldig letta når jeg så resultatetWow!! Tidlig å få 3+ det velSå gøy!