Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jøss! GratulererTok test i dag da mensen ikke har kommet, fikk dette resultatetOverraskende da jeg fødte vår første i september i år så får krysse fingrene alt går bra denne gangen også

Hvor langt har du kommet, 5+?Vis vedlegget 344903 Fikk ikke 3+ i dagmåtte åpne å se på styrke da jeg ble urolig.
Den overste fra i dag og nederste fra 24.12
Det blir en tur på apotek i dag ...
5+1Hvor langt har du kommet, 5+?
Trenger ikke være noe galt. Jeg har treg hcg stigning og fikk ikke 3+ før jeg var 6+15+1
Skal ha minst 3000 i hcg i dag
Da må det være noe feil med den testen?
Urinen var ganske lys også![]()
Folk har forskjellig stigninger og mange som går både under og over «fasit» svaret på hcg skalaen.Vis vedlegget 344903 Fikk ikke 3+ i dagmåtte åpne å se på styrke da jeg ble urolig.
Den overste fra i dag og nederste fra 24.12
Det blir en tur på apotek i dag ...
Blødprøve viste 1506 hcg den 28/12 , defor tenkte jeg at det skule slå ut 3+.Jeg ville prøvd en ny test ut på dagen og ikke morgenurinSer hvis jeg tester på morgen urin så blir mine tester svakere enn neste urin. Føler jeg har lest at flere opplever det samme. Hvis urinen din var litt lys så kan det være grunnen, at den var litt utvannet
Den har økt fint i styrke fra forrige og noen må være lenger på vei for at den digitale skal slå ut på 3+![]()

Det er tydelig stigning fra 13 dpo til 15 dpoUsikker på om dette går veien føler det er så lav stigning....
Må bare legge en kommentar jeg å.Sniker litt her! Ville bare si at jeg gjorde som deg, og fikk panikk når jeg plutselig fikk 2-3 i uke 6+3 etter å ha fått 3+ en uke før. Tok hcg hos legen, og den var på 18000... det sies at de digitale kan slå ut feil hvis det er høy hcg også.. så hvis jeg var deg ville jeg ikke fortsatt med de!![]()

Hadde en følelse av at du kom til å få 3+ når du ikke testet med morgenurin Ååh! Godt!