Tester

Jeg har testet med strimler to ganger og de er jo positive. Har også noen symptomer. Men må si jeg blir litt stressa av alle som tester så mye. Tester dere pga eget behov for å roe stress og nervør, eller er det noe jeg burde gjøre for å følge med at graviditeten faktisk utvikler seg og jeg ikke har en MA?
Kan virke som "alle" tester mykje, men det er nok berre fordi det er så synleg når me legg ut bilder:rolleyes:
Visst testinga stresser deg så hadde eg slutta. Eg har testa ein del fordi eg blir sååå glad av å sjå dei to strekane:joyful:

Kan virke som "alle" tester mykje, men det er nok berre fordi det er så synleg når me legg ut bilder:rolleyes:
Visst testinga stresser deg så hadde eg slutta. Eg har testa ein del fordi eg blir sååå glad av å sjå dei to strekane:joyful:

Helt enig, det er stor stas å se! Må vel la være å lese så mye her inne, nok av tid å bli sprø på de neste månedene tror jeg :happy090

Jeg har testet med strimler to ganger og de er jo positive. Har også noen symptomer. Men må si jeg blir litt stressa av alle som tester så mye. Tester dere pga eget behov for å roe stress og nervør, eller er det noe jeg burde gjøre for å følge med at graviditeten faktisk utvikler seg og jeg ikke har en MA?

Jeg tester ikke mer. Testet frem til 14 dpo, så la jeg det fra meg. Det er vel bare det at det er gruppen som tester mye som blir synlig på forumet. En MA trenger ikke synes på tester, og kan skje langt ut i svangerskapet. Jeg hadde en MA tidligere og fikk sterke tester med stigning.

Jeg tester fordi jeg trenger å se at testene øker. Hadde en SA i høst og da ble ikke testene sterkere.
Vet at man ikke skal bruke tester til å måle stigning, men jeg føler at jeg får mer kontroll på denne måten

Gleder meg til å se!
Ja, altså - dette med dagens sterkeste test er det ikke noe fasit på, forrige graviditet ble de sterkest på kveld for min del. Helt tydelig og.

Denne gangen er de sterkest på andre morgenurin.. så om jeg er på do i 06:00 tida, så er den testklar kl 08:00.

Hvilke symptomer har dukket opp? :dummy1:

Hurra! Endelig 3+, med ettermiddags-kveldsurin:Heartred

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    14,6 KB · Visninger: 32
Jaa, nå må jeg holde meg unna en stund :angelic:

Gratulerer! Er du usikker på siste mens sin start siden du ikke vet hvor langt du er på vei? I følge testen er du hvertfall over 5 uker :Heartred

Tusen takk ❤️ Sluttet på p-pillene 5.november og fikk aldri mensen før jeg fikk svak positiv test den 18.desember, så litt vanskelig å regne ut :hilarious: men har bestilt med time til tidlig ultralyd om 3 uker, for antar at jeg er rundt 8 uker på vei da :D

Helt enig, det er stor stas å se! Må vel la være å lese så mye her inne, nok av tid å bli sprø på de neste månedene tror jeg :happy090
Jeg er akkurat samme. Ganske avslappa. Første gang jeg har testet mer enn en gang. Jeg føler på hele meg at jeg er gravid. Skjer det noe er det noe jeg ikke rår over, og testene vil ikke kunne gjøre noe fra eller til. Blodprøver viser det.
Men jeg tenker jeg skal forholde meg avslappa dette svangerskapet også, selvom det er en del år siden siste ❤️ Må bare styre unna det jeg ikke har så lyst til å lese om osv. Full forståelse for mye bekymring hos mange her ❤️

Hurra :gen014:gen014:gen014 5+2 i dag

Vedlegg

• C215C654-7ED1-4AD5-974E-95D62F17D3D7.jpeg
    C215C654-7ED1-4AD5-974E-95D62F17D3D7.jpeg
    16,6 KB · Visninger: 29
Tusen takk ❤️ Sluttet på p-pillene 5.november og fikk aldri mensen før jeg fikk svak positiv test den 18.desember, så litt vanskelig å regne ut :hilarious: men har bestilt med time til tidlig ultralyd om 3 uker, for antar at jeg er rundt 8 uker på vei da :D
Det skjønner jeg! Da blir TUL spennende :woot:

Fikk ikke denne før i går, såå treig stigning. Men godt å endelig se 3+. Er 6+1 i dag. Hcg har doblet seg fint siden jeg tok blodprøve. Regnet ut at den burde bli 3+ i går, og det ble den:happy:

Vedlegg

• 7C8DEBB9-C4A4-41BD-92F8-EDA50E557396.jpeg
    7C8DEBB9-C4A4-41BD-92F8-EDA50E557396.jpeg
    20,6 KB · Visninger: 35
Her er min test rekke. Og med 3+ i dag sier jeg meg fornøyd, og regner med jeg har tatt mitt livs siste graviditetstest :dance008

F4848D76-B762-45C1-9A8F-F37CE8BD4AEC.jpeg
0DD7C017-A3D9-4BF2-AB21-2F64D183A803.jpeg
47B0A83C-FB3D-48C6-8146-A07D5F155205.jpeg
7111BDD1-B289-4E9C-8A11-66694173A0F3.jpeg

Sniker meg stille inn her selv om jeg bare er 10dpo!

Vedlegg

• 8FC0C5C9-6FE2-4A1E-9DD6-54016B234782.jpeg
    8FC0C5C9-6FE2-4A1E-9DD6-54016B234782.jpeg
    23,9 KB · Visninger: 41
Jeg venter fortsatt på testene mine fra babyplan. Tar tid og jeg vil jo teste mer nå!! :hilarious:

Skulle ikke teste i dag, men selvkontrollen er jo på null:facepalm:
Er ikke helt overbevist om at dette går veien:sorry:

Vedlegg

• 15E9643E-7AD8-409D-9641-85A82C77464E.jpeg
    15E9643E-7AD8-409D-9641-85A82C77464E.jpeg
    44,6 KB · Visninger: 52
Skulle ikke teste i dag, men selvkontrollen er jo på null:facepalm:
Er ikke helt overbevist om at dette går veien:sorry:

Liten forskjell fra 13 til 14 dpo her og. Ikke testet videre. Venter noen dager i håp om å se bedre stigning..

Du har jo fin stigning fra 12 til 14, så det øker jo. Men jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg klarer ikke tro på.at dette går veien enda selv...

Back
Topp