Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk mannen til å stikke innom vaktapoteket nå i dag - holdt ikke ut den ventingautålmodig dame det her ja..!
Vis vedlegget 344635
Endelig! 5+2 i dag.
Usikker på om jeg da skal prøve meg på kveldsurin i morgen eller drøye til tirsdag morgen.. Har heldigvis hatt mye å gjøre i helgen, så egentlig glemt testingen litt 
Åå så heldig som fikk tak i, jeg skal ut og handle i morgen. Spent og håper det blir 3+. Har hvertfall hatt en del symptomer de siste dageneUsikker på om jeg da skal prøve meg på kveldsurin i morgen eller drøye til tirsdag morgen.. Har heldigvis hatt mye å gjøre i helgen, så egentlig glemt testingen litt
![]()

Kjøper sikkert to og tester kveld og morgenGleder meg til å se!
Ja, altså - dette med dagens sterkeste test er det ikke noe fasit på, forrige graviditet ble de sterkest på kveld for min del. Helt tydelig og.
Denne gangen er de sterkest på andre morgenurin.. så om jeg er på do i 06:00 tida, så er den testklar kl 08:00.
Hvilke symptomer har dukket opp?![]()
Kanskje... 
Også har jeg såre slimhinner i nesen, hver gang jeg pusser nesen er det litt blod på papiret. Også drømmene da, de er jo helt merkelige Går vel ikke an å få den sterkere enn det derDen siste testen i eska så jo bra utLurer på om jeg skal ta en digital i morgen for å se om det blir 3+
Jeg gjorde det samme i går, og fikk også 1-2. Angrer litt på at jeg ikke ventet til i dagHadde håpet på 2-3, så nå angrer jeg litt på at jeg ikke venta lengre.. 4+0 i dag

Kjempefine testar!Vis vedlegget 344708 Testene mine til nå.
Planlegger å vente noen dager før neste, men vi får se om jeg klarer det..

Kjempefine testar!
Eg og testa sjeldnare fra det tidspunktet og glad for det. Ikkje lett å sjå forskjell fra dag til dag med så sterke strekar![]()