Tester

Jeg bestilte nye tester i romjula og håper de kommer i starten av uka :-)

Fikk mannen til å stikke innom vaktapoteket nå i dag - holdt ikke ut den ventinga :bag: utålmodig dame det her ja..!

Vis vedlegget 344635

Endelig! 5+2 i dag.

Åå så heldig som fikk tak i, jeg skal ut og handle i morgen. Spent og håper det blir 3+. Har hvertfall hatt en del symptomer de siste dagene :Heartpink Usikker på om jeg da skal prøve meg på kveldsurin i morgen eller drøye til tirsdag morgen.. Har heldigvis hatt mye å gjøre i helgen, så egentlig glemt testingen litt :hello2

Åå så heldig som fikk tak i, jeg skal ut og handle i morgen. Spent og håper det blir 3+. Har hvertfall hatt en del symptomer de siste dagene :Heartpink Usikker på om jeg da skal prøve meg på kveldsurin i morgen eller drøye til tirsdag morgen.. Har heldigvis hatt mye å gjøre i helgen, så egentlig glemt testingen litt :hello2

Gleder meg til å se!
Ja, altså - dette med dagens sterkeste test er det ikke noe fasit på, forrige graviditet ble de sterkest på kveld for min del. Helt tydelig og.

Denne gangen er de sterkest på andre morgenurin.. så om jeg er på do i 06:00 tida, så er den testklar kl 08:00.

Hvilke symptomer har dukket opp? :dummy1:

Gleder meg til å se!
Ja, altså - dette med dagens sterkeste test er det ikke noe fasit på, forrige graviditet ble de sterkest på kveld for min del. Helt tydelig og.

Denne gangen er de sterkest på andre morgenurin.. så om jeg er på do i 06:00 tida, så er den testklar kl 08:00.

Hvilke symptomer har dukket opp? :dummy1:
Kjøper sikkert to og tester kveld og morgen :angelic: Kanskje... :nailbiting:
Jeg har blitt så mye trøttere, brystene har blitt ømmere igjen og jeg har murringer i korsryggen. Kvalmen er foreløpig ikke noe stort problem, kjenner det bare om jeg ikke spiser. Symptomene mine er visst ganske like mamma sine og hennes kom og gikk veldig også :happy: Også har jeg såre slimhinner i nesen, hver gang jeg pusser nesen er det litt blod på papiret. Også drømmene da, de er jo helt merkelige o_O

Den siste testen i eska så jo bra ut :rolleyes: Lurer på om jeg skal ta en digital i morgen for å se om det blir 3+

Vedlegg

• F4F18DA8-04E9-4F91-B5A4-6B47CC0E87E2.jpeg
    F4F18DA8-04E9-4F91-B5A4-6B47CC0E87E2.jpeg
    15,8 KB · Visninger: 26
Hadde håpet på 2-3, så nå angrer jeg litt på at jeg ikke venta lengre.. 4+0 i dag

Vedlegg

• 8A6070E7-3493-47B5-B143-DEAD3069EEEB.jpeg
    8A6070E7-3493-47B5-B143-DEAD3069EEEB.jpeg
    12,6 KB · Visninger: 35
20201228_082741.jpg 4+0, 14 dpo... nå bør jeg pause testinga noen dager...
Håper å få tak i en digital.

20201228_124713.jpg Testene mine til nå.
Planlegger å vente noen dager før neste, men vi får se om jeg klarer det..

Vis vedlegget 344708 Testene mine til nå.
Planlegger å vente noen dager før neste, men vi får se om jeg klarer det..
Kjempefine testar!
Eg og testa sjeldnare fra det tidspunktet og glad for det. Ikkje lett å sjå forskjell fra dag til dag med så sterke strekar:joyful:

Tenker neste test 15 dpo:happy:

Vedlegg

• 3A637401-D418-4B68-9C8E-9C1A3D726BCC.jpeg
    3A637401-D418-4B68-9C8E-9C1A3D726BCC.jpeg
    31,9 KB · Visninger: 35
Kjempefine testar!
Eg og testa sjeldnare fra det tidspunktet og glad for det. Ikkje lett å sjå forskjell fra dag til dag med så sterke strekar:joyful:

Nei, det er bedre å vente litt enn å bli skuffa når de ikke øker så rask som man ønsker..

Jeg har testet med strimler to ganger og de er jo positive. Har også noen symptomer. Men må si jeg blir litt stressa av alle som tester så mye. Tester dere pga eget behov for å roe stress og nervør, eller er det noe jeg burde gjøre for å følge med at graviditeten faktisk utvikler seg og jeg ikke har en MA?

Back
Topp