Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herDu vet du er litt koko når det første du gjør etter 2 uker borte på juleferie er å løpe på badet for å testesier meg veldig fornøyd
![]()

Meget fin stigning4 dager mellom testene! Superfornøyd med økningenøverste på morgen, nederste midt på dagen uten å ha holdt meg! Begynner å senke skuldrene å få troa på at dette går fint
![]()

Jeg gjorde det sammeDu vet du er litt koko når det første du gjør etter 2 uker borte på juleferie er å løpe på badet for å testesier meg veldig fornøyd
![]()

11 dpo i dag og tok digital på middels konsentrert urin
Hadde forventet 1-2. men testet positivt 8 dpo da.

Tanken har slått megWow, dette må jo være tvillinger![]()
Tanken har slått meg![]()
Tusen takkGratulerer med positiv test, uavhengig av hvor mange barn det blir ut av det![]()
For å unngå å bli helt sprø med testing de neste dagene og faktisk bare få «ro» med at alt får gå sin gang har jeg gjort klar sånn at alle testene som er igjen ryker i morgen tidlighåper på 2-3 på digital
![]()
11 dpo i dag og tok digital på middels konsentrert urin
Hadde forventet 1-2. men testet positivt 8 dpo da.

Wææ ja jeg også må gjøre det! Greit å innstille seg på det så tidlig som muligJeg fikk 2-3 13 DPO. Vi har flere tvillinger i familien, så tanken på flere i magen har slått meg ogsåVurderer tidlig ultralyd bare på grunn av det
![]()
Wææ ja jeg også må gjøre det! Greit å innstille seg på det så tidlig som mulig![]()
Jeg fikk 2-3 13 DPO. Vi har flere tvillinger i familien, så tanken på flere i magen har slått meg ogsåVurderer tidlig ultralyd bare på grunn av det
![]()
Var gravid med tvilling (MA i uke 10 ca). Fikk ikke svak positiv før 12-13 dpony graviditet med en unge, testet svakt positivt 12 dpo
![]()