Det er kanskje det? Fikk 3+ når jeg var 5+1 sist og følte jeg tok en stor sjanse når jeg testa allerede i dag, så ble veldig letta når jeg så resultatet![]()
Fikk også 3+ når jeg var 4+6 denne gang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er kanskje det? Fikk 3+ når jeg var 5+1 sist og følte jeg tok en stor sjanse når jeg testa allerede i dag, så ble veldig letta når jeg så resultatet![]()
Babyplan hadde blitt enda sterkere enn dagen før, og digital ga 2-3! Så er veldig fornøyd og sier meg ferdig med testingHvordan gikk det med testene i morges?![]()
Haha, nett som min på lørdag. Nesten svart

Haha, nett som min på lørdag. Nesten svart
Men trur du ikkje at du kan forholde deg til EL-termin? Er vel stor sjans for at du blir satt fram igjen?![]()
Denne er jo nesten svart![]()

Like streker jo!

Tok en test for gøy i dag, og samtidig en liten undersøkelse
Øverste holdt litt lengre i urin en nederste. Husker ikke sekundene. Men den med litt kortere tid ca 3. sek har sterkere teststrek en kontrollstrek.
Bare en sånn at man ikke må stole blindt på disse, nok til å gjøre meg stressa![]()
Du har helt rett, nå må vi stoppegodt det er fler enn meg... vi må bare slutte, det er fint å se stigning, men når vi er kommet såpass langt at de er omtrent like sterke vil de nok variere endel, så da stresser det mer å fortsette å teste..