Tester

Du ser jo selvfølgelig selv hva du er komfortabel med :joyful: men mine tilfeller har jeg ikke testet mer etter utslag på digital :happy:

Jeg vet jo at jeg er gravid, det både kjenner jeg på kroppen og ser på testene :hilarious: men bare en del av meg som tenker at det ender i ma igjen......

Jeg vet jo at jeg er gravid, det både kjenner jeg på kroppen og ser på testene :hilarious: men bare en del av meg som tenker at det ender i ma igjen......
Det forstår jeg :Heartred Dette høres litt brutalt ut, og er virkelig ikke ment sånn! Men hvis det dessverre blir utfallet, så er det vel ikke noe bedre å gå å «synse» og tolke tester hver dag som gjør deg mer usikker? :confused004 Har ikke opplevd det selv, så kan selvfølgelig ikke relatere meg, tror bare at jeg heller ville tenkt at at det går fint til det eventuelt ikke gjør det? :happy: Sender deg uansett en klem, og masse lykkeønskninger!

Det forstår jeg :Heartred Dette høres litt brutalt ut, og er virkelig ikke ment sånn! Men hvis det dessverre blir utfallet, så er det vel ikke noe bedre å gå å «synse» og tolke tester hver dag som gjør deg mer usikker? :confused004 Har ikke opplevd det selv, så kan selvfølgelig ikke relatere meg, tror bare at jeg heller ville tenkt at at det går fint til det eventuelt ikke gjør det? :happy: Sender deg uansett en klem, og masse lykkeønskninger!

Du har så rett som det går an å ha :D
Jeg får prøve mitt beste og bare tenke positivt, nyte de ømme puppene og trøttheten, ta det som et godt tegn :dummy1::dummy:
Takk for gode ord :Heartred

Jeg må bare legge fra meg strimlene og satse på digitale. Uansett hvor mange strimler vi tar så styrer vi ikke utfallet, dessverre :banghead: Ikke det altså, jeg forstår behovet for kontroll. Dette er mitt femte svangerskap, så langt uten å få baby. Så er helt på tuppa sjøl, og tror neppe dette går veien :( jeg tok siste cyclogest i morges, så antar kanskje å blø innen få dager.
Hvor langt er du på vei?
De testene fra i morges var fine, samme med CB, prøv å ikke uro deg for mye :Heartblue
Uff, det er bare så leit. Håper likevel det snur og går veien. Har du fått utredning, eller har du mistet så tidlig at det ikke telles? Jeg hadde en MA i august i uke 11. Har aldri testet så mye som jeg gjør nå, og heller ikke vært så bekymret. Er 3+6 (13 DPO) i dag.. ❤️

Liten stund siden nå, er 24dpo i dag. Fikk 2-3 18dpo:)

Vedlegg

• EA4AAF49-D0B1-4663-90D4-4ADF44D41245.jpeg
    EA4AAF49-D0B1-4663-90D4-4ADF44D41245.jpeg
    30,9 KB · Visninger: 51
  • AF76EAA3-CD02-4930-818A-CF21E79918C7.jpeg
    AF76EAA3-CD02-4930-818A-CF21E79918C7.jpeg
    25,5 KB · Visninger: 49
Hei!
Noen som vil ta seg tid og se på bildet mitt?
Testene er fra 9 dpo, 10 dpo, 11 dpo og 13 dpo som ble tatt i dag. Er det ikke lite stigning fra 11 til 13?:(
Jeg har også hatt minimalt med stigning fra 11 til 13. Kan virke som det er normalt? Syns dette ser fint ut altså ❤️.

Uff, det er bare så leit. Håper likevel det snur og går veien. Har du fått utredning, eller har du mistet så tidlig at det ikke telles? Jeg hadde en MA i august i uke 11. Har aldri testet så mye som jeg gjør nå, og heller ikke vært så bekymret. Er 3+6 (13 DPO) i dag.. ❤️
Testene dine er kjempefine for 13 dpo :) ikke uro deg :Heartpink

Har fått utredning, men de finner ingen grunn til det :( det burde ikke være lov for oss som har prøverør å miste :happy8

Testene dine er kjempefine for 13 dpo :) ikke uro deg :Heartpink

Har fått utredning, men de finner ingen grunn til det :( det burde ikke være lov for oss som har prøverør å miste :happy8
Takk, klarte ikke roe meg med den forrige runden, så tok en til som ga meg litt mer ro i sjelen nå. Nå skal jeg legge testingen litt på hylla i et par dager (hvis jeg klarer). Veldig enig, det burde virkelig ikke vært lov å miste for oss med IVF. Og forsåvidt ikke for andre som ønsker graviditeten heller ❤️ Håper det går veien for oss begge denne gangen! ❤️
IMG_20201226_194349.jpg

Last edited:
Min test idag, tror jeg er 13 dpo. Fikk min første svaake positive test 8 dpo (på mandag)❤️

Vedlegg

• 925201E3-D70A-4178-B7C1-128347ED8BA5.jpeg
    925201E3-D70A-4178-B7C1-128347ED8BA5.jpeg
    40,2 KB · Visninger: 39
4+2

fikk 1-2 på digitale test igjen :( åpna den og sammenlignet strekene (hehe, ja, jeg er der), og de har blitt markant mye sterkere. Når jeg sammenligner med testene fra forrige graviditet som endte i MA i august, så tror jeg det var like før den slo ut på 2-3.
Men, ble jo skuffa. Hadde sånn håpt at den skulle vise 2-3 i dag, da kunne jeg roet meg :(
En trøst var at på samme urin tok jeg en rfsu test ofte og den var knall positiv.

4+2

fikk 1-2 på digitale test igjen :( åpna den og sammenlignet strekene (hehe, ja, jeg er der), og de har blitt markant mye sterkere. Når jeg sammenligner med testene fra forrige graviditet som endte i MA i august, så tror jeg det var like før den slo ut på 2-3.
Men, ble jo skuffa. Hadde sånn håpt at den skulle vise 2-3 i dag, da kunne jeg roet meg :(
En trøst var at på samme urin tok jeg en rfsu test ofte og den var knall positiv.
Min Babyplan fra 4+2 var ikkje knall sterk:rolleyes:
Tenker det lover bra med god stigning:)

4+2

Har du prøvd å ta den digitale litt ut på dagen og ikke morgningen?
Jeg får sterkere streker ut på dagen enn morgningen.

Jeg tok en sjanse på å ta den digitale i dag, klarte ikke å vente til i morgen :p
Og fikk 3+ :love7 Er 4+6 i dag.

Vedlegg

• 1399FC48-FF5B-40F3-A22C-6C4FC3CB8AFE.jpeg
    1399FC48-FF5B-40F3-A22C-6C4FC3CB8AFE.jpeg
    38,7 KB · Visninger: 37
Jeg er også tom, såå irriterende da alt er stengt:wtf: Men som du sier kanskje like greit, og ja man bør unngå å bekymre seg. Vi får holde ut sammen i til mandag, vet det blir en tur på apoteket for meg da, og handel av testene som er mye dyrere der enn på nett:bag:

Fikk mannen til å stikke innom vaktapoteket nå i dag - holdt ikke ut den ventinga :bag: utålmodig dame det her ja..!

3D513E6A-6C43-499F-A19B-CA48D6A8FAD6.jpeg

Endelig! 5+2 i dag.

Back
Topp