Nei var ikke det, var samme med førstemann - ikke så sterk strek, men positiv digital, han blir to i februarDen ser jo ikke kjempesterk ut, men så bra at du fikk 2-3 dagen etter denne. Husker du hvor mange dpo?![]()
mellom 12-14 dpo, litt usikker Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei var ikke det, var samme med førstemann - ikke så sterk strek, men positiv digital, han blir to i februarDen ser jo ikke kjempesterk ut, men så bra at du fikk 2-3 dagen etter denne. Husker du hvor mange dpo?![]()
mellom 12-14 dpo, litt usikker Testet i dag i håp om å se 3+, selv om jeg lovte akupunktøren min å vente til søndag. Fikk 2-3, samme som tirsdag.. Arghhh. Men jeg demonterte testene (jeg som liksom skulle være avslappet...), de to nederste på begge bildene er fra den i dag, og de to øverste fra tirsdag. Hva tror dere? Jeg syns de er blitt sterkere jeg
Jeg er i følge mens 5+6 i dag, men i følge da jeg tror EL var, er jeg 5+1..
Disse kan jo nesten ikke bli sterkereMine tester 17 dpo![]()
Disse kan jo nesten ikke bli sterkere![]()
Er ca 4+5 (19 dpo), men synes ikke strimlene mine blir noe sterkereden i morges så i tillegg svakere ut enn gårdagens.. blir litt sur på meg selv også, som stresser meg selv opp med å teste enda!
Jo, gjorde det og den var ca like sterk som gårdagens morgentest.. har 3-4 tester igjen, og kommer nok til å bruke de også og håper jeg får så sterke tester jeg ønsker før jeg legger testingen på hyllaHar du prøvd å ta test på ettermiddagen? Jeg føler jeg får sterkere streker ut på dagen enn morgningen.
Jo, gjorde det og den var ca like sterk som gårdagens morgentest.. har 3-4 tester igjen, og kommer nok til å bruke de også og håper jeg får så sterke tester jeg ønsker før jeg legger testingen på hylla![]()
Jeg også, jeg måtte tvinge meg selv til å legge fra meg testingen en dag... Når jeg bare tok annenhver dag greide jeg å se stigning. Håper det ordner seg for meg og degEr ca 4+5 (19 dpo), men synes ikke strimlene mine blir noe sterkereden i morges så i tillegg svakere ut enn gårdagens.. blir litt sur på meg selv også, som stresser meg selv opp med å teste enda!
Takk, håper for deg ogsåJeg også, jeg måtte tvinge meg selv til å legge fra meg testingen en dag... Når jeg bare tok annenhver dag greide jeg å se stigning. Håper det ordner seg for meg og deg![]()
Har lest om nokon her inne på forumet som hadde målt over 1000 i hcg hos legen, men likevel så var ikkje teststreken like sterk som kontrollstrekenTakk, håper for deg ogsåtror vi bekymrer oss unødig, ser fra da jeg mistet sist og tok blodprøver for hcg, så varierte streken en del, og da jeg hadde over 400 i hcg var streken svakere enn da den var rundt/under 100 (vet ikke om strimlene greier å skille mellom 100 og 400, og det er vel sikkert varierende med fargestoff fra test til test..)
tror vi bare må puste med magen og tenke at dette går bra, testene skal vi jo ikke bruke for å måle stigning, men påvise graviditet![]()
Men det er jo sååå gøyVis vedlegget 344509 Vis vedlegget 344508 Vis vedlegget 344508 Vis vedlegget 344509
Jeg må slutte med den testemaniBP på mandag
![]()

Skal ta de siste jeg har først, og ikke kjøpe nyeHar lest om nokon her inne på forumet som hadde målt over 1000 i hcg hos legen, men likevel så var ikkje teststreken like sterk som kontrollstreken
Klarer du å legge testane vekk nokre dagar?![]()

Synes du har kjempefine strekerHei!
Noen som vil ta seg tid og se på bildet mitt?
Testene er fra 9 dpo, 10 dpo, 11 dpo og 13 dpo som ble tatt i dag. Er det ikke lite stigning fra 11 til 13?![]()

Synes du har kjempefine streker![]()