Tester

Den ser jo ikke kjempesterk ut, men så bra at du fikk 2-3 dagen etter denne. Husker du hvor mange dpo? :happy:
Nei var ikke det, var samme med førstemann - ikke så sterk strek, men positiv digital, han blir to i februar :joyful: mellom 12-14 dpo, litt usikker :p

Testet i dag i håp om å se 3+, selv om jeg lovte akupunktøren min å vente til søndag. Fikk 2-3, samme som tirsdag.. Arghhh. Men jeg demonterte testene (jeg som liksom skulle være avslappet...), de to nederste på begge bildene er fra den i dag, og de to øverste fra tirsdag. Hva tror dere? Jeg syns de er blitt sterkere jeg :angelic:
Jeg er i følge mens 5+6 i dag, men i følge da jeg tror EL var, er jeg 5+1..

Syns dagens test er sterkere :) Tror ikke det er så lenge før du får 3+ :)

Mine tester 17 dpo :)

Vedlegg

• 2D8C6270-C879-4D73-BA47-F09D041AF65F.jpeg
    2D8C6270-C879-4D73-BA47-F09D041AF65F.jpeg
    22,6 KB · Visninger: 18
  • AA22F6F0-1C83-45E6-916A-FD0C9FC42CA4.jpeg
    AA22F6F0-1C83-45E6-916A-FD0C9FC42CA4.jpeg
    27,4 KB · Visninger: 19
Er ca 4+5 (19 dpo), men synes ikke strimlene mine blir noe sterkere :( den i morges så i tillegg svakere ut enn gårdagens.. blir litt sur på meg selv også, som stresser meg selv opp med å teste enda!

Er ca 4+5 (19 dpo), men synes ikke strimlene mine blir noe sterkere :( den i morges så i tillegg svakere ut enn gårdagens.. blir litt sur på meg selv også, som stresser meg selv opp med å teste enda!

Har du prøvd å ta test på ettermiddagen? Jeg føler jeg får sterkere streker ut på dagen enn morgningen.

Har du prøvd å ta test på ettermiddagen? Jeg føler jeg får sterkere streker ut på dagen enn morgningen.
Jo, gjorde det og den var ca like sterk som gårdagens morgentest.. har 3-4 tester igjen, og kommer nok til å bruke de også og håper jeg får så sterke tester jeg ønsker før jeg legger testingen på hylla :p

Jo, gjorde det og den var ca like sterk som gårdagens morgentest.. har 3-4 tester igjen, og kommer nok til å bruke de også og håper jeg får så sterke tester jeg ønsker før jeg legger testingen på hylla :p

Det er sikkert lurt, man kan bli litt stresset av disse testene :)

Jeg fikk 2-3 I dag. Er 4+2 :-)

Vedlegg

• IMG_20201226_034354.jpg
    IMG_20201226_034354.jpg
    9,3 KB · Visninger: 20
Jeg også, jeg måtte tvinge meg selv til å legge fra meg testingen en dag... Når jeg bare tok annenhver dag greide jeg å se stigning. Håper det ordner seg for meg og deg :)

Jeg også, jeg måtte tvinge meg selv til å legge fra meg testingen en dag... Når jeg bare tok annenhver dag greide jeg å se stigning. Håper det ordner seg for meg og deg :)
Takk, håper for deg også :) tror vi bekymrer oss unødig, ser fra da jeg mistet sist og tok blodprøver for hcg, så varierte streken en del, og da jeg hadde over 400 i hcg var streken svakere enn da den var rundt/under 100 (vet ikke om strimlene greier å skille mellom 100 og 400, og det er vel sikkert varierende med fargestoff fra test til test..)

tror vi bare må puste med magen og tenke at dette går bra, testene skal vi jo ikke bruke for å måle stigning, men påvise graviditet :)

20201226_091130.jpg 20201226_091105.jpg

11 og 12 dpo... tidlig enda, men lovende foreløpig
Må ut å kjøpe en digital på mandag når butikkene er åpne tror jeg...

Takk, håper for deg også :) tror vi bekymrer oss unødig, ser fra da jeg mistet sist og tok blodprøver for hcg, så varierte streken en del, og da jeg hadde over 400 i hcg var streken svakere enn da den var rundt/under 100 (vet ikke om strimlene greier å skille mellom 100 og 400, og det er vel sikkert varierende med fargestoff fra test til test..)

tror vi bare må puste med magen og tenke at dette går bra, testene skal vi jo ikke bruke for å måle stigning, men påvise graviditet :)
Har lest om nokon her inne på forumet som hadde målt over 1000 i hcg hos legen, men likevel så var ikkje teststreken like sterk som kontrollstreken:rolleyes:

Klarer du å legge testane vekk nokre dagar? ❤️

Har lest om nokon her inne på forumet som hadde målt over 1000 i hcg hos legen, men likevel så var ikkje teststreken like sterk som kontrollstreken:rolleyes:

Klarer du å legge testane vekk nokre dagar? ❤️
Skal ta de siste jeg har først, og ikke kjøpe nye :smug::Heartred

Hei!
Noen som vil ta seg tid og se på bildet mitt?
Testene er fra 9 dpo, 10 dpo, 11 dpo og 13 dpo som ble tatt i dag. Er det ikke lite stigning fra 11 til 13?:(

Vedlegg

• IMG_20201226_131533.jpg
    IMG_20201226_131533.jpg
    18,6 KB · Visninger: 64
Synes du har kjempefine streker :Heartred

Takk ❤️ vet godt at man ikke skal teste etter stigning... Hadde en ma i juni, var ca 10 uker på vei, men utviklingen hadde sluttet rundt uke 5.
Blir så bekymret for at det skal skje igjen nesten så det overskygger gleden over den nye graviditeten....

Back
Topp