Du får dei vel ikkje sterkare no?Nå sier jeg meg snart fornøyd
Vis vedlegget 344342

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får dei vel ikkje sterkare no?Nå sier jeg meg snart fornøyd
Vis vedlegget 344342

Hva dpo er den siste på?Nå sier jeg meg snart fornøyd
Vis vedlegget 344342
Hva dpo er den siste på?![]()
Den var sterk!!den siste er 19 dpo , 4+6.

Så bra
Problemet med min stilling er at den er nyoppretta og eg er den einaste som har denJobber i et mannsdominert firma så føler eg bekrefter "frykten" mange har med å ansette ei dame i fruktbar alder
![]()

Gratulerer så mye med første graviditetHei alle
Mitt første innlegg på babyverden og min første graviditet
Her er mine tester, tatt 14 og 18 dpo.
Gleder meg til å bli kjent med dere og håper dere har en fin jul så langt![]()
Etter å blitt pressa til å ta sluttpakke i min forrige jobb grunna eg var gravid, så har eg nok dessverre opplevd at det ikkje alltid er så lett.. Bedriften eg var i måtte nedbemmane og det vart gjentatt mangen gongar at det var frivillig å ta i mot sluttpakke og gå. For meg og ei anna som var gravid så vart ikkje "nei takk" akseptert. Det var andre på min avdeling som hadde lyst på sluttpakken, men dei fekk ikkje tilbudet, sjølv etter eg sa nei først.Jeg tror vi bekymrer oss mer enn vi må, jobber selv i mannsdominert yrke, med 6 kvinner og 37 menn på min avdeling. De har mast om ikke jeg snart skal bli gravid siden jeg giftet meg i tidligere i år, men jeg har avfeid dem og sagt «kanskje jeg ikke vil få barn eller kan», eller «vi er ikke der ennå», rett og slett for å slippe maset som ekstra press i Pp.
Hvis det ikke hadde vært for kvinner som oss, hadde de ikke vært der, så hysj på dem![]()

Det hørtes jo helt sykt ut, skjønner ikke at det er lov engangEtter å blitt pressa til å ta sluttpakke i min forrige jobb grunna eg var gravid, så har eg nok dessverre opplevd at det ikkje alltid er så lett.. Bedriften eg var i måtte nedbemmane og det vart gjentatt mangen gongar at det var frivillig å ta i mot sluttpakke og gå. For meg og ei anna som var gravid så vart ikkje "nei takk" akseptert. Det var andre på min avdeling som hadde lyst på sluttpakken, men dei fekk ikkje tilbudet, sjølv etter eg sa nei først.
Ei veke etter signerte avtalen fekk eg attpåtil beskjed om ma på ultralyd, så det føltes som heile livet mitt falt i grus![]()

Ja håpar virkelig detDet hørtes jo helt sykt ut, skjønner ikke at det er lov engangSatser på at du har mer profesjonelle arbeidsgivere denne gang, som om vi gravide ikke har nok bekymringer og så skal til belaste deg med noe sånt! Ufint!
forresten du som har litt peiling på tester, noe å si med tanke på innlegget jeg la ut i sta med testene?![]()

Ja håpar virkelig det
Hehe, peiling og peiling. Kun denne graviditeten eg har gått berserk med testingforrige gong tok eg to testar totalt trur eg
Men eg har fortsatt aldri tatt ein digital test, av akkuratt den grunn som du er i no. Syns mangen stressar med kor mangen veker testen viserMen syns absolutt eg ser forskjell på dei
![]()
Jeg er enig i at man blir litt stresset av de ukene, men når jeg først har begynt, klarer jeg ikke stoppe. Kommer nok til å løpe på apoteket når de åpner igjen og prøve på nytt. Satser da på 3+
Gratulerer, første graviditet her ogsåHei alle
Mitt første innlegg på babyverden og min første graviditet
Her er mine tester, tatt 14 og 18 dpo.
Gleder meg til å bli kjent med dere og håper dere har en fin jul så langt![]()
Såå spennende 
Nei, det der hørtes ikke greit ut overhodet! Jeg hadde aldri akseptert å måtte gå pga en graviditet. Ønsker de kvinner i et yrke må de stå i at det vil komme graviditeter. Sånn er livet. Noen ganger kommer de mannfolka litt for lettvint unna dessverre. Det virker som det kan være mer akseptert til tider, og det burde ikke være slik. Jeg har ikke erfaring mtp graviditet med tilsvarende, men jeg har erfaringer mtp mannsdominert yrke og hva de vil si å være dame i det. For min del har det vært at så lenge jeg vet jeg er trygg på at jeg mestrer de arbeidsoppgaver som arbeidet krever av meg skal ingen kunne «ta meg» på noe, og jeg vet jeg er god nok. Det er heller ikke sånn det skal føles, men jeg merker selv å ha vokst og blitt tryggere med årene. Så det å bare stå i det. Det er sånn det er, og det er synd du blir borte en periode mtp graviditet, men de vil faktisk ha deg som ansatt. Det skal ikke være sånn at du ikke skal nyte din graviditet fordi du skal være attraktiv.Etter å blitt pressa til å ta sluttpakke i min forrige jobb grunna eg var gravid, så har eg nok dessverre opplevd at det ikkje alltid er så lett.. Bedriften eg var i måtte nedbemmane og det vart gjentatt mangen gongar at det var frivillig å ta i mot sluttpakke og gå. For meg og ei anna som var gravid så vart ikkje "nei takk" akseptert. Det var andre på min avdeling som hadde lyst på sluttpakken, men dei fekk ikkje tilbudet, sjølv etter eg sa nei først.
Ei veke etter signerte avtalen fekk eg attpåtil beskjed om ma på ultralyd, så det føltes som heile livet mitt falt i grus![]()
Testet i dag i håp om å se 3+, selv om jeg lovte akupunktøren min å vente til søndag. Fikk 2-3, samme som tirsdag.. Arghhh. Men jeg demonterte testene (jeg som liksom skulle være avslappet...), de to nederste på begge bildene er fra den i dag, og de to øverste fra tirsdag. Hva tror dere? Jeg syns de er blitt sterkere jeg
Jeg er i følge mens 5+6 i dag, men i følge da jeg tror EL var, er jeg 5+1..
5+0 i dag.
..Det var jo ikkje slik at eg heller ville akseptere det, men etter å ha vore sengeliggande med kvalme og oppkast dei 5 vekene før så hadde eg ingen krefter til å kjempe i mot.. Ikkje hadde eg lyst å jobbe ein plass som behandla meg slik heller.Nei, det der hørtes ikke greit ut overhodet! Jeg hadde aldri akseptert å måtte gå pga en graviditet. Ønsker de kvinner i et yrke må de stå i at det vil komme graviditeter. Sånn er livet. Noen ganger kommer de mannfolka litt for lettvint unna dessverre. Det virker som det kan være mer akseptert til tider, og det burde ikke være slik. Jeg har ikke erfaring mtp graviditet med tilsvarende, men jeg har erfaringer mtp mannsdominert yrke og hva de vil si å være dame i det. For min del har det vært at så lenge jeg vet jeg er trygg på at jeg mestrer de arbeidsoppgaver som arbeidet krever av meg skal ingen kunne «ta meg» på noe, og jeg vet jeg er god nok. Det er heller ikke sånn det skal føles, men jeg merker selv å ha vokst og blitt tryggere med årene. Så det å bare stå i det. Det er sånn det er, og det er synd du blir borte en periode mtp graviditet, men de vil faktisk ha deg som ansatt. Det skal ikke være sånn at du ikke skal nyte din graviditet fordi du skal være attraktiv.