Det settes stor pris på! Tusen takkJa, det var ikke moro! Ble livredd.. hadde i tillegg en blødning, så regnet med at løpet var kjørt. Men lille er der enda!Ville bare si min erfaring, slik at andre kanskje unngår den panikken jeg følte.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det settes stor pris på! Tusen takkJa, det var ikke moro! Ble livredd.. hadde i tillegg en blødning, så regnet med at løpet var kjørt. Men lille er der enda!Ville bare si min erfaring, slik at andre kanskje unngår den panikken jeg følte.
![]()
både for å roe nervene, men og for å tømme test lageret.
Ser jo kjempefint ut!Hatt ei krisemaksimeringsnatt med lite søvn, så eg tok intet mindre enn 4 (!) testar når eg stod opp i dagbåde for å roe nervene, men og for å tømme test lageret.
Før denne PP'en hadde eg nett kjøpt inn ein del testar som skulle vare ca de neste 4 PP'ane, men det vart jo heldigvis berre denne eine. Vil jo ikkje jinx'e det med å tenke at eg kanskje får bruk for dei igjen seinare, så best å bruke dei opp
Legger berre ut bilde av to av testane, så ser det litt mindre koko ut12 og 16 dpo

Ja kan ikkje klageSer jo kjempefint ut!
venter typ 21 el-tester og 10-15 g-tester i posten idag eller onsdag, kommer sikkert til å bruke de opp iløpet av uka![]()
bestilte du før positiv test kanskje? 
JaJa kan ikkje klage
Åjj, såpassbestilte du før positiv test kanskje?
![]()
hadde ikke troa, så bestilte tirsdag (helligdager osv så testene skulle rekke å komme før el) svakt positive tester fredag 
Uff daHatt ei krisemaksimeringsnatt med lite søvn, så eg tok intet mindre enn 4 (!) testar når eg stod opp i dagbåde for å roe nervene, men og for å tømme test lageret.
Før denne PP'en hadde eg nett kjøpt inn ein del testar som skulle vare ca de neste 4 PP'ane, men det vart jo heldigvis berre denne eine. Vil jo ikkje jinx'e det med å tenke at eg kanskje får bruk for dei igjen seinare, så best å bruke dei opp
Legger berre ut bilde av to av testane, så ser det litt mindre koko ut12 og 16 dpo
Var det en spesiell grunn, eller tankekjør? Jeg fikk 3 timer søvn natt til lørdag før jeg skulle på jobb 08.00 pga tankekjør, ikke nødvendigvis bekymringer, men var så høyt oppe og ville lese meg opp på alt mulig 

Jeg skulle ikke teste før IKM, men jeg måtte for å avkrefte/bekrefte. Er litt usikker hvor langt jeg er, men rundt 10dpo tror jeg stemmer. Føler på hele meg at det er noenoen som er gode på sånne tester? Første gang jeg prøver de ut
![]()
Babyplan sine tester har blitt skikkelig dårlige! Jeg tok en i dag samtidig som jeg tok fra make sure med sensitivitet 25 mlu. Babyplan var blenda, kanskje en svak skygge, mens make sure var en tydelig rosa strek. Ble så skuffet over babyplan!Vet man ikke skal teste for å se økning, men.. øverste er 12 dpo og nederste idag 15 dpo, synes den var svak![]()
Når det gjeld auke i styrke så vil eg sei at denne har blitt mykje sterkareVet man ikke skal teste for å se økning, men.. øverste er 12 dpo og nederste idag 15 dpo, synes den var svak![]()
Å takkDet er en babystrek! Gratulerer!
litt skummelt det her, skal være veldig takknemlig for det Ja, tankane kværna i ettUff daVar det en spesiell grunn, eller tankekjør? Jeg fikk 3 timer søvn natt til lørdag før jeg skulle på jobb 08.00 pga tankekjør, ikke nødvendigvis bekymringer, men var så høyt oppe og ville lese meg opp på alt mulig
Skal til akupunktør i dag som er spesialist på prøvere og gravide! Gikk til henne da TR ikke komme etter ppilleslutt, og det fungerte, så legger inn ekstra aksjer for å unngå å misteMan må jo ha trua!
Også er jeg litt spent fordi jeg tenke å snakke med sjefen min i dag. Jobber i politiet, ute som operativ politibetjent og vil unngå nattevaktene min da jeg har lest at det ikke er bra + at formen er så som så og jeg ikke orker å føle meg dårligere enn jeg må..![]()

Om dette svangerskapet blir likt som sist for min del så ender det med full sjukemelding på nyåret og må nesten då fortelle det til sjefen eg og.. Begynte i jobben for 2 mnd sidan så det blir svært ubehageleg
Syns det er veldig ubehagelig å fortelle om så private ting til sjefen, vertfall ein eg knapt kjenner. Men kan liksom ikkje vere vekke fra jobb i 4-6 veker utan å gi ein indikasjon på kvifor føler eg
Gikk litt fort da jeg postet, ser jo det er stigning når jeg fikk roet meg littNår det gjeld auke i styrke så vil eg sei at denne har blitt mykje sterkare
Husk at du ikkje må sammenligne med dei som får første strek 8/9 dpo, dei er i teorien komt lenger enn deg på 15 dpo. Eg trur dette kjem til å gå fint MIT90![]()

Ja kanskje det? Sammenligner alle tester med da jeg fikk positiv med sønnen, og da fikk jeg utslag 10 dpo - men mener jeg brukte makesure eller one step ellernoe, alle de andre graviditetene jeg har hatt har jeg fått positiv 13-15 dpo med babyplan..Babyplan sine tester har blitt skikkelig dårlige! Jeg tok en i dag samtidig som jeg tok fra make sure med sensitivitet 25 mlu. Babyplan var blenda, kanskje en svak skygge, mens make sure var en tydelig rosa strek. Ble så skuffet over babyplan!
Har vert litt blanda kvalitet på mine og! Og så tar det evigheter før den er ferdig trukketBabyplan sine tester har blitt skikkelig dårlige! Jeg tok en i dag samtidig som jeg tok fra make sure med sensitivitet 25 mlu. Babyplan var blenda, kanskje en svak skygge, mens make sure var en tydelig rosa strek. Ble så skuffet over babyplan!