Jøss, den kan vel ikkje bli noko sterkare16 dpo![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jøss, den kan vel ikkje bli noko sterkare16 dpo![]()
Nei, santJøss, den kan vel ikkje bli noko sterkare![]()
Veldig fornøyd!
Synes du?Disse ser jo veldig bra ut![]()
(Du vet, vi har jo gjerne total paranoia Jeg vet sannelig ikke om dette går veien for meg
10 dpo øvers
11 dpo
12 dpo nederst
Vis vedlegget 344252
Jeg har skikkelig panikkIkke få panikk! Jeg fikk svakere strek her en dag, men tok en til litt senere samme dag og da var den sterkere igjen. Hvis du har flere tester så kan du prøve en til i kveld og se da? Vi skal jo egentlig ikke bruke tester for å se etter stigning siden det varierer sånn med fargestoff og man kan ha ulik konsentrasjon på urin fra dag til dag.
uff, det er fortsatt tidlig så håper det likevel går... Tok faktisk 3(!) tester i dag tidlig, alle med samme type strek. Men, ser at kontrollstrek en er mye sterkere farge på den i går så kanskje testene bare har mindre fargestoff. Uff, alt vi skal uroe oss for 
Ja så absoluttSynes du?(Du vet, vi har jo gjerne total paranoia
) Ser jo tydelig forskjell når jeg tar bort 16dpo da
![]()

Det var ikkje så stor stigning der neiJeg vet sannelig ikke om dette går veien for meg
10 dpo øvers
11 dpo
12 dpo nederst
Vis vedlegget 344252

Så gøyHer er min test på 12 dpo. I dga reiser vi til svigers, så jeg tar en ny digital når jeg kommer hjem. Fikk 1-2 i går, så håper jeg på 2-3 i helga![]()
Ja, det ble mye tårer herSå gøyJeg må også få tatt en digital snart. Ble din kjære glad?
Så utrolig koseligJa, det ble mye tårer hernå gleder vi oss til jul, og til å ha vår egen lille hemmelighet i de neste 8 ukene. Fortalte det til en venninne, resten får vite det i februar-mars hvis alt går som det skal
![]()
Kjempefin strekTror jeg er 12 dpo i dag. Tok akkurat denne testen![]()