Forhåpningsfull newbie
Flørter med forumet
TakkNoen kan teste veldig svakt også, vet ikke om du har andre svangerskap å sammenligne med? Du har jo en fin økning fra morgen til kveldstesten din! Håper spiren din sitter![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkNoen kan teste veldig svakt også, vet ikke om du har andre svangerskap å sammenligne med? Du har jo en fin økning fra morgen til kveldstesten din! Håper spiren din sitter![]()

Jeg leste det akkurat over her etter at jeg hadde postet svaret mitt.. Så utrolig kjedeligHuff. Kom blod isted :/
Jeg sendte de en mail.![]()
fikk positiv test noen dager på rad og sa meg fornøyd med det. Hahaha, så ung (ok, 33 er ikke såå ung) og chill jeg var 

Å nei! Håper blodprøvene kan gi svar, uansett hvilken vei det går. Det er ikke noe gøy å gå og vente og lure. Styrkeklemmer til deg!Huff. Kom blod isted :/

Mandag, men nå blør jeg og testene er kjempe svake så går nok ikke veien vil eg tro
Håper det kun er en uskyldig blødning
Jeg krysser alt jeg kan for deg
Huff så utrolig vondt at du opplever så mye usikkerhet. Krysser alt jeg har for at dette er en ufarlig blødning og at spiren din klorer seg fast. StyrkeklemHuff. Kom blod isted :/

Ja vi får håpe men tror ikke det går denne gangNeeeeeeeeiHåper det kun er en uskyldig blødning
Har blødd med de 3 siste barna pga lettblødende livmorhals(konisert i 2017) og hematom-ut er det kommet 3 nydelige, levende gutter
Jeg krysser alt jeg kan for det
![]()
Takk for detHuff så utrolig vondt at du opplever så mye usikkerhet. Krysser alt jeg har for at dette er en ufarlig blødning og at spiren din klorer seg fast. Styrkeklem![]()
TakkÅ nei! Håper blodprøvene kan gi svar, uansett hvilken vei det går. Det er ikke noe gøy å gå og vente og lure. Styrkeklemmer til deg!![]()
TakkJeg leste det akkurat over her etter at jeg hadde postet svaret mitt.. Så utrolig kjedeligOgså skal du på jobb i dag også, tenker på deg
![]()
Huff! Tenker på deg. Kan du ikke ta egenmelding idag?Takkikke bare bare. Og jeg må være veldig servicevennlig i jobben min siden jeg jobber i butikk. Ikke bare bare i dag.

Nei. Vil ikke det. Har bare annenhver lørdag. Så må bare stå i det. Men delte med 2 kollegaer så jeg har god støtte i de hvertfall. Visst det blir for gale skal jeg heller vurdere og dra hjem. Takk for omtankeHuff! Tenker på deg. Kan du ikke ta egenmelding idag?![]()
Uff, det var leit. Samtidig er det bra at HCG ser ut til å synke raskt slik at dere kan komme i gang med ny PP. Lykke tilTesten min var sterkere når jeg fant ut jeg var gravid tror jeg :/

Åå…. Dette var tristTesten min var sterkere når jeg fant ut jeg var gravid tror jeg :/

Uff så tristTesten min var sterkere når jeg fant ut jeg var gravid tror jeg :/
Så trist!Testen min var sterkere når jeg fant ut jeg var gravid tror jeg :/

Neii, dette var bare skikkelig trist lesning og synTusen takk for støtten dere. Tårene triller bare av og lese de så vanskelig og takke alle![]()
dette var skikkelig vondt kjente jeg
men dere har vært en kjempe fin støtte
tusen takk for at dere har prøvd og holde motet mitt oppe når jeg selv syns det var vanskelig.
I mitt tilfelle føler jeg jo at man kunne faktisk se stigningen på testen , liksom se om det gikk bra eller ikke mtp hvor svak testene mine nå er. Bare håper at blødningen kommer skikkelig i gang snart. Vet ikke hva jeg kan fortjente egentlig. Har aldri gått gjennom dette før. Har vært borti kjemisk men ikke dette her :/ tenk jeg skulle vært 5+0 i dag. Dette er bare sykt trist![]()