Tester ➕

16 DPO, 4+5. Fornøyd med den!
1000044325.jpg

Her er gullrekka, nederste er dagens 16 DPO, den over der igjen er fra 14 DPO. Prøver å ikke teste hver dag nå, jeg har bare to tester igjen. Mulig jeg ryker på en digital om jeg blir desperat, men prøver å holde meg rolig og bare nyte at jeg er gravid her og nå. Skulle det gå galt så er det ikke noe å gjøre med det uansett.
1000044323.jpg

Jeg tenkte forresten jeg kunne vise testene mine fra 2022.

Den øverste testen ble tatt ca 18-21 DPO, 5+3. Ganske sent med andre ord. Som dere ser er den ikke så sterk. Dette var faktisk alle testene jeg tok dengang :hilarious: fikk positiv test noen dager på rad og sa meg fornøyd med det. Hahaha, så ung (ok, 33 er ikke såå ung) og chill jeg var :Heartred
6b181020-ec70-4710-88bc-7c7e6ee86685-1_all_63229.jpg

Mandag, men nå blør jeg og testene er kjempe svake så går nok ikke veien vil eg tro

Neeeeeeeei :arghh: Håper det kun er en uskyldig blødning❤️ Har blødd med de 3 siste barna pga lettblødende livmorhals(konisert i 2017) og hematom-ut er det kommet 3 nydelige, levende gutter:love7 Jeg krysser alt jeg kan for deg:smiley-angelic001

Last edited:
Huff! Tenker på deg. Kan du ikke ta egenmelding idag? :Heartred
Nei. Vil ikke det. Har bare annenhver lørdag. Så må bare stå i det. Men delte med 2 kollegaer så jeg har god støtte i de hvertfall. Visst det blir for gale skal jeg heller vurdere og dra hjem. Takk for omtanke ❤️❤️

Tusen takk for støtten dere. Tårene triller bare av og lese de så vanskelig og takke alle :sad010 ❤️ dette var skikkelig vondt kjente jeg :( men dere har vært en kjempe fin støtte ❤️ tusen takk for at dere har prøvd og holde motet mitt oppe når jeg selv syns det var vanskelig.
I mitt tilfelle føler jeg jo at man kunne faktisk se stigningen på testen , liksom se om det gikk bra eller ikke mtp hvor svak testene mine nå er. Bare håper at blødningen kommer skikkelig i gang snart. Vet ikke hva jeg kan forvente egentlig. Har aldri gått gjennom dette før. Har vært borti kjemisk men ikke dette her :/ tenk jeg skulle vært 5+0 i dag. Dette er bare sykt trist :(

Last edited:
Tusen takk for støtten dere. Tårene triller bare av og lese de så vanskelig og takke alle :sad010 ❤️ dette var skikkelig vondt kjente jeg :( men dere har vært en kjempe fin støtte ❤️ tusen takk for at dere har prøvd og holde motet mitt oppe når jeg selv syns det var vanskelig.
I mitt tilfelle føler jeg jo at man kunne faktisk se stigningen på testen , liksom se om det gikk bra eller ikke mtp hvor svak testene mine nå er. Bare håper at blødningen kommer skikkelig i gang snart. Vet ikke hva jeg kan fortjente egentlig. Har aldri gått gjennom dette før. Har vært borti kjemisk men ikke dette her :/ tenk jeg skulle vært 5+0 i dag. Dette er bare sykt trist :(
Neii, dette var bare skikkelig trist lesning og syn :Heartpink

Det er sikkert få ord som hjelper akkurat nå, men vil hvertfall sende all min medfølelse og en god klem :Heartpink:(

Back
Topp