Tester ➕

Det er faktisk helt sykt kjipt :/ ikke noe gøy å vente!! :/ er liksom 5+0 i dag om man går etter når eggløsning var
Det er helt forferdelig! :Heartred Gikk selv gjennom en exu i mai, og tok hcg prøver som gikk litt opp og litt ned i ukesvis før det ble konstatert at det lå eggleder og jeg ble operert.
Man vil veldig gjerne ha svar med det samme, er ren pining å gå slik i uvissheten og vente.. håper du får ta blodprøver raskt!

Det er helt forferdelig! :Heartred Gikk selv gjennom en exu i mai, og tok hcg prøver som gikk litt opp og litt ned i ukesvis før det ble konstatert at det lå eggleder og jeg ble operert.
Man vil veldig gjerne ha svar med det samme, er ren pining å gå slik i uvissheten og vente.. håper du får ta blodprøver raskt!
Åååå… stakkar deg!! Exu? Er det da man må ta bort ene eggleder? Helt grusomt :( ❤️❤️håper også jeg får svar fort!! Skal på jobb i dag. Blir gøy :p haha.

Ååå. Ordnet kroppen opp selv?❤️❤️ må ha vært veldig vondt :(
Ja, den gjorde det, men tokk litt tid. Når jeg først innså at det ikke gikk veien, var det egentlig litt befriende at blødningen kom. Smertene mine ble værre, så jeg ble henvist til sykehuset for å sjekke om det var EXU. Var heldigvis ikke det, men betennelse i tarm :playful:

Nå vet jeg snart ikke hvor jeg skal gjøre av meg med disse testene Klarer ikke tenke på noe annet og blir helt gal av å ikke vite… Har fortsatt ekstremt svake tester i dag 18 dpo. Her er morgenurin 16 dpo, morgenurin 18 dpo og kveldsurin 18 dpo. Har bare testet morgenurin de andre dagene så har ikke noe å sammenligne med på kvelden. Og nei, man kan ikke stole på økning på disse, men blir jo likevell stresset når alle er så svake

Har kjøpt flere tester med ukeindikator, men kjenner jeg er redd for å teste i frykt for å fortsatt kun få 1-2 uker. Da blir jeg jo bare enda mer bekymret.
Noen kan teste veldig svakt også, vet ikke om du har andre svangerskap å sammenligne med? Du har jo en fin økning fra morgen til kveldstesten din! Håper spiren din sitter :Heartred

Åååå… stakkar deg!! Exu? Er det da man må ta bort ene eggleder? Helt grusomt :( ❤️❤️håper også jeg får svar fort!! Skal på jobb i dag. Blir gøy :p haha.
Ja, da vokser det i eggleder og den kan sprekke, om er livstruende om det ikke blir operert! :nailbiting: Så jeg har bare en eggleder igjen, og er derfor jeg er så lett bekymret og fikk komme å ta blodprøve uten en annen grunn enn tankene. Men viktig å si at jeg den gangen aldri hadde hcg over 450, jeg blødde litt helt fra starten, og hadde veldig konsentrerte smerter på høyre side hele veien. Så jeg skjønte det selv.
Jeg krysser fingrene for deg:Heartred leser stadig vekk om de som har svake tester, men blir baby likevel. Syns du er tøff som reiser på jobb jeg! Ønsker deg en så god dag som mulig:love7

Ja, da vokser det i eggleder og den kan sprekke, om er livstruende om det ikke blir operert! :nailbiting: Så jeg har bare en eggleder igjen, og er derfor jeg er så lett bekymret og fikk komme å ta blodprøve uten en annen grunn enn tankene. Men viktig å si at jeg den gangen aldri hadde hcg over 450, jeg blødde litt helt fra starten, og hadde veldig konsentrerte smerter på høyre side hele veien. Så jeg skjønte det selv.
Jeg krysser fingrene for deg:Heartred leser stadig vekk om de som har svake tester, men blir baby likevel. Syns du er tøff som reiser på jobb jeg! Ønsker deg en så god dag som mulig:love7
Huff… høres helt sykt skummelt ut altså!! Tenk at du ble gravid igjen da! Har jo hørt det er veldig vanskelig når det skjer :(
Ja jeg må nesten på jobb. Hehe.
Takk for det! Håper du også får en super dag ❤️❤️❤️

Enig med deg, dette stresset med at man føler testene er svake. Føler det helt likt, har kun brukt makesure sine tester så langt men føler de har blitt dårlige på farge generelt sett? Vet ikke om det er flere som føler at de var bedre før?

Her er mine tester morgen fra 3+4 og til igår 4+2 på morgen og 3+3 til 4+0 og den ferske fra i dag 4+3, trolig 15dpo men mulig 17dpo :rolleyes:
jeg er redd de ikke blir sterke nok over tid men så prøver jeg å si til meg selv at testene til makesure er dårligere enn kanskje andre merker :happy:
Føler meg heldig og sikrere for hver dag som går :Heartred kan kanskje ikke klage på denne rekka lengre :angelic:

Vedlegg

• IMG_4199.jpeg
    IMG_4199.jpeg
    416,6 KB · Visninger: 35
Sånn som eg har det nå hadde det nesten vært bedre og bare begynt og blø enn å sitte på denne pinebenken.. :( gleder meg veldig til hcg..
furst i Bergen sa jeg kunne komme inn på drop in for hcg prøve uten noe melding fra legen eller noe ❤️
Uff så kjipt med den vonde usikkerheten. Når skal du inn å ta hcg prøve?

God morgen! Tenkte jeg bare ville legge ut så andre kanskje ser og slipper å bekymre seg over clear blue digital :Heartred i går tok jeg test da jeg var 5+1, og forventet å få 3+ da jeg har så sterke tester. Den viste fortsatt 2-3, og jeg tok blodprøve for å måle hcg hos fastlegen for å slippe bekymringer. Blodprøven viste 4100 i hcg da jeg var 5+1 og fikk disse testene:happy: Så ikke stol blindt på dem og la de ødelegge gleden deres:love7
Veldig bra du deler dette ❤️ og kjekt å høre at du hadde så god hcg verdi til tross for 2-3 på vlearblue. Nå kan du gjerne slappe litt av!

Har du blødd mer etter i går? Er det mye eller lite? Har du noen smerter?
Jeg blødde ikke i går men så antydning i utfloden at det ville skje. Og nå isted startet det. Var litt som når man får mensen, litt mer mensensmerter enn murring, måtte løpe på do som med mensen og tørket det som snart vil bli rødt. Var brunt enn så lenge men flytende om du skjønner. Ikke smerter men kjenner jo at det er ett eller annet. Var mer isted. Vanskelig og forklare altså :p

Jeg blødde ikke i går men så antydning i utfloden at det ville skje. Og nå isted startet det. Var litt som når man får mensen, litt mer mensensmerter enn murring, måtte løpe på do som med mensen og tørket det som snart vil bli rødt. Var brunt enn så lenge men flytende om du skjønner. Ikke smerter men kjenner jo at det er ett eller annet. Var mer isted. Vanskelig og forklare altså :p
Jeg skjønner. Vet ikke helt hva jeg skal si annet enn at jeg håper at det går bra for spiren i magen din. ❤️ Krysser fingrene for at det kan være en festebløødning eller bare slike normale blødninger som jeg hadde. Det kan faktisk være utrolig mye forskjellig, selvom man lett forbinder det med SA.

Jeg synes de har blitt litt svakere.. men nå har jeg babyplan vanlig test. Sist brukte jeg tidlig babyplan og ms :)
Nå husker jeg ikke hvor langt du var kommet. Ønsker selvsagt ikke å høyne håpet ditt inderlig, men forrige svangerskap var mine babyplan, de vanlige svake lenge før de plutselig poppet men jeg hadde vell og merke ikke noe blødning da.. Typisk at det skjer når det er helg og du ikke får testa hcg før mandag :(

Sånn som eg har det nå hadde det nesten vært bedre og bare begynt og blø enn å sitte på denne pinebenken.. :( gleder meg veldig til hcg..
furst i Bergen sa jeg kunne komme inn på drop in for hcg prøve uten noe melding fra legen eller noe ❤️
Akkurat sånn har jeg det også det er nesten så jeg håper det skal komme blod hver gang jeg går på do, selvom det også er min største frykt. Helt forferdelig den uvissheten!

Ang Furst, gjelder det for alle gravide i Bergen eller laget du en avtale på telefon om at du skulle få lov?

Akkurat sånn har jeg det også det er nesten så jeg håper det skal komme blod hver gang jeg går på do, selvom det også er min største frykt. Helt forferdelig den uvissheten!

Ang Furst, gjelder det for alle gravide i Bergen eller laget du en avtale på telefon om at du skulle få lov?
Huff. Kom blod isted :/
Jeg sendte de en mail. :)

Back
Topp