Tester ➕

19DPO/4+5:

Sent igår kveld skjedde det igjen med en slik "vannavgang" med lys rosa væske:arghh: Lurer på om det er hematom eller livmorhalsen som er overfølsom!? Håper iallefall at dette går veien:smiley-angelic001 Ikke vært noe spotting eller noe etterpå:angelic: Skal heldigvis ta blodprøve imorgen formiddag hos gyn, så satser jeg på svar ila kvelden:nailbiting: Testene er fortsatt sterke, og nå har jeg vel den såkalte "dye stealer" også?!:love017
Kjenner det beroliger meg litt ❤️
Screenshot_20251012_115113_Gallery.jpg

Screenshot_20251012_115149_Gallery.jpg

Screenshot_20251012_115401_Premom.jpg

19DPO/4+5:

Sent igår kveld skjedde det igjen med en slik "vannavgang" med lys rosa væske:arghh: Lurer på om det er hematom eller livmorhalsen som er overfølsom!? Håper iallefall at dette går veien:smiley-angelic001 Ikke vært noe spotting eller noe etterpå:angelic: Skal heldigvis ta blodprøve imorgen formiddag hos gyn, så satser jeg på svar ila kvelden:nailbiting: Testene er fortsatt sterke, og nå har jeg vel den såkalte "dye stealer" også?!:love017
Kjenner det beroliger meg litt ❤️
Screenshot_20251012_115113_Gallery.jpg

Screenshot_20251012_115149_Gallery.jpg

Screenshot_20251012_115401_Premom.jpg
Hm, jeg har også hatt hematon tidligere, og det var fryktelig ubehagelig. Var sengeliggende til uke 25.
Håper det er uskyldig. Testene dine er flotte!

9 og 10 dpo er jo veldig tidlig trodde jeg, så dette er vel veldig bra
Tusen takk :love7
Fikk første positiv 8DPO, var helt i sjokk :hilarious:
Hadde SA 17/8 så er ekstra nervøs denne gangen. Men ser allerede bedre utvikling på testene enn jeg så på di jeg hadde med SA. Håper det fortsetter :smiley-angelic001

Det gjør det. Jeg liker RFSU, men de trenger mye HCG for å se ordentlig økning, og så er det litt treige. Men det er definitivt økning fra 9 - 10
Ja, det er det jeg har opplevd og!
Vet at di tørker ikke så fint, men syns det har vært veldig åpenbar utvikling på di denne gangen… blei nesten null utvikling med SA. Di alle så ut ca det samme som den jeg fikk i dag på morgen, og det var etter IKM dato. Så truuur og håååper at det blir bedre denne gangen :Heartbigred

Vedlegg

• IMG_3495.jpeg
    IMG_3495.jpeg
    285,2 KB · Visninger: 31
Vet at di tørker ikke så fint, men syns det har vært veldig åpenbar utvikling på di denne gangen… blei nesten null utvikling med SA. Di alle så ut ca det samme som den jeg fikk i dag på morgen, og det var etter IKM dato. Så truuur og håååper at det blir bedre denne gangen :Heartbigred
Uten tvil. Da jeg hadde kjemisk så var det heller null utvikling, og man vet egentlig at det ikke er liv laga - jeg hadde det på følelsen iallfall.

Du bør gjerne teste annenhver dag, bedre å se stigning da :-)

Uten tvil. Da jeg hadde kjemisk så var det heller null utvikling, og man vet egentlig at det ikke er liv laga - jeg hadde det på følelsen iallfall.
Ja, jeg hadde det og. Grusomt følelse, som at man går rundt og bare venter på at blødningen skal starte.
Magefølelsen er bedre denne gangen, men jeg er fortsatt helt full av angst :angelic: :sorry:
Skal prøve få tidlig UL for å slippe stresse alt for mye :Heartbigred

Du bør gjerne teste annenhver dag, bedre å se stigning da :-)
Ja, har lest det, og i går kveld følte jeg ikke at jeg trengte teste. Men elllsker å se på tester og dyppe dem og se på mens den andre streken kommer :hilarious:
Blir mest sannsynlig å roe seg om noen dager. Men akkurat nå finnes det så mange tester i huset, må vel bruk dem opp :angelic::hilarious:

Ja, jeg hadde det og. Grusomt følelse, som at man går rundt og bare venter på at blødningen skal starte.
Magefølelsen er bedre denne gangen, men jeg er fortsatt helt full av angst :angelic: :sorry:
Skal prøve få tidlig UL for å slippe stresse alt for mye :Heartbigred

Ja, det er ikke noe særlig...
Det er alltid mye engstelse de første ukene, men er magefølelsen god, så er den nok god av en grunn tenker jeg. :cat:
Syklusen de klaffet for oss så visste jeg det på forhånd, at det var den måneden. Alt bare var helt "perfekt" i forhold til syklus og ikke minst (!) magefølelse. :laughing002

Dette skal gå bra, og det blir terminspire.

Ja, det er ikke noe særlig...
Det er alltid mye engstelse de første ukene, men er magefølelsen god, så er den nok god av en grunn tenker jeg. :cat:
Syklusen de klaffet for oss så visste jeg det på forhånd, at det var den måneden. Alt bare var helt "perfekt" i forhold til syklus og ikke minst (!) magefølelse. :laughing002

Dette skal gå bra, og det blir terminspire.
Tusen takk :love7 :Heartbigred
Jeg følte på det dagene etter EL, derfor var jeg null sjokkert når testen blei veldig sterkt positiv etter arbeidet 8DPO dagen :hilarious:
Følte det i hele meg. Symptomene er allerede helt grusomme og, og er SÅ takknemlig for det! :hilarious:

Tusen takk :love7 :Heartbigred
Jeg følte på det dagene etter EL, derfor var jeg null sjokkert når testen blei veldig sterkt positiv etter arbeidet 8DPO dagen :hilarious:
Følte det i hele meg. Symptomene er allerede helt grusomme og, og er SÅ takknemlig for det! :hilarious:
Testa 8 DPO også, det er var ganske sykt for meg (aldri testa positivt så tidlig :laughing002 )
Jeg hadde ingen symptomer, men fulgte med på tempen som bare økte. Tok testen før jobb (babyplan stav), og den var jo positiv. Så da tok jeg med meg testen på jobb og studerte den på kontoret i alle mulige vinkler :hilarious:

Testa 8 DPO også, det er var ganske sykt for meg (aldri testa positivt så tidlig :laughing002 )
Jeg hadde ingen symptomer, men fulgte med på tempen som bare økte. Tok testen før jobb (babyplan stav), og den var jo positiv. Så da tok jeg med meg testen på jobb og studerte den på kontoret i alle mulige vinkler :hilarious:
Ja hva skal man ellers gjøre? :angelic: :hilarious:
Men jo det var jo skikkelig rart. Har lest og sett så mange andre få positive tester 8 eller 9DPO og har vært sååå sjalu, tenkte det sku aldri skje meg, og shit di var heldige!!

…og da plutselig satt jeg der, med en test som var uten tvil positiv, 8DPO :angelic::hilarious:

Back
Topp