Jeg gjør det nok fremdeles så jeg slipper og lure. Bare bekrefte liksomSkal du fremdeles til legen for å måle hcg til tross for at du blør eller dropper du det?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gjør det nok fremdeles så jeg slipper og lure. Bare bekrefte liksomSkal du fremdeles til legen for å måle hcg til tross for at du blør eller dropper du det?![]()
Det hadde nok jeg også gjortJeg gjør det nok fremdeles så jeg slipper og lure. Bare bekrefte liksom![]()
Lurer på om det er hematom eller livmorhalsen som er overfølsom!? Håper iallefall at dette går veien
Ikke vært noe spotting eller noe etterpå
Skal heldigvis ta blodprøve imorgen formiddag hos gyn, så satser jeg på svar ila kvelden
Testene er fortsatt sterke, og nå har jeg vel den såkalte "dye stealer" også?!
Hm, jeg har også hatt hematon tidligere, og det var fryktelig ubehagelig. Var sengeliggende til uke 25.19DPO/4+5:
Sent igår kveld skjedde det igjen med en slik "vannavgang" med lys rosa væskeLurer på om det er hematom eller livmorhalsen som er overfølsom!? Håper iallefall at dette går veien
Ikke vært noe spotting eller noe etterpå
Skal heldigvis ta blodprøve imorgen formiddag hos gyn, så satser jeg på svar ila kvelden
Testene er fortsatt sterke, og nå har jeg vel den såkalte "dye stealer" også?!
Kjenner det beroliger meg litt
![]()
![]()
![]()
Styrkeklemmer til deg! Er skikkelig dritt. Vær raus og god med deg selvTusen takk. Allerede litt rødt friskt blod så kommer vell om en straks![]()

9 og 10 dpo er jo veldig tidlig trodde jeg, så dette er vel veldig bra9DPO morgen (i går), 10DPO kveld (nå)…
Ser vel greit ut, eller?![]()
Tusen takk9 og 10 dpo er jo veldig tidlig trodde jeg, så dette er vel veldig bra

9DPO morgen (i går), 10DPO kveld (nå)…
Ser vel greit ut, eller?![]()
Ja, det er det jeg har opplevd og!Det gjør det. Jeg liker RFSU, men de trenger mye HCG for å se ordentlig økning, og så er det litt treige. Men det er definitivt økning fra 9 - 10

Uten tvil. Da jeg hadde kjemisk så var det heller null utvikling, og man vet egentlig at det ikke er liv laga - jeg hadde det på følelsen iallfall.Ja, det er det jeg har opplevd og!
Vet at di tørker ikke så fint, men syns det har vært veldig åpenbar utvikling på di denne gangen… blei nesten null utvikling med SA. Di alle så ut ca det samme som den jeg fikk i dag på morgen, og det var etter IKM dato. Så truuur og håååper at det blir bedre denne gangen![]()
Du bør gjerne teste annenhver dag, bedre å se stigning daJa, det er det jeg har opplevd og!
Vet at di tørker ikke så fint, men syns det har vært veldig åpenbar utvikling på di denne gangen… blei nesten null utvikling med SA. Di alle så ut ca det samme som den jeg fikk i dag på morgen, og det var etter IKM dato. Så truuur og håååper at det blir bedre denne gangen![]()
Ja, jeg hadde det og. Grusomt følelse, som at man går rundt og bare venter på at blødningen skal starte.Uten tvil. Da jeg hadde kjemisk så var det heller null utvikling, og man vet egentlig at det ikke er liv laga - jeg hadde det på følelsen iallfall.

Ja, har lest det, og i går kveld følte jeg ikke at jeg trengte teste. Men elllsker å se på tester og dyppe dem og se på mens den andre streken kommerDu bør gjerne teste annenhver dag, bedre å se stigning da![]()

Ja, jeg hadde det og. Grusomt følelse, som at man går rundt og bare venter på at blødningen skal starte.
Magefølelsen er bedre denne gangen, men jeg er fortsatt helt full av angst![]()
Skal prøve få tidlig UL for å slippe stresse alt for mye![]()
Tusen takkJa, det er ikke noe særlig...
Det er alltid mye engstelse de første ukene, men er magefølelsen god, så er den nok god av en grunn tenker jeg.![]()
Syklusen de klaffet for oss så visste jeg det på forhånd, at det var den måneden. Alt bare var helt "perfekt" i forhold til syklus og ikke minst (!) magefølelse.
Dette skal gå bra, og det blir terminspire.

Testa 8 DPO også, det er var ganske sykt for meg (aldri testa positivt så tidligTusen takk![]()
Jeg følte på det dagene etter EL, derfor var jeg null sjokkert når testen blei veldig sterkt positiv etter arbeidet 8DPO dagen
Følte det i hele meg. Symptomene er allerede helt grusomme og, og er SÅ takknemlig for det!![]()
)
Ja hva skal man ellers gjøre?Testa 8 DPO også, det er var ganske sykt for meg (aldri testa positivt så tidlig)
Jeg hadde ingen symptomer, men fulgte med på tempen som bare økte. Tok testen før jobb (babyplan stav), og den var jo positiv. Så da tok jeg med meg testen på jobb og studerte den på kontoret i alle mulige vinkler![]()

Du er godUff så frustrerende. Det kan være lurt å få målt hcg hos legen. Svake tester kan være negativt men det må ikke være negativt. Håper utfallet blir bra for dere![]()