Testene våres

Ikke fått tatt noe digital enda. Vært syk, og da drikker jeg farlig mye vann. Helt gjennomsiktig tiss uansett hvor lenge jeg sover. Men! Her er to streker, så sjanser jeg på en digital når jeg ser spor av gult igjen

1000001512.jpg

mine tester fra 9 dpo til 14 dpo.14E47F41-FB96-489B-B155-E677B7DFF0E9.jpeg
Første graviditet etter prøving i 15 mnd. Vi er så glad, men veldig engstelige for at det skal gå galt.
Noe kvalm, ømme, bryst, mye murrringer siste dagene, ganske vondt til tider. Å veldig trøtt.

Har fortsatt igjen tester og tok en BP tidlig i dag... Streken blir tydelige for hver gang :happy:
20 DPO ihvertfall sånn ca. Og 5+1

Vedlegg

• PXL_20240102_061715125.jpg
    PXL_20240102_061715125.jpg
    2,6 MB · Visninger: 17
Skal teste 1 siste dag imorgen! Men veldig fornøyd med denne :love7 noen som tør å spå om jeg kan få 3+ på digital imorgen eller blir det for tidlig?

Vedlegg

• IMG_4821.png
    IMG_4821.png
    4,6 MB · Visninger: 33
Skal teste 1 siste dag imorgen! Men veldig fornøyd med denne :love7 noen som tør å spå om jeg kan få 3+ på digital imorgen eller blir det for tidlig?
Fikk dessverre ikke tatt en strimmel test( helt tomt) da jeg fikk 3+. Tok en EL test kvelden før og da av var test stek sterkere enn kontroll. Har også sett og lest av mange får 3+ når teststrek er sterkere, men kan godt være du får i dag. Lenge siden du fikk 2-3 og hvor langt er du på vei? Personlig ville jeg kanskje ventet, mest for å ikke bli skuffet og bekymret.

så deilig å se at det ikke bare er meg som ikke får 3+ enda :love017
Er vel mindre vanlig å få 3+ før uke 5. Er ganske sikker på EL så forventer ikke 3+ før tidligst 3 uker DPO (søndag).
Sist fikk jeg ikke 2-3 før jeg var 6+0 - det gikk ikke bra...

Sånn for sammenligning. Bilde av min test 26.12. Fikk 3+ fem dager senere, 5+4( etter menstruasjon). Hvis jeg legger til grunn eggløsning så var jeg 5+1.

Vedlegg

• IMG_4686.jpeg
    IMG_4686.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 24
Kjenner at etter den lille blødningen i går så stresser jeg veldig over disse strekene som aldri blir spesielt sterke. 5+4 i dag. Så synes streken burde vært sterkere. Dessverre har jeg ikke hatt mange av samme type test for sammenligning. Men jeg er fremdeles kvalm, mensmurringer som kommer og går, verking i korsryggen, høyere puls enn normalt... så jeg håper så inderlig at dette går bra.
20240102_145756.jpg

det der er min test med eldste frøkena 5+1, så din ser ikke så ille ut:Heartpink

Vedlegg

• 20201102_175535.jpg
    20201102_175535.jpg
    2 MB · Visninger: 39
Hjelpes. Nå ble jeg veldig usikker :arghh: jeg vet bare at jeg fikk negative tester forrige pp. Fikk mensen som vanlig 11 desember. Blødde i mine 4 vanlige dager og lik mengde. Så kom EL veldig kjapt etter dette (det skjer ofte hos meg. Ustabil syklus). Kan jeg ha hatt fullverdig mensen men vært gravid? :banghead:
Det hadde jeg med første ;)

Her er mine samme dag jeg fikk 3+. Aner ikke om jeg kunne fått det tidligere, var 18dpo/4+4:confused005

Vedlegg

• IMG_9259.jpeg
    IMG_9259.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 18
det der er min test med eldste frøkena 5+1, så din ser ikke så ille ut:Heartpink
Takk❤️ Det hjelper litt. Mine streker har jo egentlig aldri vært sterke. Men den digitale har jo vært tydelig og økt. Og nå jeg ser tilbake på bilder fra de andre svangerskapene og så er ikke strekene veldig sterke. Jeg har alltid blitt flyttet 10-14 dager på ultralyd. Og det er fascinerende når jeg har visst når de ble unnfanget alle som en. Kanskje denne er like treg i starten. Fikk aldri et godt svar når jeg spurte hun som tok ultralyden på nummer tre. For utifra ny termin ville jeg da ha testet positivt før ungen var laget.

Back
Topp