VetDu skal jo egentlig ikke sammenligne hver dagskal egentlig se på annenhver
Er bare så hysterisk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
VetDu skal jo egentlig ikke sammenligne hver dagskal egentlig se på annenhver
Er bare så hysterisk
Det har nok bare med konsentrasjonen av urinen å gjøre..Jeg ser stigning fra første i går, men synes kveld i går og morgen i dag var svakere enn andre urin i går. Så stressa![]()
Vet så altfor godt hvordan du har det...Håper![]()
![]()
Mine begynner å bli veldig sterke, men forrige runde med veldig svake tester og kav hcg henger igjen i minnet..Syns jeg ser stigning jeg! Vil jo være minimalt når du tester så ofteDe tre øverste er fra i går (morgen, andre urin og kveld) nederste andre urin i dag. Ser ikke noen stigning og det stresser meg![]()

Men du kan egentlig ikke tolke testene på den måten. Det er for mange ting som kan påvirke hcg nivået i urinen. Så se heller fra dag til dag eller egentlig enda bedre anna hver dagJeg ser stigning fra første i går, men synes kveld i går og morgen i dag var svakere enn andre urin i går. Så stressa![]()
Jeg avslutter herved testinga, 5+0
Mulig jeg overforklarer nå, men tenker det er bedre å ta med for mye enn for lite, så bare overse om det jeg sier er selvfølgelig.Trenger litt hjelp med å forstå sammenhengen mellom dpo og uker på vei. Er dette alltid likt? Tror jeg er mellom 14 og 17 dpo, er tallet på antall uker da konkret, eller henger det sammen med mens?

HerligFant en stripstest innpå soverommet, og _måtte_ ta den. Teststreken kom opp før den var ferdig å suge til seg tissJeg avslutter herved testinga, 5+0
![]()
Jeg regner termin ut fra første dag i siste mens , som var 29.novHerlig
Kan jeg spør hva du regner termin utfra? Ser du har termin 7 september.
30 nov startet primolutblødningen min, gikk på letrozol dag 3 til 7, den 13 des(cd14) antar jeg var eggløsning, startet på cyclogest samme kveld og hadde innsett av fryst tint 5 dagers embryo 18 des(cd19) , 28 des(testdag) fikk jeg beskjed fra klinikk at jeg var 4+1, men med termindato 8 september. Det får jeg ikke helt til å stemme basert på lengden de sa og lurer på om de enten har feilinformert meg eller om det er noe med skuddår. Hadde en dag i forskjell med jordmor med førstemann grunnet hennes hjul ikke tok høyde for skuddår.
Har da termin 7.sept ja. Og du hadde første dag mens 30.11, og da stemmer det at du har termin 8.sept.OkJeg regner termin ut fra første dag i siste mens , som var 29.novHar da termin 7.sept ja. Og du hadde første dag mens 30.11, og da stemmer det at du har termin 8.sept.
I følge termin kalkulatoren på Spiren fertilitetsklinikk så har du termin 7.september og det tror jeg stemmerHerlig
Kan jeg spør hva du regner termin utfra? Ser du har termin 7 september.
30 nov startet primolutblødningen min, gikk på letrozol dag 3 til 7, den 13 des(cd14) antar jeg var eggløsning, startet på cyclogest samme kveld og hadde innsett av fryst tint 5 dagers embryo 18 des(cd19) , 28 des(testdag) fikk jeg beskjed fra klinikk at jeg var 4+1, men med termindato 8 september. Det får jeg ikke helt til å stemme basert på lengden de sa og lurer på om de enten har feilinformert meg eller om det er noe med skuddår. Hadde en dag i forskjell med jordmor med førstemann grunnet hennes hjul ikke tok høyde for skuddår.
Termin settes ut ifra siste mens og korrigeres først på OUL, med mindre det er store avvik..Ok
Stemmer ut fra mens,men det stemmer jo ikke ut fra lengde sykepleier oppga på testdag. For jeg er også 5+0 idag, basert på det. Spent på hva de sier etter ultralyd og evt. etter 29 februar.
Det er liksom det. Derfor jeg ikke klarer slå meg til ro med 8.september som sykepleier oppga. Ved førstemann gikk vi privat og i det tilfelle brukte de menstermin faktisk. Men da ble også lengden endret etter 29.februar siden terminhjulet til jordmor tok ikke høyde for skuddår. Mistenker litt om det kan være tilfellet her også.I følge termin kalkulatoren på Spiren fertilitetsklinikk så har du termin 7.september og det tror jeg stemmerVed ivf går man utifra alderen på embryoet og ikke mens
Ved ivf på Haugesund endrer de ikke ved oul ble jeg fortalt. Når vi gikk privat hos Medicus med førstemann brukte de mens og endret ved oul.Termin settes ut ifra siste mens og korrigeres først på OUL, med mindre det er store avvik..
Mye mulig! Jeg har ingen erfaring med ivfDet er liksom det. Derfor jeg ikke klarer slå meg til ro med 8.september som sykepleier oppga. Ved førstemann gikk vi privat og i det tilfelle brukte de menstermin faktisk. Men da ble også lengden endret etter 29.februar siden terminhjulet til jordmor tok ikke høyde for skuddår. Mistenker litt om det kan være tilfellet her også.
Ved ivf på Haugesund endrer de ikke ved oul ble jeg fortalt. Når vi gikk privat hos Medicus med førstemann brukte de mens og endret ved oul.

Forstått det varierer fra sted til sted osv så vanskelig å bli klok på av og tilMye mulig! Jeg har ingen erfaring med ivf![]()