Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk dessverre ikke tatt en strimmel test( helt tomt) da jeg fikk 3+. Tok en EL test kvelden før og da av var test stek sterkere enn kontroll. Har også sett og lest av mange får 3+ når teststrek er sterkere, men kan godt være du får i dag. Lenge siden du fikk 2-3 og hvor langt er du på vei? Personlig ville jeg kanskje ventet, mest for å ikke bli skuffet og bekymret.Skal teste 1 siste dag imorgen! Men veldig fornøyd med dennenoen som tør å spå om jeg kan få 3+ på digital imorgen eller blir det for tidlig?
så deilig å se at det ikke bare er meg som ikke får 3+ endaDagens teste-bonanza! 4+5 (16DPO)
Har igjen én digital. Den ryker i helgen tror jeg!
Vis vedlegget 423836

Er vel mindre vanlig å få 3+ før uke 5. Er ganske sikker på EL så forventer ikke 3+ før tidligst 3 uker DPO (søndag).så deilig å se at det ikke bare er meg som ikke får 3+ enda![]()

Det hadde jeg med førsteHjelpes. Nå ble jeg veldig usikkerjeg vet bare at jeg fikk negative tester forrige pp. Fikk mensen som vanlig 11 desember. Blødde i mine 4 vanlige dager og lik mengde. Så kom EL veldig kjapt etter dette (det skjer ofte hos meg. Ustabil syklus). Kan jeg ha hatt fullverdig mensen men vært gravid?
![]()
Her er mine samme dag jeg fikk 3+. Aner ikke om jeg kunne fått det tidligere, var 18dpo/4+4Skal teste 1 siste dag imorgen! Men veldig fornøyd med dennenoen som tør å spå om jeg kan få 3+ på digital imorgen eller blir det for tidlig?

Takkdet der er min test med eldste frøkena 5+1, så din ser ikke så ille ut![]()
så deilig å se at det ikke bare er meg som ikke får 3+ enda![]()
Dagens teste-bonanza! 4+5 (16DPO)
Har igjen én digital. Den ryker i helgen tror jeg!
Vis vedlegget 423836