Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette ser ut som kjempebra stigning alleredeUtvikling 9-12 dpoForrige som endte i SA, hadde jeg veldig svak utvikling så er veldig spent på det denne gangen her!

Hvor mange dpo er du? Ser muligens noe veldig svakt men hadde testet igjen ikveld eller i morgen og håpe på at det kommer frem noe merEr det en strek her? Tåler å høre det om jeg bare drømmer. Og er det der streken skal være eller lengre til høyre? Er det skyggestrek? Vis vedlegget 451186

Jeg kan ingenting om hvordan utviklingen skal være eller se ut men begynte å stille spørsmål til min egen idag. For å ikke bli helt gal uten grunn så bestemte jeg meg for å kun teste de digitale med uker fremover. Best for min psykiske helse tror jeg

Så sterke og fine testerVis vedlegget 451228
14 dpo / 4+0 i dag
Jeg tok 9 ulike tester i går, ulike merker/typer. Mulig jeg skjemmes for mye til å poste dem alle?![]()
Har svidd av et par strimler til i løpet av dagen, synes fortsatt det er surrealistisk at testene er positive
![]()

Hvis det er en trøst så har jeg hatt litt forskjellig styrke på strekene til samme tidspunkt i de forskjellige graviditetene jeg også! Og det har gått bra. Håper det gjelder samme for degIKM dato, og med første så hadde jeg sterk strek og gravid 2-3 på digital den dagen, nå er det svak strek og gravid 1-2, så hodet går litt.![]()

Hvis du ser på annen hver dag er det litt lettere å se økning, framfor å sammenligne hver dagKveldens test, får håpe det øker betraktelig i morgen
Vis vedlegget 451223

Men jeg synes det er bra økning fra 12 til 13 også da!Synes stigningen ser bra ut
Dye-stealer på FRERgøy. Flere som tester for å se om de «fortsatt er gravid»? Jeg syns det er så rart (at jeg er det), må liksom ha bevis
pleier å gå over når kvalmen kommer, da er det ikke like lett å glemme eller tvile
![]()
I dag våknet jeg og hadde plutselig mildere symptomer, så nå har jeg noia for at noe har gått galt!
Har noen få babyplan (vanlig) tester igjen,og 2 digitale som jeg tenkte å prøve meg på om noen dager! Vet ikke om jeg tør å teste med babyplan idag, er så redd for at testen skal være svakere

Hvilke symptomer har du? Kjenner kvalmen kommer snikende i dag, så jeg har fått resept på kvalmestillendeJeg må også dobbeltsjekke annenhver dag!I dag våknet jeg og hadde plutselig mildere symptomer, så nå har jeg noia for at noe har gått galt!
Har noen få babyplan (vanlig) tester igjen,og 2 digitale som jeg tenkte å prøve meg på om noen dager! Vet ikke om jeg tør å teste med babyplan idag, er så redd for at testen skal være svakere
![]()
ikke kommet like tidlig før.