Testene våres✨

Er det en strek her? Tåler å høre det om jeg bare drømmer. Og er det der streken skal være eller lengre til høyre? Er det skyggestrek? 5D007C11-6D6C-476A-B04D-FF2D8614D133.jpeg

Er denne utviklingen dårlig?:confused:
1734854376456.jpeg

1734856315007.jpeg
Er jo litt økning hvis jeg ser på innenfor tidsfristen. Satse på det bare er litt forskjellige konsentrasjoner på urinen og at økningen kommer tydelig på neste

:)

Vedlegg

• IMG_9497.jpeg
    IMG_9497.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 18
IMG_2175.jpeg
14 dpo / 4+0 i dag
Jeg tok 9 ulike tester i går, ulike merker/typer. Mulig jeg skjemmes for mye til å poste dem alle? :laughing002 :smiley-ashamed004 Har svidd av et par strimler til i løpet av dagen, synes fortsatt det er surrealistisk at testene er positive :shy:

Vis vedlegget 451228
14 dpo / 4+0 i dag
Jeg tok 9 ulike tester i går, ulike merker/typer. Mulig jeg skjemmes for mye til å poste dem alle? :laughing002 :smiley-ashamed004 Har svidd av et par strimler til i løpet av dagen, synes fortsatt det er surrealistisk at testene er positive :shy:
Så sterke og fine tester:love017

IKM dato, og med første så hadde jeg sterk strek og gravid 2-3 på digital den dagen, nå er det svak strek og gravid 1-2, så hodet går litt.:bag:
Hvis det er en trøst så har jeg hatt litt forskjellig styrke på strekene til samme tidspunkt i de forskjellige graviditetene jeg også! Og det har gått bra. Håper det gjelder samme for deg :Heartred :smiley-angelic001

Dye-stealer på FRER :wideyed: gøy. Flere som tester for å se om de «fortsatt er gravid»? Jeg syns det er så rart (at jeg er det), må liksom ha bevis :hilarious: pleier å gå over når kvalmen kommer, da er det ikke like lett å glemme eller tvile :bag:

Vedlegg

• IMG_2191.jpeg
    IMG_2191.jpeg
    562,3 KB · Visninger: 46
Dye-stealer på FRER :wideyed: gøy. Flere som tester for å se om de «fortsatt er gravid»? Jeg syns det er så rart (at jeg er det), må liksom ha bevis :hilarious: pleier å gå over når kvalmen kommer, da er det ikke like lett å glemme eller tvile :bag:

Jeg må også dobbeltsjekke annenhver dag! :hilarious: I dag våknet jeg og hadde plutselig mildere symptomer, så nå har jeg noia for at noe har gått galt!:shifty: Har noen få babyplan (vanlig) tester igjen,og 2 digitale som jeg tenkte å prøve meg på om noen dager! Vet ikke om jeg tør å teste med babyplan idag, er så redd for at testen skal være svakere:bag::hilarious:

Jeg må også dobbeltsjekke annenhver dag! :hilarious: I dag våknet jeg og hadde plutselig mildere symptomer, så nå har jeg noia for at noe har gått galt!:shifty: Har noen få babyplan (vanlig) tester igjen,og 2 digitale som jeg tenkte å prøve meg på om noen dager! Vet ikke om jeg tør å teste med babyplan idag, er så redd for at testen skal være svakere:bag::hilarious:
Hvilke symptomer har du? Kjenner kvalmen kommer snikende i dag, så jeg har fått resept på kvalmestillende :dead: ikke kommet like tidlig før.

Back
Topp