Testene våre

Klør etter å ta en ny digital.. fikk 1-2 natt til i går, så burde vente.
Skal ta litt blodprøver i morgen, så skal ha med hcg.
 
Begynte teste for 3 dager siden, da var streken nesten usynlig. Igår var den blitt blittlitt sterkere men fremdeles svært svak men idag så den ut til å være enda litt svakere igjen. Jeg er 9dpo. Flere som har oppveid at streken blir litt svakere? I morgen er det gått 48 timer siden igår da den hadde blitt sterkere så krysser fingre for at streken er enda sterker i morgen igjen
 
Begynte teste for 3 dager siden, da var streken nesten usynlig. Igår var den blitt blittlitt sterkere men fremdeles svært svak men idag så den ut til å være enda litt svakere igjen. Jeg er 9dpo. Flere som har oppveid at streken blir litt svakere? I morgen er det gått 48 timer siden igår da den hadde blitt sterkere så krysser fingre for at streken er enda sterker i morgen igjen

Urinen har ulik konsentrasjon og ikke alltid like mye fargestoff i testene, så test igjen imorgen og se :)
 
Begynte teste for 3 dager siden, da var streken nesten usynlig. Igår var den blitt blittlitt sterkere men fremdeles svært svak men idag så den ut til å være enda litt svakere igjen. Jeg er 9dpo. Flere som har oppveid at streken blir litt svakere? I morgen er det gått 48 timer siden igår da den hadde blitt sterkere så krysser fingre for at streken er enda sterker i morgen igjen
6 dpo er veldig tidlig å teste da! :) fortsatt masse håp! Krysser fingrene for i morgen og dagen etterpå! :)
 
IMG_5325.jpeg
Litt skuffa kjenner jeg, hadde forventet 3+. Er 5+2 ifølge menstermin og 5+0 ifølge EL. Ikke morgenurin, men ventet neesten 4 timer
 
Noen som har bestilt fra billige-tester? Bestilte på lørdag og har ennå ikke fått de i posten! :nailbiting: Mååå ha til helgen!
 
Back
Topp