Testene våre

har en makesure test igjen, så den spares på.
Fått tak i en annen, men føler jeg ikke kan sammenligne de to.

Streken kom fortere enn før og den er sterkere, så tar det som gode tegn :Heartbigred
 

Vedlegg

  • IMG_7454.jpeg
    IMG_7454.jpeg
    1 MB · Visninger: 50
Husker det tok lang tid før jeg fikk 3+ med yngste.. ble veldig stressa av det! Ble baby da ❤️
Okei, takk for svar :Heartpink Tror jeg slutter med testinga og bruker pengene på en ultratidlig UL istede.

Fant en trå hvor de åpna CB digital for å se på strekene, og ut fra det jeg forsto kunne min lik så godt ha vist 3+ basert på fargen på streken.. Men blir bare unødvendig stressa av all testinga:angelic:
 
Ja :( holdt den riktignok litt lenge oppi koppen for glemte meg av litt i ørska, men burde ikke ha noe å si :(
Tempen er heller ikke sånn jeg skulle ønske den var :( jeg er forkjøla og vært noen dager, så er tett i nesa så sover veldig urolig og mye med åpen munn vil jeg anta. Men kjenner det er skikkelig skummelt :(
 

Vedlegg

  • 3D41175A-A148-47BA-A7D6-F8D0D101BFC4.png
    3D41175A-A148-47BA-A7D6-F8D0D101BFC4.png
    279 KB · Visninger: 22
Ja :( holdt den riktignok litt lenge oppi koppen for glemte meg av litt i ørska, men burde ikke ha noe å si :(
Jeg også har fått svake av morgenurin. Prøv å vent noen timer nå, så teste igjen? Eventuelt prøve et annet merke? :Heartred
 
Jeg også har fått svake av morgenurin. Prøv å vent noen timer nå, så teste igjen? Eventuelt prøve et annet merke? :Heartred
Ja får prøve litt ut på dagen i dag, men har bare bb liggende, pluss de uke greiene til CB. Vet ikke når man burde forvente å få 2-3 på de men hadde håpa det i dag :( eventuelt kan jeg prøve monitoren da, men de krever så høyt at jeg er redd for å ta den kjenner jeg.
 
Ja får prøve litt ut på dagen i dag, men har bare bb liggende, pluss de uke greiene til CB. Vet ikke når man burde forvente å få 2-3 på de men hadde håpa det i dag :( eventuelt kan jeg prøve monitoren da, men de krever så høyt at jeg er redd for å ta den kjenner jeg.
Det skjønner jeg. Masse, masse lykke til med testingen! :Heartred
 
Melder meg forsiktig inn her jeg, har mistet så mange ganger nå at jeg er veldig usikker på om den blir sittende (dette er 4. forsøk), selvom jeg håper det med hele mitt hjerte ❤️☺️

Fikk denne i går:
1000037846.jpg
Og denne i dag:
1000037966.jpg

Og stripsene ser sånn ut: (den easy@home er ikke helt til å stole på)
1000037854.jpg1000037974.jpg
 
Tempen er heller ikke sånn jeg skulle ønske den var :( jeg er forkjøla og vært noen dager, så er tett i nesa så sover veldig urolig og mye med åpen munn vil jeg anta. Men kjenner det er skikkelig skummelt :(
Hvis du har tatt testene til ca samme tid, og de har blitt svakere, samtidig som tempen har falt, så vil jeg bare si at kanskje du skal forberede hodet ditt på kjemisk:Heartpink ikke gøy å si, bare vet av egen erfaring at det ikke er veldig gode tegn i kombinasjon med hverandre:(
 
Hvis du har tatt testene til ca samme tid, og de har blitt svakere, samtidig som tempen har falt, så vil jeg bare si at kanskje du skal forberede hodet ditt på kjemisk:Heartpink ikke gøy å si, bare vet av egen erfaring at det ikke er veldig gode tegn i kombinasjon med hverandre:(
Ja det er det jeg er redd for.. var heldigvis litt sterkere igjen i kveld, men skulle veldig gjerne hatt litt sterkere. Får bare krysser fingrene for økning igjen.. sukk..
 
Back
Topp