Testene våre

Ingen test med bilde, men har tatt ny blodprøve i dag og har fått nye bekymringer!

Er 5+1, og hcg har steget fra 132 til 6200 på åtte dager. Altså en 35-timers ratio på doblingen, ikke 48 timer. Ser jo at det fortsatt kan være normalt og gå fint, men bekymrer meg brått for kromosonfeil, blæremola, tvillinger..etc. Herregud så tullete og stressa man blir av dette opplegget!
 
Når fikk du din første positive test? Er selv 9dpo og ingen antydning til strek enda.
 
Etter en dødfødsel i uke 34 i august i år så er jeg nå gravid igjen uten at vi egentlig hadde tenkt at vi skulle bli gravide igjen enda. Stresser sånn nå og ber til høyere makter for at det denne gangen går vår vei❤️
 

Vedlegg

  • IMG_0457.jpeg
    IMG_0457.jpeg
    294,4 KB · Visninger: 18
Når fikk du din første positive test? Er selv 9dpo og ingen antydning til strek enda.
Tror jeg tok første testen 11 dpo og da var det mulig å se, men klart ikke få bilde av den så lenge den var våt.
 
Når fikk du din første positive test? Er selv 9dpo og ingen antydning til strek enda.

Med første fikk jeg positiv test 10 dpo.
Nå fikk jeg negativ på fredag, skulle hatt mens søndag, men fikk da positiv test på kvelden når jeg testet
 
Jeg hadde tenkt å ta en ny digital i dag jeg også, men tørr ikke for er redd den enda er 1-2 her også og jeg blir så stressa av det. Enda jeg vet fra sistgang at det tok lang tid da og.
Tror jeg bare må legge fra meg testing, jeg blir gal. Ser alle de tidlige 2-3 her og blir redd det er noe galt siden mine ikke viser det, og jeg er 4+5 :sorry:
 
Husker det tok lang tid før jeg fikk 3+ med yngste.. ble veldig stressa av det! Ble baby da ❤️
Kan jeg spørre om dette da ble en gutt? Har hørt at jentene produserer hcg raskere enn guttene så det blir spennende å se for mitt eget tilfelle. Har ei jente fra før og syns testene tar hakket lenger tid å bli sterke denne graviditeten :happy:
 
Back
Topp