Testene våre

Jeg har fått et par skremselsstreker på kvelden, så nå tester jeg kun én gang om dagen til samme tid - når urinen er best :hilarious: Håper det bare var konsentrasjonen og at de stiger fint fremover!
 
Okei, takk for svar! da er det ikke no mer testing på ettermiddag og kveld :wacky: muuulig jeg må koste på meg en digital
Teste en gang i uka med digital kan være greit, for da ser man det øke fra 1-2 til 2-3 til 3+
 
Hva tror dere? Rfsu strimmel, etter litt googling ser jeg at disse kanskje er verstingene på skyggestrek.. Trodde egentlig ikke jeg hadde hatt eggløsning denne måneden. Men klarte ikke la vær å teste..tror jeg kun er 8 dpo. De ser gråe ut på bilde, men synes det er rosaskjær i de. Øverste er tatt på ettermiddagen i dag, og ble sterkere etter å ha ligget en stund. Nederste er etter 5 min i kveld. Streken kom ikke før etter ca 4 min20231123_205221.jpg
 
Hva tror dere? Rfsu strimmel, etter litt googling ser jeg at disse kanskje er verstingene på skyggestrek.. Trodde egentlig ikke jeg hadde hatt eggløsning denne måneden. Men klarte ikke la vær å teste..tror jeg kun er 8 dpo. De ser gråe ut på bilde, men synes det er rosaskjær i de. Øverste er tatt på ettermiddagen i dag, og ble sterkere etter å ha ligget en stund. Nederste er etter 5 min i kveld. Streken kom ikke før etter ca 4 minVis vedlegget 420405
Jeg ville tolket dem som positive :woot: Tar du ny test i morgen?
 
Hva tror dere? Rfsu strimmel, etter litt googling ser jeg at disse kanskje er verstingene på skyggestrek.. Trodde egentlig ikke jeg hadde hatt eggløsning denne måneden. Men klarte ikke la vær å teste..tror jeg kun er 8 dpo. De ser gråe ut på bilde, men synes det er rosaskjær i de. Øverste er tatt på ettermiddagen i dag, og ble sterkere etter å ha ligget en stund. Nederste er etter 5 min i kveld. Streken kom ikke før etter ca 4 minVis vedlegget 420405
Jeg tok først 2 Rfsu tidlig tester (stav) og der var det svakere streker enn det du har. Ente opp med på kjøpe clb ultra tidlig test, og den ble positiv sent på kveld tirsdag :)
Så jeg tolker dine som positive:)
 
Hva tror dere? Rfsu strimmel, etter litt googling ser jeg at disse kanskje er verstingene på skyggestrek.. Trodde egentlig ikke jeg hadde hatt eggløsning denne måneden. Men klarte ikke la vær å teste..tror jeg kun er 8 dpo. De ser gråe ut på bilde, men synes det er rosaskjær i de. Øverste er tatt på ettermiddagen i dag, og ble sterkere etter å ha ligget en stund. Nederste er etter 5 min i kveld. Streken kom ikke før etter ca 4 minVis vedlegget 420405
Min test av samme merke var enda svakere enn dine, men cb digital viste gravid 1-2. :Heartred
 
Tok en i går, synes ikke den var så sterk til at jeg er 4+1 i dag. Når bør det komme 2-3 på digital?
 

Vedlegg

  • IMG_4534.jpeg
    IMG_4534.jpeg
    269,2 KB · Visninger: 90
Dette er fra min 14 dpo. Ganske svak på rfsu.

Jeg tok digital for to dager siden på 18 dpo (er i dag 5+0 i følge menstermin) siden som ga meg 2-3 uker, og det stemmer jo fint med eggløsning og sex.

IMG_20231118_141824.jpg
 
Ser visst ut som det er litt både og med de strekene..jeg fikk denne på morgenurin i dag, og føler meg mye mer sikker i dag! Ble så usikker når de var så veeeldig svake igår. Er ikke mer enn 20231124_081043.jpg3+2 i dag. Men kommer til å ta noen til for å være heeelt sikker
 
Back
Topp