Testene våre :)

Samme, jeg har antatt menstermin 29./30. jan men håper egentlig på 1. feb :p
 
Gratulerer så mye! Du starta tråden IKM uke 1 hvor jeg ble gravid på pp1 etter å ha venta 1 år med å få lov å prøve, så jeg husker deg så godt. Har fulgt deg litt fra sidelinja. Endelig var det din tur :Heartpink
Tusen takk❤️ er helt tårevåt, etter at jeg mista i sommer og jeg ikke hadde blitt gravid enda trodde jeg ikke det kom til å skje igjen. Men er visst mulig❤️
 
Hei. Ny på babyverden og havner vel her eller i januar. Mulig januar da førstemann kom 2 uker før termin.

To tester i går 9dpo. (Bilde) billige og gamle ebaytester så var ikke helt sikker på hva jeg skulle tru da streken kun kom bittelitt fram da tiden var over 10 min
To tester til i dag. Positive begge to, den nye fra rfsu positiv etter 1 min

Hjelpes. Trudde ikke det skulle gå så fort. Er man klar ?
 

Vedlegg

  • 20230519_111013.jpg
    20230519_111013.jpg
    1,1 MB · Visninger: 114
Åh, kanskje digital kan slå ut her også! Har så lyst å pakke inn og gi mannen i bursdagsgave :)
Vet ikke om han blir like glad for svak strek som han sikkert synes må tolkes ;)
Elsker ideen!! Ville gjort det samme om jeg hadde klart å holde meg til mandag når mannen har bursdag :angelic:
Kom heller jublende ned fra badet med positiv test i handa på fredag mens han lagde middag:laughing025
 
Elsker ideen!! Ville gjort det samme om jeg hadde klart å holde meg til mandag når mannen har bursdag :angelic:
Kom heller jublende ned fra badet med positiv test i handa på fredag mens han lagde middag:laughing025
Herlig med jubel, da! Jeg hadde ALDRI klart å holde meg om det ikke var for at jeg kan være smilende hemmelighetsfull om en bursdagsgave og stadig spørre om han ikke vil åpne en litt på forhånd! Føles veldig rart å ikke dele det, da. Håper jeg klarer å fortsatt være litt entusiastisk når han får vite det :p (Er allerede litt kvalm...)
 
Heihei! Streken var tydlig da det var gått 3-5 minutt. Ble svakere etter en stund,dette bilde ble tatt etter ca. 30 minutt. Hva tror dere? Kan det være ugyldig test?
 

Vedlegg

  • IMG_2733.jpeg
    IMG_2733.jpeg
    467,7 KB · Visninger: 101
Heihei! Streken var tydlig da det var gått 3-5 minutt. Ble svakere etter en stund,dette bilde ble tatt etter ca. 30 minutt. Hva tror dere? Kan det være ugyldig test?
Jeg ville tatt en til... Det ser ut som fargestoffet ikke er trukket helt over og skygger litt. Kanskje dyppe litt lenger?
 
Har en del murringer, og rakk å tenke at kveldens test er ganske svak (ikke sterkere enn de fra i formiddag iaf), men så trøstet jeg meg med å sammenligne med den nesten helt usynlige streken fra i går kveld - og NOE har i alle fall skjedd!
10dpo kveld (fersk) øverst, 9dpo kveld (tørket) nederst..

IMG_7822.jpeg
 
Har en del murringer, og rakk å tenke at kveldens test er ganske svak (ikke sterkere enn de fra i formiddag iaf), men så trøstet jeg meg med å sammenligne med den nesten helt usynlige streken fra i går kveld - og NOE har i alle fall skjedd!
10dpo kveld (fersk) øverst, 9dpo kveld (tørket) nederst..

Vis vedlegget 405819
Det ser jo ut som fin strek med stigning♥️
 
Back
Topp