Testene våre!

Hva er egentlig grunnen til at flere tipser om urin nr 2? Leser over alt at morgenurin skal være mest konsentrert, så skjønner ikke helt :rolleyes:
Hvis du prøver å teste på 1. urin og så 2. urin så ser du ofte at nr 2 er mye sterkere. Kommer jo sikkert an på hvor mye du drakk kvelden før.
 
Husk at du har vanlig babyplan tester, jeg brukte tidlig test her☺️ men du har en veldig sterk og fin strek på metode!
Det er sant! Jeg tester både med Metode, Babyplan og rfsu, men er veldig vanskelig å få til 2 urin utenom i helgene, men skal sjekke på lørdag :D Hvor tidlig bestiller dere legetime og eventuelt tar blodprøve for hcg-stigning?
 
Hva er egentlig grunnen til at flere tipser om urin nr 2? Leser over alt at morgenurin skal være mest konsentrert, så skjønner ikke helt :rolleyes:
Jeg har alltid testet sterkest og best alt annet enn morgenurin.
Så tar aldri det med ren vilje, de få gangene jeg har gjort det har testene vært mye svakere.
 
Det er sant! Jeg tester både med Metode, Babyplan og rfsu, men er veldig vanskelig å få til 2 urin utenom i helgene, men skal sjekke på lørdag :D Hvor tidlig bestiller dere legetime og eventuelt tar blodprøve for hcg-stigning?
Jeg var hos legen i går, 6+2. hcg måling er ikke vanlig - noen måler hvis det er grunn til det eller man er veldig bekymret.
 
Hei! Jeg fant uventet ut at jeg er gravid igjen, igår. Tok først strips-test som hadde to streker rett etter jeg var ferdig med å dyppe. Måtte ta en litt ‘ordentlig’ test på formiddagen, da samboer ikke har troa på disse stripsa
Testen fikk KNALL LILLA stripe før jeg ble ferdig med å tisse på den. ‘Blekket’ hadde ikke kommet halvveis på pinnen engang.

Er det noen her med en antydning til hvor langt jeg kan være på vei? Vet det er vanskelig å si. Har en jente på 8mnd, så mensen har vært ustabil siden fødsel. 2mnd siden sist jeg hadde noe blødning.

Fikk henvisning til sykehuset idag, hos jordmor, men timen var ikke før i juni, og da ser jeg for meg at jeg fort er langt over 12 uker…

Legger med bilde fra jeg tissa på den og streken lyste opp
IMG_0335.jpeg
 

Vedlegg

  • IMG_0354.png
    IMG_0354.png
    4,1 MB · Visninger: 31
Hei! Jeg fant uventet ut at jeg er gravid igjen, igår. Tok først strips-test som hadde to streker rett etter jeg var ferdig med å dyppe. Måtte ta en litt ‘ordentlig’ test på formiddagen, da samboer ikke har troa på disse stripsa
Testen fikk KNALL LILLA stripe før jeg ble ferdig med å tisse på den. ‘Blekket’ hadde ikke kommet halvveis på pinnen engang.

Er det noen her med en antydning til hvor langt jeg kan være på vei? Vet det er vanskelig å si. Har en jente på 8mnd, så mensen har vært ustabil siden fødsel. 2mnd siden sist jeg hadde noe blødning.

Fikk henvisning til sykehuset idag, hos jordmor, men timen var ikke før i juni, og da ser jeg for meg at jeg fort er langt over 12 uker…

Legger med bilde fra jeg tissa på den og streken lyste opp
Vis vedlegget 403778
Så spennende! Gratulerer ☺️ Jeg tror ikke man klarer å angi hvor langt du er på vei ved å tolke en graviditetstest. Alle produserer jo hcg i ulikt tempo. Kanskje du kan ta en privat ultralyd? Eventuelt prøve en clearblue digital med ukeindikator (selv om de ikke alltid er like pålitelige de heller)
 
Back
Topp