Testene våre!

Hei! Jeg fant uventet ut at jeg er gravid igjen, igår. Tok først strips-test som hadde to streker rett etter jeg var ferdig med å dyppe. Måtte ta en litt ‘ordentlig’ test på formiddagen, da samboer ikke har troa på disse stripsa
Testen fikk KNALL LILLA stripe før jeg ble ferdig med å tisse på den. ‘Blekket’ hadde ikke kommet halvveis på pinnen engang.

Er det noen her med en antydning til hvor langt jeg kan være på vei? Vet det er vanskelig å si. Har en jente på 8mnd, så mensen har vært ustabil siden fødsel. 2mnd siden sist jeg hadde noe blødning.

Fikk henvisning til sykehuset idag, hos jordmor, men timen var ikke før i juni, og da ser jeg for meg at jeg fort er langt over 12 uker…

Legger med bilde fra jeg tissa på den og streken lyste opp
Vis vedlegget 403778
Om det er 2 mnd siden din siste mens kan du jo faktisk være sånn typ 8 uker på vei? Å den testen der vil jo viste 3+ på en digital. Du må reise å få en time til TUL sånn at du får riktig time til ordinær tidlig ul. For den skal du jo ha når du er 12 uker ish. Så du får målt det du skal ❤️ for i juni kan du være ganske mye lenger enn 12 uker ja ☺️

Uansett gratulerer ❤️
 
Takk! Jeg håper at jeg får like fin stigning som jeg ser hos deg på Babyplan :D
Hvordan går det med testene dine? Her ser jeg ikke så mye fremgang siden i går, men man trenger kanskje ikke å se fremgang hver eneste dag… Krysser fremdeles fingrene!
 

Vedlegg

  • F04156ED-C765-4613-9C0E-DA4BDCE22166.jpeg
    F04156ED-C765-4613-9C0E-DA4BDCE22166.jpeg
    615,4 KB · Visninger: 23
Måtte ta en til i dag, er fortsatt ganske uvirkelig! Ser ut til at jeg er inne på rett spor med 5 uker håper alt går bra, dette er første gang for meg ❤️
 

Vedlegg

  • 20230422_080150.jpg
    20230422_080150.jpg
    2,5 MB · Visninger: 36
Synes dine ser sterkere ut enn mine, jeg tar de ulike merkene annenhver dag for å lettere se stigning, og føler jeg ser en stigning. Tanker? :D Vis vedlegget 403854
Vis vedlegget 403853
Jeg ser definitivt stigning! Når fikk du første positive? Veldig smart av deg å ta annen hver. Jeg føler som sagt ikke det var så stor forskjell fra i går, men fikk tilbake beta på 13 dpo og den lå på 69. Tror uansett ikke det er helt optimalt å teste stigning på billige strimmeltester…
 
Last edited:
Men altså, at rfsu test ofte har samme sensitivitet som babyplan er jo helt sykt :nailbiting: Her må jeg jo anstrenge meg for å se strekene, men de er helt åpenbare på de to andre! 42FA198D-55A1-4272-B052-1709F6B824AF.jpeg
 
Fikk første positive 13 dpo, men testet med rfsu frem til det, så hadde sikkert fått tidligere med babyplan, de er jo helt elendige (se forrige post). Hva med deg?
Jeg fikk første suuupersvake 11 dpo med babyplan. Så svakt at jeg tenkte nah!
 
Fikk første positive 13 dpo, men testet med rfsu frem til det, så hadde sikkert fått tidligere med babyplan, de er jo helt elendige (se forrige post). Hva med deg?
Ganske sykt spennende dette her! Jeg klarer ikke konsentrere meg om andre ting så veldig bra må jeg si
 
Veldig nærme da :) I følge Babyverden terminkalkulator er det 31.desember - tok utgangspunkt i eggløsning fordi jeg har 3 uker eller mer fra mens til eggløsning, de regner jo med 2.
Oppdater med testene da! Føler våre er veldig like og nesten samme termin også
 
Men altså, at rfsu test ofte har samme sensitivitet som babyplan er jo helt sykt :nailbiting: Her må jeg jo anstrenge meg for å se strekene, men de er helt åpenbare på de to andre! Vis vedlegget 403856

Har akkurat samme erfaring med rfsu test ofte strimlene, de var så svake at jeg nesten ikke klarte å se streken, samtidig som jeg fikk 2-3 på clearblue og ganske sterke streker på andre merker :banghead: Blir aldri å kjøpe de testene igjen for å si det sånn
 
Om det er 2 mnd siden din siste mens kan du jo faktisk være sånn typ 8 uker på vei? Å den testen der vil jo viste 3+ på en digital. Du må reise å få en time til TUL sånn at du får riktig time til ordinær tidlig ul. For den skal du jo ha når du er 12 uker ish. Så du får målt det du skal ❤️ for i juni kan du være ganske mye lenger enn 12 uker ja ☺️

Uansett gratulerer ❤️
Er det jeg også tenker! Men da skal jeg få overtalt legen min til en tul neste uke, så vi kan få en anelse på hvor langt jeg er på vei❤️
 
Back
Topp