Testene våre!

Spent og nervøs over disse testene. Jeg er 13dpo i dag og synes kanskje de er litt svake. Den single er babyplan vanlig på morgenurin, de to sammen er rfsu og metode på ettermiddagen. Tanker? :D
Vis vedlegget 403645Vis vedlegget 403644
De ser ut som min på formiddagsurin. Jeg synes også min er litt svak. I tillegg spotter jeg og har mensensmerter. Så er veldig spent selv. Synes det er godt å se at man er flere omkring ca samme styrke Krysser fingrene for oss!
 

Vedlegg

  • 622079D4-E25E-42AC-8FEC-44E6B8590A16.jpeg
    622079D4-E25E-42AC-8FEC-44E6B8590A16.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 34
De ser ut som min på formiddagsurin. Jeg synes også min er litt svak. I tillegg spotter jeg og har mensensmerter. Så er veldig spent selv. Synes det er godt å se at man er flere omkring ca samme styrke Krysser fingrene for oss!
Jaa, føler det er så mange som har sterke tester før ikm, men krysser fingrene for at dette går veien selv om!
 
Hos meg var det ingen (nesten) forskjell på tidligtest og vanlig. Pluss at de der metode-testene har jeg hørt mye dårlig om. Prøv å få tak i vanlige babyplan tester så skal du se de ikke er så stor forskjell! Det er dessuten økning fra i går
Glad for at du ser økning :D Jeg har babyplan vanlig også, skal ta den i morgen tidlig. Planen er metode og babyplan annenhver dag for å kunne sammenligne stigning begge steder:p
 
Glad for at du ser økning :D Jeg har babyplan vanlig også, skal ta den i morgen tidlig. Planen er metode og babyplan annenhver dag for å kunne sammenligne stigning begge steder:p
Herlig! Er du førstegangsgravid? Har du noe å sammenligne med? Dette går saktere enn første gang for min del!
 
Herlig! Er du førstegangsgravid? Har du noe å sammenligne med? Dette går saktere enn første gang for min del!
Jeg hadde kjemisk i januar, så prøver å sammenligne litt med det. Foreløpig synes jeg de ser tydeligere ut. Da hadde jeg også litt blødninger før jeg fikk positivt, det har jeg ikke nå. Det blir andre runden med positive tester da.
 
Jeg hadde kjemisk i januar, så prøver å sammenligne litt med det. Foreløpig synes jeg de ser tydeligere ut. Da hadde jeg også litt blødninger før jeg fikk positivt, det har jeg ikke nå. Det blir andre runden med positive tester da.
Skjønner. Jeg småspotter litt så er spent, selvsagt. Har du rukket å få noen symptomer? Jeg har vondt i korsryggen og er trøtt og slapp. Men ikke noe mer enn det.
 
Skjønner. Jeg småspotter litt så er spent, selvsagt. Har du rukket å få noen symptomer? Jeg har vondt i korsryggen og er trøtt og slapp. Men ikke noe mer enn det.
Merker det veldig i brystene, ømme av og på. Utover det har jeg kjent litt rar metallaktig smak i munnen ved to anledninger. Innbiller meg at jeg har litt sterkere luktesans også.
 
Back
Topp