Testene våre!

Denne er fra i morges, 12 dpo, tror jeg. Er jeg gravid? Det er babyplan sine tidligtester. Jeg synes streken er så svak for 12 dpo… men er det håp?
 

Vedlegg

  • C0C1624E-9E17-4AFF-8351-4C5E06ED3F74.jpeg
    C0C1624E-9E17-4AFF-8351-4C5E06ED3F74.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 70
Dette er metode test, og til å være 12 dpo så er den veldig fin❤️
Åh ja, det er metode! Synes du? Åh nå ble jeg litt letta! Forrige gang jeg var gravid hadde jeg kjempesterk strek 12 dpo. Dette er ikke i nærheten men kan jo hende det festet seg senere.
 
Åh ja, det er metode! Synes du? Åh nå ble jeg litt letta! Forrige gang jeg var gravid hadde jeg kjempesterk strek 12 dpo. Dette er ikke i nærheten men kan jo hende det festet seg senere.
Metode testene er veldig dårlige og slår ut sent. Hadde du tatt en bbp test hadde den vært mye sterkere☺️ Gratulerer så mye❤️❤️
 
Kjenner jeg mister mer og mer troen på at dette kommer til å gå bra:crybaby2Disse testene er tatt i perioden fra IKM til jeg i dag er 4+5 i følge mensen… har kun testet positivt en gang før, og da endte det jo med baby. Så har ingen erfaring med kjemisk graviditet. Kjøpte disse vanlige testene fra babyplan for 1 år siden, og ser at mange som hadde tester med samme batchnummer også fikk svake tester i starten, likevel prøver jeg å forberede meg på at tr kommer når som helst, og at det bare ble kjemisk denne mnd. Bor langt ute i gokk, så har ikke mulighet til å kjøpe flere graviditetstester på en stund..
 

Vedlegg

  • 9F9C92DE-ED8E-4245-AAFB-DA40C2E1ABF0.jpeg
    9F9C92DE-ED8E-4245-AAFB-DA40C2E1ABF0.jpeg
    253 KB · Visninger: 68
Kjenner jeg mister mer og mer troen på at dette kommer til å gå bra:crybaby2Disse testene er tatt i perioden fra IKM til jeg i dag er 4+5 i følge mensen… har kun testet positivt en gang før, og da endte det jo med baby. Så har ingen erfaring med kjemisk graviditet. Kjøpte disse vanlige testene fra babyplan for 1 år siden, og ser at mange som hadde tester med samme batchnummer også fikk svake tester i starten, likevel prøver jeg å forberede meg på at tr kommer når som helst, og at det bare ble kjemisk denne mnd. Bor langt ute i gokk, så har ikke mulighet til å kjøpe flere graviditetstester på en stund..
Skal vel helst teste annen hver dag for å se stigning og det har du på disse testene☺️❤️
 
Kjenner jeg mister mer og mer troen på at dette kommer til å gå bra:crybaby2Disse testene er tatt i perioden fra IKM til jeg i dag er 4+5 i følge mensen… har kun testet positivt en gang før, og da endte det jo med baby. Så har ingen erfaring med kjemisk graviditet. Kjøpte disse vanlige testene fra babyplan for 1 år siden, og ser at mange som hadde tester med samme batchnummer også fikk svake tester i starten, likevel prøver jeg å forberede meg på at tr kommer når som helst, og at det bare ble kjemisk denne mnd. Bor langt ute i gokk, så har ikke mulighet til å kjøpe flere graviditetstester på en stund..
Er den høyre den første og den til venstre den siste? I så fall har du jo stigning ;)
Det er det viktigste. Nivået på hcg er forskjellig i hvert svangerskap, fargestoff i tester varierer, utvannet urin kan påvirke.
 
Spent og nervøs over disse testene. Jeg er 13dpo i dag og synes kanskje de er litt svake. Den single er babyplan vanlig på morgenurin, de to sammen er rfsu og metode på ettermiddagen. Tanker? :D
47A270BE-216A-47CB-9F28-CC376A7364DF.jpeg42BCF9B9-360F-442B-867C-223554E83675.jpeg
 
Back
Topp