Testene våre

Hei!
Etter en SA i april så ser det ut som at April 2023 kan bli vår måned.
Riktignok - bekymret som bare det… Synes selv at jeg har svært liten økning av HCG på nivåene. Alle disse testene (Neida, ingen testedilla her… haha!) er tatt i løpet av de tre siste døgnene. DPO 9, 10 og 11. Hva tenker dere? Skal jeg vente med å juble?

Vedlegg

• 86DA876A-B3FF-415E-98D8-3C895F28BCE6.png
    86DA876A-B3FF-415E-98D8-3C895F28BCE6.png
    9,8 MB · Visninger: 68
Hei!
Etter en SA i april så ser det ut som at April 2023 kan bli vår måned.
Riktignok - bekymret som bare det… Synes selv at jeg har svært liten økning av HCG på nivåene. Alle disse testene (Neida, ingen testedilla her… haha!) er tatt i løpet av de tre siste døgnene. DPO 9, 10 og 11. Hva tenker dere? Skal jeg vente med å juble?
Hei, kjenner så alt for godt til bekymringen din! <3 Men jeg tenker det er litt tidlig å fastslå noe enda, så jeg ville ventet noen dager og så testet nærmere/på IKM dato i stedet. Men ser jo streker, så noe er det jo :D

Hvordan «oppfører» testene seg etter man har fått like sterke streker? Får man bare mer og mer dye stealer etterhvert som ukene går? Eller blir de bare værende like sterke videre?
Sniker fra februar! Jeg fikk etter uke 6 bare svakere tester pga høy hcg , var «hook effekten» som slo inn. Blander mann med vann blir den sterkere igjenn. Hadde lest om det før jeg ble gravid så måtte prøve!

Mulig jeg må prøve :D
Tror jeg skal prøve når jeg skal annonsere det til mine foreldre, som bursdaggave til mamma den 1. september, da er jeg jo nesten 9 uker, så er jo mulig jeg ikke får skikkelig strek :hilarious:

Jeg er uggen, litt kvalm innimellom… ellers er jeg sinnsykt sliten og har ømme pupper. Var mye mer kvalm med datteren min, men tror jeg er flinkere til å spise regelmessig nå. Hvilke symptomer har du?
Varierer fra dag til dag merker jeg, småuggen og ømme pupper + trøtthet er det som går igjen ❤️ Idag har vært en god dag, lite symtomer og mer energi - var litt godt lell om det kom bekymringer :p

Wow! Måtte teste dette med å tynne ut urinen. Nederste testen er tatt på konsentrert urin, og er myee svakere enn testen jeg tok 20dpo når jeg fikk 3+ på digital. Så hadde jeg oppi like mye vann, og fikk da den øverste streken :D Hadde jeg ikke hørt om dette og bare tatt vanlig test, så ville jeg blitt kjempestresset av at streken var blitt så mye svakere. Er 7+1 i dag. Og det ser ut som jeg fortsatt er gravid hehe

Vedlegg

• E42ED8D2-7FBE-404B-BE17-3C7648331940.jpeg
    E42ED8D2-7FBE-404B-BE17-3C7648331940.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 39
Wow! Måtte teste dette med å tynne ut urinen. Nederste testen er tatt på konsentrert urin, og er myee svakere enn testen jeg tok 20dpo når jeg fikk 3+ på digital. Så hadde jeg oppi like mye vann, og fikk da den øverste streken :D Hadde jeg ikke hørt om dette og bare tatt vanlig test, så ville jeg blitt kjempestresset av at streken var blitt så mye svakere. Er 7+1 i dag. Og det ser ut som jeg fortsatt er gravid hehe
Ok det der skal definitivt prøves! :woot:

Syns stigningen er litt dårlig.. Føler streken skulle vært litt sterkere nå på 12-13 dpo, når streken begynte å komme 9-10 dpo? :bored:
202DB82C-2D0D-4EE2-A749-F13D13C8A011.jpeg

Back
Topp