Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei, kjenner så alt for godt til bekymringen din! <3 Men jeg tenker det er litt tidlig å fastslå noe enda, så jeg ville ventet noen dager og så testet nærmere/på IKM dato i stedet. Men ser jo streker, så noe er det joHei!
Etter en SA i april så ser det ut som at April 2023 kan bli vår måned.
Riktignok - bekymret som bare det… Synes selv at jeg har svært liten økning av HCG på nivåene. Alle disse testene (Neida, ingen testedilla her… haha!) er tatt i løpet av de tre siste døgnene. DPO 9, 10 og 11. Hva tenker dere? Skal jeg vente med å juble?
GratulererSiste testing 5+3 i dagVis vedlegget 386468
Sniker fra februar! Jeg fikk etter uke 6 bare svakere tester pga høy hcg , var «hook effekten» som slo inn. Blander mann med vann blir den sterkere igjenn. Hadde lest om det før jeg ble gravid så måtte prøve!Hvordan «oppfører» testene seg etter man har fått like sterke streker? Får man bare mer og mer dye stealer etterhvert som ukene går? Eller blir de bare værende like sterke videre?
Mulig jeg må prøveSniker fra februar! Jeg fikk etter uke 6 bare svakere tester pga høy hcg , var «hook effekten» som slo inn. Blander mann med vann blir den sterkere igjenn. Hadde lest om det før jeg ble gravid så måtte prøve!
Tror jeg skal prøve når jeg skal annonsere det til mine foreldre, som bursdaggave til mamma den 1. september, da er jeg jo nesten 9 uker, så er jo mulig jeg ikke får skikkelig strekMulig jeg må prøve
Moro at vi er flere. Jeg har kun igjen eggløsningstester da, men de gjør nytten 8+0 i dag7+1 og ble akutt bekymret for lite symtomer siste dagen så MÅTTE teste meg Klarte så vidt å tisse en skvett men heldigvis ble den ganske så rosa med engang!! Pjufffff
Hvilke symtomer har du?Moro at vi er flere. Jeg har kun igjen eggløsningstester da, men de gjør nytten 8+0 i dag
Jeg er uggen, litt kvalm innimellom… ellers er jeg sinnsykt sliten og har ømme pupper. Var mye mer kvalm med datteren min, men tror jeg er flinkere til å spise regelmessig nå. Hvilke symptomer har du?Hvilke symtomer har du?
Varierer fra dag til dag merker jeg, småuggen og ømme pupper + trøtthet er det som går igjen Idag har vært en god dag, lite symtomer og mer energi - var litt godt lell om det kom bekymringerJeg er uggen, litt kvalm innimellom… ellers er jeg sinnsykt sliten og har ømme pupper. Var mye mer kvalm med datteren min, men tror jeg er flinkere til å spise regelmessig nå. Hvilke symptomer har du?
Ok det der skal definitivt prøves!Wow! Måtte teste dette med å tynne ut urinen. Nederste testen er tatt på konsentrert urin, og er myee svakere enn testen jeg tok 20dpo når jeg fikk 3+ på digital. Så hadde jeg oppi like mye vann, og fikk da den øverste streken Hadde jeg ikke hørt om dette og bare tatt vanlig test, så ville jeg blitt kjempestresset av at streken var blitt så mye svakere. Er 7+1 i dag. Og det ser ut som jeg fortsatt er gravid hehe