Testene våre

Vet ikke om dette er riktig plass å poste, men hadde positiv test for 3 dager siden å tok en test nå på morgenen å den var blenda hvit, første jeg testa med var en rfsu å den andre en billigstrimle . Har det noe å si for resultatet? Jeg har litt brunlig utflod siden eggløsning å masse murringer i maven, mulig det kun var en kjemisk da, har ikke mensen før om to dager så testet nok litt fortidlig.
Dere får korrigere meg hvis jeg skulle skrevet dette en annen plass.

Vet ikke om dette er riktig plass å poste, men hadde positiv test for 3 dager siden å tok en test nå på morgenen å den var blenda hvit, første jeg testa med var en rfsu å den andre en billigstrimle . Har det noe å si for resultatet? Jeg har litt brunlig utflod siden eggløsning å masse murringer i maven, mulig det kun var en kjemisk da, har ikke mensen før om to dager så testet nok litt fortidlig.
Dere får korrigere meg hvis jeg skulle skrevet dette en annen plass.
Tror den beste plassen å skrive er i IKM gruppene eller i gruppen for prøvere. Ved positiv test eller bekreftet graviditet med termin i april er dette gruppen da.

Det er mulig å ha kjemisk dersom du får ordentlig mensen, men bare med småblødninger ville jeg sett det an og evt testet på nytt for å se om streken ikke blir sterkere. Lykke til!

Klarer liksom ikke slå meg til ro med positiv test denne gangen jeg.. cb tidligtest 9 dpo, helt blank. cb digital tidligtest 12dpo fikk +. Tok denne nå (strimmeltest fra normal) på kanskje 30-60min urin og ser jo helt klart en stripe, men.. Får bare vente noen dager og ta en cb digital med ukeindikator og håpe at jeg blir mer beroliget da ☺️♥️

Vedlegg

• 7E45E029-95C4-4992-A3A9-CA3C7CC736A8.jpeg
    7E45E029-95C4-4992-A3A9-CA3C7CC736A8.jpeg
    2,7 MB · Visninger: 46
  • 9AD82CF6-100B-4DD4-8220-44FEDFC7C8F7.jpeg
    9AD82CF6-100B-4DD4-8220-44FEDFC7C8F7.jpeg
    811,9 KB · Visninger: 45
  • 12EC2863-882A-416E-943C-F4EE1469A956.jpeg
    12EC2863-882A-416E-943C-F4EE1469A956.jpeg
    2,8 MB · Visninger: 46
Last edited:
Syns ikke testene har økt særlig i styrke de siste mange dagene, men i dag er den sterkere igjen. Venter på svar på blodprøver, men slapper litt mer av når den er litt sterkere nå.

Vedlegg

• 6F166727-302D-4697-BBE5-7058E2692823.jpeg
    6F166727-302D-4697-BBE5-7058E2692823.jpeg
    263,4 KB · Visninger: 21
Jeg fikk positiv clearblue 1-2 i dag 4+2 men er det lite ? Skulle det stått 2-3 ? Jeg er veldig nervøs da jeg hadde Ma i uke 10 i juni

iik, første post på forum, så here it goes!
Tok tester på 4+0 og er betrygget med 2-3 på ukesindikator , etter en SA i februar og MA i april. Hadde lite hcg oppbygging på begge
Håper virkelig denne spiren holder ❤️
Har en strimmeltest igjen som jeg tenker å bruke uti uka bare fordi.

Vedlegg

• Snapchat-963726469.jpg
    Snapchat-963726469.jpg
    1,3 MB · Visninger: 45
iik, første post på forum, så here it goes!
Tok tester på 4+0 og er betrygget med 2-3 på ukesindikator , etter en SA i februar og MA i april. Hadde lite hcg oppbygging på begge
Håper virkelig denne spiren holder ❤️
Har en strimmeltest igjen som jeg tenker å bruke uti uka bare fordi.
gratulerer!! :love017

Hvordan «oppfører» testene seg etter man har fått like sterke streker? Får man bare mer og mer dye stealer etterhvert som ukene går? Eller blir de bare værende like sterke videre?

Hvordan «oppfører» testene seg etter man har fått like sterke streker? Får man bare mer og mer dye stealer etterhvert som ukene går? Eller blir de bare værende like sterke videre?
Jeg mener at HCG peaker rundt uke 8, så går det ned igjen, så lurer på om man får svakere tester etter det? Jeg har to staver igjen jeg vil bruke til å annonsere til de kommende besteforeldrene, men det blir ikke før uke 7 og 8, håper jeg fortsatt får god strek på dem da :p
Men tror at testene bare kan bli så og så positiv, må jo være en slags max, man må jo fortsatt ha en kontrollstrek

Fikk svar på hcg blodprøver i dag, de ble tatt mandag og fredag forrige uke. Synes egentlig jeg hadde ganske lave tall, men ser jo at det er stooor variasjon fra person til person. Testene er sterke og positive, antatt 4+5 i dag (ut fra EL 22 juli). Har i går og i dag bare tatt test om morgenen, så jeg tror underbevisstheten sier jeg kan slappe litt mer av.

Fikk positiv digital på søndag (4+2) med «gravid 2-3».

Når tror dere jeg får 3+ På digital?

Vedlegg

• 1EF33BEB-CB52-4D14-9B87-FA9ECE6594AD.jpeg
    1EF33BEB-CB52-4D14-9B87-FA9ECE6594AD.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 60
  • 84834339-15D1-42FA-8F80-0CB9B04DF200.jpeg
    84834339-15D1-42FA-8F80-0CB9B04DF200.jpeg
    541,6 KB · Visninger: 60
Fikk svar på hcg blodprøver i dag, de ble tatt mandag og fredag forrige uke. Synes egentlig jeg hadde ganske lave tall, men ser jo at det er stooor variasjon fra person til person. Testene er sterke og positive, antatt 4+5 i dag (ut fra EL 22 juli). Har i går og i dag bare tatt test om morgenen, så jeg tror underbevisstheten sier jeg kan slappe litt mer av.

Fikk positiv digital på søndag (4+2) med «gravid 2-3».

Når tror dere jeg får 3+ På digital?
Jeg fikk hcg på 11 på 10 eller 11dpo tirsdag og hcg på 96 på enten 13 eller 14 dpo fredag. Lørdag slo digital 2-3 ut hos meg, måtte da hatt over 153 i hcg. Så det der ser helt fint ut, det :happy: Når jeg plotta inn tallene mine i en hcg-kalkulator fikk jeg opp at hcg dobler seg rett under hver 24. time. Men det kan være tilfeldig?

Jeg har ikke regna med å få 3+ før på lørdag (21 eller 22dpo).

Last edited:
Jeg mener at HCG peaker rundt uke 8, så går det ned igjen, så lurer på om man får svakere tester etter det? Jeg har to staver igjen jeg vil bruke til å annonsere til de kommende besteforeldrene, men det blir ikke før uke 7 og 8, håper jeg fortsatt får god strek på dem da :p
Men tror at testene bare kan bli så og så positiv, må jo være en slags max, man må jo fortsatt ha en kontrollstrek
Har hørt noen si man må tynne ut urinen med vann når man er kommet litt lengre :confused004 At testen blir mettet på en eller annen måte, og at ved å ta feks 50/50 vann/urin så får man skikkelig dye stealer, men uten å gjøre dette blir strekene type like sterke eller omså svakere enn kontrollen. Har ikke testet det så vet ikke altså! Bare fått en slik teit tanke om MA, og skulle jo gjerne testet, men tviler på det har noe hensikt

Har hørt noen si man må tynne ut urinen med vann når man er kommet litt lengre :confused004 At testen blir mettet på en eller annen måte, og at ved å ta feks 50/50 vann/urin så får man skikkelig dye stealer, men uten å gjøre dette blir strekene type like sterke eller omså svakere enn kontrollen. Har ikke testet det så vet ikke altså! Bare fått en slik teit tanke om MA, og skulle jo gjerne testet, men tviler på det har noe hensikt
Ja har hørt det også! Jeg og er litt redd for MA, må bare overleve 2 uker til til TUL :smiley-angelic001

Back
Topp