Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De tre første gangene tok jeg den digitale 10 dpo, og fikk 1-2 uker. Sist graviditet tok jeg en digital 8dpo kveld, og fikk gravid 1-2 uker. Denne gangen tok jeg ikke før 12 dpo, og fikk 2-3 ukerDere som har testet tidligere enn ikm, når fikk dere positiv digital (ukeindikator)?
Gratulerer! Håper det er terminspireSniker litt her etter jeg fikk denne i dag, 8 eller 9 dpo. Føles alt for tidlig, og jeg grugleder meg til de neste dagene og ukene! Håper å få henge med dere her helt til 2022Vis vedlegget 357645

Takk, samme til degGratulerer! Håper det er terminspire![]()
Kom jaggu strek på en ikke-tidligtest i dag tidlig! Tror dere digital ville slått ut på denne?Vis vedlegget 357665

Wuups. Feil bilde. Byttet til riktig nåEr ikke den en tidligtest![]()
Godt noen er oppegående her 
Vis vedlegget 357673 Kom jaggu strek på en ikke-tidligtest i dag tidlig! Tror dere digital ville slått ut på denne?![]()
Din ser litt sterkere ut, så drøyer én dag eller to til, tenker jeg! Kanskje til ikm, så kan jeg kose meg med strimlene mine så lengeHer er min 11dpo fra februar![]()
Din ser litt sterkere ut, så drøyer én dag eller to til, tenker jeg! Kanskje til ikm, så kan jeg kose meg med strimlene mine så lenge![]()
Tirsdag, sånn caSpennende! Når er ikm?
Tirsdag, sånn ca![]()
Både og! Hadde vært deilig å først vite sånn i uke åtte, så slipper man mange av de første bekymringene, men på den andre side: #testetøsÅå, det er jo en stund til
Så kjekt med så tidlig positiv!
Tenker det samme! Drøyer i allefall til i morgen (12dpo) med digital, selv om mannen ikke tror på strimlene!Din ser litt sterkere ut, så drøyer én dag eller to til, tenker jeg! Kanskje til ikm, så kan jeg kose meg med strimlene mine så lenge![]()
Haha gjør han ikke?Tenker det samme! Drøyer i allefall til i morgen (12dpo) med digital, selv om mannen ikke tror på strimlene!

Haha gjør han ikke?og du med så sterke streker også
![]()

Nei, da er det godt gjort! Men SÅ deilig å slippe så lang tid med prøving nå! Må være slitsomt å ha så lange sykluserJeg fortstår han egentlig veldig godt, for hormonspiralen ble tatt ut for under 3 uker siden, og det føles forferdelig kort tid siden! Sist gang varierte syklusene noe helt sykt, fra 36 til 69 dager, og vi ble gravide etter 7-8 mnd med aktiv prøving, nesten 1 år etter p-pilleslutt. Så at det skulle klaffe så utrolig raskt, greier vi vel ikke helt å tro på![]()