Testene våre

hvor langt er du nå da, eventuelt? ☺️ Blødning trenger absolutt ikke bety at det har gått galt. Hvis testen er sterkere, vil jeg egentlig tenke at du fortsatt er gravid
Er 4+5 hvis jeg fortsatt er gravid. Testene har blitt bittelitt sterkere, men ikke så mye. Ville trodd at de skulle blitt svakere hvis det er kjemisk, men hvis jeg fortsatt er gravid er det rart de ikke blir enda sterkere

Åj, så forvirrende. Det er jo mange som blør litt i begynnelsen fordi slimhinnene er så skjøre, kan det ha vært det? Hvilken farge var det på blodet? Brunt betyr jo ofte gammelt blod, og et skal jo ikke være farlig i hvert fall.
Er så usikker.. tror det er litt for mye til at det er fra slimhinnene. Det begynte etter sex dagen før forventet mens, vart tynt og brunt. Dagen etter ble det rødt og frisk, som mensblod. Blør nå på dag 4, akkurat som vanlig mens. Testet igjen i dag, og den var bittelitt sterkere enn i går, men ikke mye skjønner ingenting av dette

Er 4+5 hvis jeg fortsatt er gravid. Testene har blitt bittelitt sterkere, men ikke så mye. Ville trodd at de skulle blitt svakere hvis det er kjemisk, men hvis jeg fortsatt er gravid er det rart de ikke blir enda sterkere
Ja, det er igrunn litt rart :-/ kan kanskje ta en tur til legen? Der kan de måle hcg mye mer nøyaktig enn disse hjemmetestene <3

Ja, det er igrunn litt rart :-/ kan kanskje ta en tur til legen? Der kan de måle hcg mye mer nøyaktig enn disse hjemmetestene <3
Ja, jeg tenker å ringe legen på tirsdag hvis testene fortsatt ikke går nedover:)

Er så usikker.. tror det er litt for mye til at det er fra slimhinnene. Det begynte etter sex dagen før forventet mens, vart tynt og brunt. Dagen etter ble det rødt og frisk, som mensblod. Blør nå på dag 4, akkurat som vanlig mens. Testet igjen i dag, og den var bittelitt sterkere enn i går, men ikke mye skjønner ingenting av dette
Det var slik jeg hadde det når jeg mistet hørtes ut som. Da fikk jeg "mensen" til vanlig tid, men så stoppet den opp etter to dager. Så begynte den igjen etter noen dager igjen og fortsatte i 2!!! uker.. fikk da veeeldig vondt. Tok en gravidtest, som var veldig positiv.
Kom meg på legevakten, og der sa det det var en pågående SA dessverre.
Ikke for å ta fra deg motet altså. Det de sa til meg var at det kan være ufarlig med litt blødning, men når det kommer sammen med smerter så lover det ikke godt.
Har du smerter eller bare blødning?

Det var slik jeg hadde det når jeg mistet hørtes ut som. Da fikk jeg "mensen" til vanlig tid, men så stoppet den opp etter to dager. Så begynte den igjen etter noen dager igjen og fortsatte i 2!!! uker.. fikk da veeeldig vondt. Tok en gravidtest, som var veldig positiv.
Kom meg på legevakten, og der sa det det var en pågående SA dessverre.
Ikke for å ta fra deg motet altså. Det de sa til meg var at det kan være ufarlig med litt blødning, men når det kommer sammen med smerter så lover det ikke godt.
Har du smerter eller bare blødning?
Jeg har egentlig ikke noe håp, skulle bare ønske at jeg visste hva som foregår liksom Jeg blør på fjerde dagen nå, begynner å bli litt mindre, har ingen smerter.. jeg aner liksom ikke om det er en pågående SA, om jeg er gravid og blør, eller om det bare er vanlig mensen..

Ble litt bekymret da One step testene ikke ble noe særlig sterkere. Men har nå lest at de ikke blir ikke skikkelig sterke før langt etter ikm. Men tenkte nok at testene ikke var så gode å bruke, hvis du vil ha sterk strek tidligere:pMen eltestene ble sterkere for hver dag:D Men er fornøyd med disse testene idag 10 dpo:) Ps: det må vel være posetivt at, one step er så sterk før ikm:D Så håper det vil gå bra. :rolleyes:BDB996A7-595A-4F91-9D4A-849E064772AA.jpeg

Håper det er greit å spørre her. Er det noen som ser strek på denne? o_O

Vedlegg

• IMG_20210523_113433.jpg
    IMG_20210523_113433.jpg
    752 KB · Visninger: 105
Bare lusker litt her inne fordi jeg elsker å se positive tester, haha. Håper å høre til her inne om noen uker!

Da var testeskuffen tom 4+6 i dag :Heartred 18/19 dpo og akkurat en uke siden ikm :)

79EF9E02-6DF5-40BD-829F-4ECF991A8A03.jpeg

Itcoycotxrdtoyclhvptd:troll:

Vedlegg

• 18294AD7-3264-4603-BB66-CD985DEC3967.jpeg
    18294AD7-3264-4603-BB66-CD985DEC3967.jpeg
    283,5 KB · Visninger: 93
Hei hopp :) smetter inn her, tror jeg! :O IKM i går. Litt sjokkskada etter å ha prøvd på nummer to siden september 2019! Har en gutt som ble 5 år i januar fra før. Har ikke sagt noe til mannen enda, men baker boller i dag, så han skal få et hint :)

Vedlegg

• C9CF6492-29A1-49FC-B2B4-73AC86B7A5DE.jpeg
    C9CF6492-29A1-49FC-B2B4-73AC86B7A5DE.jpeg
    125 KB · Visninger: 110
Etter SA i februar :love7 tatt 3 dager før testdato, håper testen er positiv i morgen også :angelic:

Vedlegg

• IMG_20210523_065933.jpg
    IMG_20210523_065933.jpg
    1,7 MB · Visninger: 96
Back
Topp