Etter SA i februartatt 3 dager før testdato, håper testen er positiv i morgen også
![]()
Fantastisk! Er selv nettopp blitt gravid igjen etter MA i mars/april
Testen din er nok positiv imrn også, så fin som den var
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Etter SA i februartatt 3 dager før testdato, håper testen er positiv i morgen også
![]()
GratulererHei hoppsmetter inn her, tror jeg! :O IKM i går. Litt sjokkskada etter å ha prøvd på nummer to siden september 2019! Har en gutt som ble 5 år i januar fra før. Har ikke sagt noe til mannen enda, men baker boller i dag, så han skal få et hint
![]()

GratulererEtter SA i februartatt 3 dager før testdato, håper testen er positiv i morgen også
![]()

Testet på nytt idag. Synes testen er sterkere nåHåper det er greit å spørre her. Er det noen som ser strek på denne?![]()
Tror styrken på testene kan gå litt opp og ned, har sett det før..Panikk! Dagens test er svakere enn den i går.
Pls, betrygg meg noen.
HurraaaLister meg inn her...
Takk! Dette er stasHurraaavelkommen!!

GratulererLister meg inn her...

Tusen takk – og i like måte!Gratulerer![]()

Lister meg inn her...
Vis vedlegget 357503
Hei dere
På 17 dpo fikk jeg 1-2 uker på CB digital. God eller dårlig deal?? Jeg synes det er veldig slitsomt å vente og ikke vite om ting går bra og det er leeeeeeenge igjen til uke 12!
Sånn har el-testene mine fra BP vært mange ganger og jeg har aldri sett på de som ugyldige. Dette er konge stigningWihoooo, 14dpo!
Ps: dagens test var det noe tøyesete med, men den er vel gyldig likevel? Var som om en stripe øverst som gikk langsgående mellom begge strekene ikke ville ta farge.
Og du har jo vanlig (?) test i tillegg
Hurra!!Sånn har el-testene mine fra BP vært mange ganger og jeg har aldri sett på de som ugyldige. Dette er konge stigningOg du har jo vanlig (?) test i tillegg
Hurra!!
Skal du ta digital snart? Kanskje du til og med får 2-3 med så sterke strekerJa, har kun brukt vanlige denne gangen
Woop for oss begge!