Takk for godt svarHei
Mener å ha lest at 2-3 kommer på hcg fra 200.
Utfra denne tabellen er medianen ca 300 på 17DPO, så du ligger bittelitt under. Dét trenger ikke bety noeSi du hadde ca 150 i hcg igår/idag(akkurat ikke nok til å slå ut på 2-3), så vil den ved dobling kunne være 300 i morgen på 18dpo og du hadde fått 2-3. Men om du uroer deg vil eg anbefale blodprøve hos legen x2
![]()
Jeg holder motet oppe, men er bekymra siden jeg hadde en SA i januar ...
Blodprøve hos legen er ikke aktuelt siden damene på telefonen der er så lite hyggelige og har som hobby å avvise folk på krasst vis da jeg ringte de sist gang jeg var gravid og skjønte av ulike grunner at noe var galt måtte jeg nesten grine meg til prøve. Takket være den prøven kunne sykehuset avkrefte exu da jeg ble sendt dit uka etter ... det var første gang jeg hadde positiv test og jeg ante ikke hva jeg skulle gjøre - møtet med dem var veldig ubehagelig.
Jeg kjenner at jeg mister motet hver gang jeg må være i kontakt med «hennes høyhet» på legesentertelefonen. Ikke har hun norsk som morsmål heller, så det blir alltid minst en misforståelse, og da blir hun gjerne irritert på meg som sier noe dumt, når det egentlig er hun som ikke skjønner hva jeg sier. Kjenner jeg får flass bare av å tenke på henne.