Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er jo variabelt når egget fester seg, hvis det har festes seg litt raskt f.eks. så vil det jo hatt lengre tid til å produsere HCG, og som de sier over så er det jo veldig variabelt hvor mye det stiger Ingen ting negativt i at det har steget såpass raskt i hvertfall
Haha, trodde jeg skrev i jubeltråd får juble litt her også daEt ekstra hurra for at jeg fremdeles er supergravid og IKKE har blitt kvalm ennå
Bare fem? Jeg har sikkert minst 70!!
Jeg er bare galHaha! Du er nok mye mer rutinert enn meg.. Hahaha
Et ekstra hurra for at jeg fremdeles er supergravid og IKKE har blitt kvalm ennå
Tror det er vanlig? ? Er veeeldig liten sannsynlighet for at det er to. Ivf og satt inn 1 egg. Ingen tvillinger i noen av familiene Men assa, tar imot to også jegOi, er ikke det høyt? Kanskje
Tror det er vanlig? ? Er veeeldig liten sannsynlighet for at det er to. Ivf og satt inn 1 egg. Ingen tvillinger i noen av familiene Men assa, tar imot to også jeg
Det var på tide!Sånn, DA tror jeg at jeg våger meg inn her!
Kan skrive mer info i terminlista
Første test 12 dpo, andre test i dag 17 dpo
Vis vedlegget 289776 Vis vedlegget 289777 Vis vedlegget 289778 Vis vedlegget 289779
Her er alle min tester, så de blir ihvertfall sterkere
Jeg har en veldig god følelse
Åhh, så godt å se 3+ da! Jeg fikk fortsatt 2-3, men jeg åpna den da, og det er tydelig stigning fra forrige 2-3Da er jeg ferdig med å teste for denne gang
Vis vedlegget 291311
Jeg tok de andre først og så ann strekene før jeg dyppa digitalÅhh, så godt å se 3+ da! Jeg fikk fortsatt 2-3, men jeg åpna den da, og det er tydelig stigning fra forrige 2-3
Joda, det gjorde jeg også, så her er min CB plus i dagJeg tok de andre først og så ann strekene før jeg dyppa digital
Da er jeg ferdig med å teste for denne gang
Vis vedlegget 291311